User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
29 sonuçtan 20 ile 29 arası

Konu: Volvo S60 D2 (Bu Sefer Konfor Spec Volvo :D )

  1. #20
    SkY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    5.467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzel araba ,bakımlı kullanınca da daha keyiflidir..kazasız belasız kullanın

  2. #21
    .::EmrE::. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.265
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KaradumanBerke Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herkese tekrardan merhaba. Arabayı aldık alalı 6 ayı biraz geçmiş. Bu süreçte az kullanırız diye alıp biraz deli işi 35 bin kmyi devirdik. Arabanın tepesinden inmedim yani Bu süreçte arabayı her türlü yol ve hava şartında kullanıp deneyimledim. Şimdi yazacaklarım hem biraz güncel geçmek hem de almayı düşünenler için belki bir rehber niteliği taşır. Öncelikle arabanın biz de ki %85 - 90 kilometresini ben yaptım. Sürüş stili olarak çok sakin ama imkanlar el verdiğinde de top speed ve viraj yapmayı seviyorum. Okuyanların buna göre değerlendirmesini öneririm.
    Aldığımızda 150 bin kilometredeydi. Şu an 185 bin kilometrede.

    İlk olarak arabanın konforu ve kalitesiyle başlayayım.
    S60 lar Passat, Superblerle C, 3 serisi A4 gibi rakiplerinin tam arasında. Ne çok premium ne çok orta sınıf. Örneğin koltukları passatlardan çok daha konforlu ve kaliteliyken ve rahatken C ya da 3 serisi kadar kaliteli. Konfor olarak özellikle sıkışık trafikte hiç yormuyor denilebilir. Arabaya binen herkesin verdiği tepkiyi direkt olarak yazıyorum " ne kadar yumuşakmış koltukları". BEn o kadarda olduğunu düşünmüyorum bu arada. Uzun yolda ise sınıfının yanlış hatırlamıyorsam en küçüğü olması sebebiyle sürücü uzun boylu biri ise yani 185 üstü olarak söylüyorum arkasında ki kişi diz mesafesi olarak çok çok rahat edemez ama rahatsızda olmaz. Oturma pozisyonu ise alçak değil. Bunu söylüyorum çünkü arka koltukları standart bir pozisyonda olmasına karşın içe kavisli yapısından dolayı öne göre bir tık alçakta kalıyormuş hissiyatı yaratıyor. Örneğin çok fazla yol yaptığım Latitude var en yakın arkadaşımın onun koltuğu merdiven tipi benzeri olduğu için daha ferah bir yapısı var. Hee demek değil ki S60 ta arkada ki rahatsız ve yolu göremiyor. Tam aksine uzun boylu da bir şoför yoksa arkada ki insanlar çok konforlu bir şekilde yol alıyor. Yolu da en iyisi kadar olmasa da rahat bir şekilde izleyebiliyor.
    Bir diğer konu yalıtım. Yalıtım beklediğimden çok daha iyi çıktı. Fiyat/performans ile düşünülürse dışarıdan baya bir izole oluyorsunuz. Garip bir şekilde arka tarafta yalıtım öne göre daha iyi. Arkada oturan kişiler dışarıdan daha izole oluyor. Rüzgar sesi hesabıyla 140 gibi başlıyor 180 gibi hızlarda evet ses biraz arttıya kadar gidip orada kalıyor. Lakin 1.6 HDİ, TDCİ artık her ne ile biliyorsanız bu motorlar gerçek anlamda çok sesli motor sesini dış izolasyona oranla daha yalıtmışlar gibi hissettiriyor.

