Yukarda arkadas yazmis,dis teker viraja girdiginde kamber acisi gelicektir diye. Ben aracin pist ustu stok kamber degerini onceden vermeliyim ki,virajda ki acilan bambaska...
Sokakda ki deger yada geri bildirimlerle pistte ki bambaska olur. Yukarida ne yazmisim"aracin stok geometri ayari zaten agresif" "hatta kaster gordugum en agresifi"
Sokakda iyi yol tutmuyormus gibi gelen araciniz pustte cok iyi tutunabilir yada top speed de huzursuz giden araciniz,pistte muhtesem viraj donebilir.
Fabrika tum herseyde(bakim-kullanim-guvenlik vs vs) en kotusunu dusunmek zorunda.
Gt3'un stok set up'i bile yol odakli,rs biraz daha agresif ama oda ring gibi caddeye uygun set up la geliyor mesela.
Siz bunlari elden gecirirseniz(tabi bilerek ve cokca tecrube ederek) olumlu sonuclar alirsiniz(pistte)
Yaklasik 1lt fark ediyor ama once rodaj bitsein,net rakam cikar. Yazarim size.
Inanin jantin agirligini bilmiyorum,zaten 18'lere gecicegim icin sorun yok.
Cokkk tesekkur ederim iyi dilekler icin.
Malesef suspansıyonu ayrı sertlestıremıyorsun kı elektrık kontroolu. Bunu tusla yada hadı pahalı geldı,menu ıcerısınden sertlıgı ayarlamamız gerekırdı.
Arac degault olarak "sport" da baslıyor,sız comfor yada R mod secıyorsunuz.
Ben aslında kamber kitine önde gerek yok zaten kendi veriyor demek istemedim, yanlış anlattım sanırım. Aslında hiç yoktan iyidir demek istedim. Muhtemelen fk8 in sistemde dış teker yeterince kamber vermese de en azından pozitife doğru kaymayacaktır. Bu da aslında iyi bir şey.
Bizde mesela 0 kamber geliyor, viraja girince haliyle dış tekerlek pozitif oluyor. Fakat bizim çözümümüz baya kolay (8. jenerasyon, fn2 ve ep3 de dahil), amortisör civatalarını kamber verebilen civatayla değiştiriyorsun ve + - 3 dereceye kadar çıkıyor. $70 dolara fwd hondalar için en "işe yarayan" modifiye diyebilirim arabanın karakteri tamamen değişiyor. Yetkili serviste bile var kamber verilebilen tip amortisör civatası.
FK8 de oluyor mu bakmak lazım. Bu arada baz versiyon 10. jenerasyon civic ile aradaki farkı bilmeyenler için şöyle gösterelim, arada ciddi fark var. Double wishbone çok benzer olması ve çift rotilin getirisi konfor olarak yansıyor typerda.
![]()
Konu Dou tarafından (17-10-2017 Saat 19:58 ) değiştirilmiştir.
Zaten donerlen bu tıp reaksıyon genelde oluyor ama arac daha duz dururken kambere ıhtıyac var.
Zaten bu tıp araclarda pozıtıfe kaymıyor.
Bızde sıfır kamber dedıgınız arac nedır? Kamber ıcın bu parcalar mevcut ama fk8'e sanırım henuz yoktur. Gercı o ıs kolay,cozerız ama arka aksada kolun sabıt olmaması gerekırdı.
Aracların geometrısı konusunda cokkk kafa yormus ve herseyı test etmıs bırıyım,kullanım stılıme ve araca gore ayar konusunda calısmayı severım ve genelde de basarılı okuyorum...
Vedıgınız foto detayı cok ıyı,kamberı alt kolun ust tarafından verecegım.
Frankfurt otomobil fuarin da test etme imkani bulmustum.Honda benim gözümde en iyi rahat ic tasarimi yapmis.Eski modellerde ki japon ic tasarimindan cok alman ic tasarimlarina benzemis.Benim gözümde bu iyi bisey cünkü arac ici tus ve ekran klima vs konumlandirilmasi pratik ve göze güzel gelen bir hale gelmis.
Hayirli olsun gündelik kullanimda ki görüslerinizi de bekliyoruz
Best German Engineering
Vorsprung durch Technik
Dun fabrıkaya gıdıp geldım Korfez'e,bu kadar komforlu olucagını dusunmemıstım.
Neden GolfR'ı hedefledıklerını anladım. Bıldıgın golf kadar rahat ama daha hisli,atak ve sızden sureklı emır beklıyor.
Suspansıyon sıtemı komfor moda alınca cıdden komforlu. Yol sesı azalmıs,turkce konusan menuyle sankı gundelık aracmıs gıbı.(kor nokta uyarıcısı-ıc mekan kontrollerının yerlesımı-oturma pozısyonu vs vs)
Ses sıstemıne bayıldım,sankı ekstra bır sıstem satın almıs gıbı...
Gundelık guzel ama ben en cok pıstde neler yapıcak onu merak edıyorum....
Murat abi ben pistte kullandıktan sonra çok beğendiğimi söylediğimde birçok kişi ne kadar fark olabilir diyordu, fk2 ile net farklılıklar var araçta. Şu ana kadar ki gözlemlerinle araca baya ısınmış gibi görünüyorsun. İnşallah yarın parkta da yüzünü güldürür![]()
Fk8 cıdden cok farklı,sadece mekanık olarak degıl,aksesuar ve ıscılık olarak da...
Ben ıyı hatıralarla ayrılıcagımızı dusunuyorum.
Ben fazla eskı otomobıl sevmıyorum,koleksıyoner kafası yok malesef
Sıyahı uyguna vercegım,site yonetımıyle papaz olmus durumdayım. Hakkımın 2 mıslı park yerı kullanıyorum![]()
hayırlı uğurlu olsun.kazasız belasız güzel dereceler görün inş.
okadar dolu bir araç,yağ ısı göstergesimi yok. hemde 0w20 yağ kullanıyor![]()
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
Yag ısı gostergesı olmaması buyuk handıkap-skandal,ne dersen de....
Yahu bu tip tum araclarda var yıllardır. Yıllardır derken uzunnn yıllardır...
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
Yeni type R için FK 8 bende bir ilavede bulunayım. aracın standartı bile - 1 derece Kamber ile kullanılmasına uygun. aradaki toleranslar ise ne olursa olsun ben yolda dururum dedirtecek kadar fazla. Arka taraf kamberi ise -1 ve fazlası ile standartta sokağa bırakılmış . net değerleri paylaşmam uygun olmayabilir ama 5,5 derecelik Kaster ölçüsü ilgi çekiyor. yani milletin para harcayıp elde etmek istediği rot ( geometri ) değerleri standart da geliyor. İyi Gazlamalar
1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???
Abi bunun için evvela otm. vitesi icat etmeleri lazım Type r ı çok uzun senelerdir anca yapabildiler böylesi bir aracada otm vites için de bi o kadar vardır muhtemelen
Bunlar bi yana..
Kazasız belasız güle güle kullanın
Keyifli olmak işi bilmek başka bişey sadece parayla olmuyor helal olsun..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)