Uzun bir süredir sesimiz çıkmıyor diye uğraşmıyoruz değil
Nerde kaldığımızı hatırlamıyorum bile
En son swap yapmıştık ve 0.5 bar da kullanıyorduk
Sonra 0.8-0.9 derken 1.1 de kullandım epey
Çok zevkliydi fakat takdir edersiniz ki bu bataklıkta hiçbir zaman yetmez hale geliyorsun.
Yine geldik ama bu sefer projede büyük değişiklik yapacağız gibi.
Araçta en son oem motorda 1.1 basınç açtık ve şanzuman kırdık
Biraz da bizim acaba nolacak diye merakımızdandı.
Hazır şanzuman kırılmışken komple boşaltalım dedik ve başladı serüven
Bu zaman diliminde parçalarımızı topladık
F28 gearbox
ZRP I beam forged kol
ZRP 86.5 forged piston
Arp saplama
Maxpeeding 52 mm Turbo
Tial bov
Tial 44 mm wg
Komple GM Bodykit
Eibach 3.5cm ön yay
17'' Orjinal Oz Superturismo
Ina debriyaj rulmanı
6 yaprak bronz balata
SKF ön teker rulmanları
Sıfır orjinal ön panel (Bildiğiniz üzere kafa ayarını zorla yapmıştım panelimiz yamuktu)
Sıfır Gm sağ çamurluk
Alt takımdaki her parçayı değiştirdim
Sağ sol Febi salıncak
Delphi rot başı
Delphi Z rotu
Delphi viraj lastikleri
Ina amortisör takoz rulmanları
Febi üst amortisör takozu
Sachs amortisör takımı
Motul şanzuman yağı (75w90)
Direksiyon kutusunda boşluk vardı onarıldı
Arka ve sol motor kulağı
Liquil Moly aks yağı
vs vs resimleri akşam atarım.Artık bi yerden başlamak gerekiyor
Eski turbo parçalarımız
Panelimiz
Bodykit ve çamurluğumuz
Şanzumanımız
Aydın abimizin hediyesi 6 ileri vites topuzumuz
![]()