    Süspansiyon konforu olarak konuşmak gerekirse. Araba gerçekten hissettiren cinsten yumuşak bir araba. Halen daha bam bam eden bi çalışma şekli ile karşılaşmadım. Bu yollarda ki kabartılı boyalar üzerinden konuşayım. O tarz yerlerden geçerken evet geçtiğinizi çok net anlıyorsunuz ama kaç tane geçtiğinizi size söylemiyor tahminlerde bulundurmuyor. Sert setlerden geçerken puf puf hissiyatı ile ilerliyor. Lakin araba leylek görünümlü alçak tamponun altını beklenmedik yerlerde sürtebilirsiniz. Özet olarak Süspansiyon yapısı gerçekten premium arabadayım hissiyatını çok iyi veriyor.
    Yol tutuşu ise. Araba yumuşak o kesin Lakin öyle beklenildiği gibi yatma kendini salma gibi bir durum çok söz konusu değil. O dengeyi gerçekten iyi kurmuşlar. Direksiyon sert ama 3 serisi kadar olmasada sanırım en net direksiyonlardan biri. O kadar viraj kasmama rağmen daha hiç kafadan kayma yaşamadım. Arkadan kaymalar ise yüksek hızlardan gelip ani frenle yavaş virajlara frenle arabayı taşırsan oluyor ama direksiyondan kayma başlarken ben gidiyorum sinyallerini veriyor. Hiç bir yumuşama ibaresi görmüyorsunuz. Genel olarak rayda gitme hissiyatı var. köprü viyadük giriş çıkışlarında direksiyonun en çaresiz kaldığı konumlardır. Bu zaman kadar herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Genel olarak hareketini gövdenin tamamıyla gerçekleştiriyor buralarda. Bu sebeple yönlendirmeler özellikle viraj içi sekmelerde, viyadüklerde kaymayı başlatana kadar çok rahat kontrolü ele almış oluyorsunuz.

    Trimler konusunda iseeee. Öncelikle söyleyeyim trim sesi ve temizliği konusunda takıntılı biriyim. Şimdi koltuk ve süspansiyonda söylediklerimin tersine ama tek olarak bakıldığında olumlu konuşacam. Kalite algısı bakıldığı zaman ya da dokunduğunuzda süper. Gerçekten evet ya kaliteli dedirtiyor. Lakin bence bu arabayı düşünenler bir silikon spreyini alıp bagajına koysunlar. Bu demek değil ki trim sesi çok bir araba. Aksine yok ve herhangi bir soyulma yırtılmada yok. Ama ansızın bir anda sadece set geçişlerinde kütlesinin ağırlığını hissettirdiği kıvrımlı yokuş bitiş ve başlangıçlarında gıcırtı gelebiliyor. Silikon spreyi burada devreye giriyor. Gelen gıcırtıların hepsinin çözümü silikon spreyi 2 ayda bir yaparsanız düz yolda ki sessizliği çok rahat yakalayabiliyorsunuz. Ben 1 kez arka koltuğun sağ bağlantı yerinde 2 kez sol arka kapı fitillerinde kullandım ve daha da olmadı. Biraz araştırma yaptığımda daha tutarlı olarak şurasından kesin ses yapıyor diyemem. Herkesin yaşadığı problemler hep farklı yerlerde. Aldığı zaman konsolun solundan gelen çok ufacıkta olsa bir tıkırtı vardı o da garip bir şekilde kendi kendine gitti daha da ses seda yok.

