Madem karantinadayız dünden bugüne arabalarımı paylaşmak istedim.
İlk hot hatch arabam 106 gti. Aldıgım da boyası kötü bir durumdaydı. Komple boyatıp oz ultraleggra jantlar inpro farlar rally taban halısı Sparco koltuklar lucid stop vs gibi malzemeler ile baya güzel bir görüntü olmuştu.
106 gti ı arkadaşım isyetince sattık gitti. sonra bi arkadaşımda görüp evet sedef bir 208 almalıyım dedim. Baya bi beklemeden sonra denk geldi ve sahip oldugum en güzel arabalardan birine binme fırsatını buldum. Yok tutuş konfor yakıt gösteriş hepsi bi aradaydı.
İntecoler dumpvalve downpipe komple egzos krom borular methanol kit voglant yay stage 1 yazılım gibi uygulamalarla dahada keyifli bir hâldeydi.
208 gti a binme planları kuruyordum ama aklımın hep kenarında bi typer a binmek vardı. 208 i gene bir arkadaşım isteyince onuda sattık. İlanlarda gördügüm 17.000 km de boyasız hatasız hani derler ya agzına kadar dolu işte bu typer için söylenmiş kelimeydi.
Karbon kaput bagaj forge cooler dv miltek komple egzos oz hlt 19 jantlar eventuri filtre gibi baya parça dolu bir arabayadı. Uzun bi pazarlık dönemi sonucunda en sonunda hayalime kavuşmuştum. O kadar özel bi arabaydıki ben buna nasıl bakacagım,koruyacagım derdine düşmeye başlamıştım. Yazılım güncelleme seramik gibi ufak tefek detaylarını yapmıştım. Oturdugum sitede kapalı otopark yoktu. 2 ay gibi kısa süre sonra gene bir arkadasım aradı ve benden daha iyi bakabileceğine inandıgım bi arkadaşa sattım.
Hiç alman arabam olmamıştı ,hiç de ilgimi çekmiyordu. İlanlarda gezerken brembo frenli st coil wagner cooler hibrit turbo methanol kit oz ultraleggra 100-200 10-11 sn koşan extraları olan cuprayı kendimi noterde buldum. İçi çok boştu aem afr gredy egt ve su sıcaklık ve gredy profec gibi malzemelerle biraz daha şenlendirdim. Jant rengi hoşuma gitmiyordu. Jantmax cem abi saolsun boyadı jantları. Sökmüşken kaliperleri de kırmızı yaptım. Ön iki davlumbazlarıda sıfırladım. Üzerinde dandik bi warex vardı söküp downpipe dahil komple miltek egzosa döndüm. Keyifle biniyorum şuan.