    En önemli kısma motor ve şanzımana gelirsek. Üzerinde ki güncellenmiş versiyon 1.6 dizel PSA motoru var. 115 lik versiyon. Lakin E-HDİ değil BlueHDİ a denk gelen güncellemeler var. 109 luk versiyona göre üst kapak enjektör ve turbo farkı var. 1244 turbolu ve sıkıştırması daha çok. Şanzıman ise Getrag ın çift kavramalı Powershift diye adlandırılan Fordlarda kullanılan şanzıman. Araba 1600 kg yakıt şoför filan derken 1700 kg. Performans olarak bir şeyler bekleyenler için hiç uygun değil. Kendini taşıyor 5 kişi bagaj dolu yine sıkıntı yok. Performans gerektiren sollama gerektiren yerlerde dilinden anlayan için yine problem yok ama çok bilmeyen ya da daha atik araba isteyenler bulaşmasın. Şimdi daha ilginç bir şey yazacağım. Bu araba sakin sürüşte sollama ve ani hızllanmaları değil 100 km/h üstü hızlardan sonrasını seviyor. Sakin 100 altı hızlarda daha ağırmışta 100 ve üstü hızlarda üzerinden ağırlıkları atıyormuş gibi davranıyor. Tabii öyle aman aman gidiyor gibi değil ama geçekten çok daha istekli gidiyor. Passat 1.6 TDİ dan ayrılmadan gidebiliyor. Göz kararı düz yolda top speed olarak gps ölçümü 201 gördüm (Yol uzun bir yoldu). C30 la orjinal haaliyle tabi şanzımanında kısalığını hesaba katmak gerekiyor gps ölçümü 195 in üstünü görememiştim. Tatlı bir yokuşta kadranda 220 leri görüyor, uçurumdan salınca 230 üstü görüyor.
    Şanzıman ise kullanıma çok bağlı ama genellikle 120 kmye yakın zamanlarda kalkışlarda sarsıntılar baş gösteriyor ilerleyen zamanlarda 150 ve üstüne doğru kaçırmalar ve daha kötü senaryolarla devam edebiliyor. Bizden önce ki sahibi bu sorunların en büyük sebebi olan yağ değişimini zamanında yapmış. Sanırım o sebeple bilenler için söyleyeyim Haramidere tarzında ki dik yokuşlarda çok çok nadir ilk kalkışlarda sanki bir debriyaj bas çek yapıyormuş gibi hareketi dışında herhangi bir sorun yaşatmadı. Konfor odaklı bir araç olduğundan sanırsam düşüşlerde hafif geç tepki verse de yükseltmelerde gayet net. En önemli kısım ise S konumuna alınca. Ben sadece şanzımanında Sport konumu olupta tepkileri bu kadar artan bir araç görmedim. Örneğin hissiyat olarak (ölçümleme hiç yapmadım) D konumunda aynı oranda gaza basmayla 50 den 100 e 10 sn içinde hızlanıyorsanız. S konumunda bu 8 sn gibi oluyor. Bu arabanın performan ilacı 100 km hıza kadar düz vites. Düzde düşüşlerde DSG gibi olmasada gayet net. 100 km ve üstü hızlarda ilacı Sport.

    Gelelim alameti farikasına. YAKIT.
    Üniversite de bende Polo 6C1 1.2 TSİ DSG yakın arkadaşımda 1.4 TDİ DSG vardı. Aynı anda sıfırlayıp aynı hızla yan yana aynı şartlarda gidip denemeler yapardık. Büyükçekmece Tüyapta başlayıp Tepekente girişte benim araba 4,1-4,6 arası iken onun arabası çok çok iyi hatırlıyorum 3,0-3,2 arasında dolaşırdı. O zaman derdim bu ne kadar az yakıyor mükemmel daha iyisi yoktur derdim. AMA VARMIŞ... Şimdi şöyle aktarayım Ataşehir Beylikdüzü arasını çok sık gidip geliyorum. Ataşehir Bulvar 216 nın önünde sıfırlayıp Beylikdüzüne E-5 ten dönüşlerde gece saatleri olduğu için hiç bozmadan 80 e sabitleyip geliyorum. Rekorum 3,2 klima açık değil sabitlemeden köprü girişi hariç hiç bozmadan frene bile dokunmadan. Genel olarak kasmadan sadece sabitlemeye alıp yaz lastikli halinde %80 i klima açık olarak 3,5-3,8 arası geziniyor. Uzun yolda 120 sabit 2000 devirin hemen üstü oluyor tahmini 2100 devir civarı. Full klima açık ara ara kısa süreli 140-150 görmeli şekilde 4.2 ile 4.8 arasında hava ve yol şartlarına göre değişkenlik gösteriyor. Sabit 100 ile 4 lt civarlarında gezinmek ayrı bir efor istemiyor. İstanbul da her türlü şartlarda trafiği açığı yazı kışı ortalaması ise 6 - 6,5 arası geziniyor. Gazlamalı şehir içi tüketimi 8 üstü hiç görmedim. Şehir dışı 140 altına düşmeden 140-160 arası gidilirse aşırı oynama olmazsa 6 civarlarında seyrediyor. Daha üstü hzlarda 7,5 lara kadar yolu var.


    Biraz uzun oldu okuyan herkese çok teşekkür ederim. Premium bir araba mı ? Hem evet hem hayır. Kaliteli mi ? Evet. Genelden farklı olayım kalitede olsun diyorsan mükemmel. Özet olarak tavsiye eder miyim? Evet. (Bu arada Volvo fanı olmama rağmen hiç istemediğim bir arabaydı) Ama 2.0 dizel olursa kesinlikle.

    Güzel bir kafa pozuyla da bitireyim.
    Çok detaylı ve okunaklı bir inceleme olmuş. Klavyenize sağlık Bu tip kullanıcı incelemeleriyle eşe dosta, araba alacak olan arkadaşlara güvenle aktarabiliyoruz sizlerin deneyimlerinizi. Araç çok güzel bir araç bence, yakıtı ile hele tam giriş premium'u. Bu kasanın SW'unu çok istemiştim nasip olmamıştı, sizlere kazasız belasız sürüşler diliyorum.

  3. #22
    KaradumanBerke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2016
    Yaş
    27
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    191
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SkY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    güzel araba ,bakımlı kullanınca da daha keyiflidir..kazasız belasız kullanın
    Çok teşekkür ederim. Herkese kazasız belasız sürüşler. Sanırım yazmayı atladığım başka bir detay buydu. Evet Volvolara genel manada bakımlı binmek her zaman için büyük masrafların önünü kesmektir. Bizim aracımızda ki motor ve şanzıman daha alt markalarda da bulunabildiği için yine bir tık şanslıyız tabi ki.

    Alıntı .::EmrE::. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok detaylı ve okunaklı bir inceleme olmuş. Klavyenize sağlık Bu tip kullanıcı incelemeleriyle eşe dosta, araba alacak olan arkadaşlara güvenle aktarabiliyoruz sizlerin deneyimlerinizi. Araç çok güzel bir araç bence, yakıtı ile hele tam giriş premium'u. Bu kasanın SW'unu çok istemiştim nasip olmamıştı, sizlere kazasız belasız sürüşler diliyorum.
    Çok teşekkür ederim. Herkese kazasız belasız sürüşler. Düşünceleriniz içinde ayrıca teşekkür ederim. V60 lar benimde hem sw aşkımdan hem de kullanışlılığından her zaman kalbimde yeri olan bir araç. Ne zamandır aklımdaydı bu yazıyı yazmak ama biraz daha zaman geçsin diye diye tam bir tecrübe sağlamış oldum. İyi de oldu. Forumun 16-17 yaşından beri takipçisiyim aslında sonrasında üyelikti araç kullanmaya tam alışmamdı derken yeni yeni aktif oluyorum. Çevremde birileri araç ararken yolunu bir şekilde buradan geçiriyor ve benim burada olduğumu bilen bilmeyen herkes bak burada böyle böyle yazmışlar diye aktarıyor. Bu sebeple bu forumunda kendi düşüncemle gördüğüm en objektif yer olmasından dedim belki yararlanan birileri olur. Umarım yardımcı olabilirim birilerine.
    Volvo S60 / Volvo C30 / Mercedes - Benz Citan (O Artık Başkalarına Yar Oldu...)

  4. #23
    KaradumanBerke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2016
    Yaş
    27
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    191
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herkese tekrardan merhaba. Ufak bir güncelleme çekeyim. Bir süredir şanzımanla alakalı takıldığım konular vardı. http://www.techturkey.com/forum/dize...ml#post8741867 konu burada. 2. sayfa 21. mesajda görebilirsiniz. Bir süredir C30 İstanbul da olduğu için kullanılmıyordu. Dün akşam yola çıktım Adana ya geldim. Yakıtı alır almaz sıfırladım ortalamayı.
    Öncelikle acının görselini atıp başlıyorum.

    İstanbul da E-5 ten klima açık bir şekilde sabit 85 ile Bahçelievler ve Mecidiyeköy de ara ara trafiğe kalarak Ümraniye nin içinde bir yere uğradım ve oradan otobana çıkıp yine klima açık bir şekilde sabit 115 ile devam ettim. Hereke taraflarında partikül filtresi rejenerasyona girdi ve 5. vitese alıp devam ettim. Bolu tünel yoluna kadar rejenerasyon devam etti. Çok uzun geldi ama araba resmen rahatladı. İlk başladığında ortalık toz dumandı maalesef. Sonrasında Ankara il sınırlarına kadar yer yer 4. vitesi kullanarak yine 5. viteste gittim. Aralarda yokuş inişlerinde akıtarak 160-170 leri görerek Ankara dan çıktım. Tabi bunların içinde yine linkini attığım konuda yazdığım gibi ilk 4 vitesi bitirmeler var. Ankaradan sonra her şeyi tekrardan normale alıp 115 sabit hiç klima kapatmayarak Adana ya indim. Şu an şanzımanda da aklıma takılan kısımlar çözülmüş durumda.

    Lakin gelelim bu sürüşün bize yakıt olarak dönüşüne. Açıkçası hiç dikkat edilmeden tüm şartların olumsuzluğuna rağmen tatminkar bir veri elde ettim.
    Konu KaradumanBerke tarafından (18-07-2022 Saat 15:53 ) değiştirilmiştir. Sebep: karakter düzenleme
    Volvo S60 / Volvo C30 / Mercedes - Benz Citan (O Artık Başkalarına Yar Oldu...)

  5. #24
    KaradumanBerke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2016
    Yaş
    27
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    191
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Uzun bir aradan sonra buralara uğrayabildim biraz güncel geçeyim dedim.
    C30 un turbodan başlayıp sonra sırasıyla beni yıpratması iş yoğunluğu vs derken bir süredir sadece S60 la yolumuza devam ediyoruz. C30 un başına gelenleri zamanım olduğunda detaylı bir şekilde konusuna yazacağım.
    S60 la pekte bir şey yaptığım yok aslında hatta 1 aydır ilanda. Artık T3 e geçme kararı aldım. Geçmiş yazılarımdan da okunacağı gibi performansı artık tatmin etmiyor. Ama arabadan da çok memnunuz. En iyi karar T3 e geçmek olduğuna karar verdim. Tabi bu demek değil ki S60 ta beni bende S60 ı rahat bırakıyorum. Bir süredir Koltuklara takmıştım. Bej döşeme her ne kadar şık ve ferah olsa da temizlik takıntılılar için büyük çile. Elimde kalan deri temizlik kremi ve fırçayla beraber tüm koltukları ve deri kısımları detaylı temizledim kalkanlarını yaptım. Yaparken resmen kendimden utantım bu kadar pis halede nasıl kullanmaya devam etmişim diye. 2 kat halinde yaptım lakin 2. kat sonrası fotoğrafı çekmedim sanırım ya da yanlışlıkla sildim.

    Öncesi


    Farkı görmek için


    1. Kat sonucu bile temizlik hazzını çoşturuyor


    Geçen gün kırışık yerler için sıcak havlu uygulaması gördüm uygulamayı düşünüyorum müsait zamanda

    Sonrasında baktım torpido ve kapılar sırıtıyor. Würth temizlik köpüğü alıp denemek istedim ve herkese tavsiye ederim. Öncesinde nemli bir bez ile geçip sonrasında köpüğü sıkıp detay fırçasıyla dairesel hareketlerle fırçaladım sonuç mükemmel.


    Araba 2014 model yılların gertirmeye başladığı fitil gıcırtılarını daha ilk başındaykende yine Würth Lastik bakım ve tazeleme spreyini uyguladım kapılar artık daha tok kapanmaya başladı. Ses adına hiçbir şey yok.


    öncesi ve sonrasını aynı kapı üzerinde belli olsun diye yarı yarıya uyguladım


    Ve 10 dk emmesini bekledikten sonra sonuç


    Kapı fitillerinden sonra setlerde bile gıcırtılar kesilince en ufak ses batmaya başladı. Neyse ki sadece tek bir yerden ses geliyormuş. Sağ akpıyı sükünce sesin kaynağını rahatça buldum.
    Hoparlörler standart ve maalesef ki 14 senelik bir alt segment C30 un ses sistemini çok arıyorum.


    Kapı içini komple söküp içinde ki yalıtımı görünce arabanın motorundan iyice soğudum. Kapı kartonu yerine süngerimsi içine de tekrar yalıtım yapmışlar. Motor sesi içinde aynı performansı hiç göstermemişler belli. İç yalıtımı çekmeyi unutmuşum.


    Kapıdan gelen sesin kaynağını kırmızı içine aldım. Orası iç cam çerçevesinin devamı ve yaklaşık 10-12 cmlik bölümü boşta ve yumuşak artık zamanla uç tarafı sertleşmiş ve çarpmadan dolayı ses yapıyordu. Altına kumaş bant geçip direkt kapattım ve ses tamamen kesildi.


    Bu işlemlerden sonra geçen hafta kışlık bakımı yapmak için hem de Liqui Moly yağı denemek için sanayideydim. Önce Engine Flush sonrasında Liqui Moly yağ ve ilk defa Mann filtre takımı kullandım. Tek söyleyeceğim keşke bu kombinasyonu daha önce deneseydim. Motor sesi ve sarsıntısı çok bariz bir şekilde azaldı.
    Bir de konrtol sırasında ön disklerinde baya bir aşındığını gördüm komple balatalarla birlikte değişim yapıldı.


    Son 2 gün önce E-5 te sabitleme açık giderken bir sollama yapmam gerekti. Gaza dokunmamla arabanın silkeleme yapıp arıza yakması bir oldu hemen Cevizlibağ yan yol sapağının orada yapınca vites boşa salıp yan yola süzdürüp durdum. Dünya resmen başıma yıkıldı önce C30 sonra bununla sorun yaşayınca ettiğim küfürlerin biri bin para. Durduktan sonra hiçbir şeyi ellemeden direkt çekiciye koydum gecenin bir vakti sanayiye devam.


    Ertesi gün arıza kontrolünde anladık ki enjektörlere elveda demişiz. O gece yakıt baya dibe inmişti öyle yakıt yakıt almıştım. Pislik atmış ve 2 enjektör tıkanmış. Bu sebeple enjektörleri yeniliyorum aynı zamanda madem o bölgede işlem yapılacak bu motorların kronik sıkıntısı külbütör kapağıda enjektörlerin tarafından kaçırma yapmasada çok iyi durmuyordu onu da sıfırıyla değiştiriyorum.
    Volvo S60 / Volvo C30 / Mercedes - Benz Citan (O Artık Başkalarına Yar Oldu...)

  6. #25
    drago - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    3.468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    44 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gelmiş geçmiş olsun

    Çeyrek depoyu sıfırmış gibi görmek gerek gerçekten

  7. #26
    Aliburakb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    845
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tek seferde okudum tüm konuyu bilgilendirme vs gerçekten çok iyi. ALLAH beterinden korusun geçmiş olsun hocam.
    İnstagram
    @aliburakbatmaz_
    @brkhobbygarage

  8. #27

    Üyelik
    Dec 2018
    Yaş
    38
    Şehir
    Burrsa
    Mesaj
    1.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hocam satış linki nedir?
    "...Bilgisiz kimseler onlara söz söyleyince "Selam" der geçerler."

  9. #28
    KaradumanBerke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2016
    Yaş
    27
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    191
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı drago Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gelmiş geçmiş olsun

    Çeyrek depoyu sıfırmış gibi görmek gerek gerçekten
    Çok teşekkür ederim. Kesinlikle katılıyorum. Bu bana iyi bir ders oldu.

    Alıntı Aliburakb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tek seferde okudum tüm konuyu bilgilendirme vs gerçekten çok iyi. ALLAH beterinden korusun geçmiş olsun hocam.
    Çok teşekkür ederim. Elimden geldiğince iyisiyle kötüsüyle anlatmaya çalışıyorum. Amacına hizmet edebildiysene mutlu bana.

    Alıntı ardicli2000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam satış linki nedir?
    İlan tarihi doldu o yüzden link yok maalesef. Ben ilan çıkarken fiyatlar bir nebze mantık çerçevesindeydi. Şu an için aynı durumda ki arabaya 700 bin yazanda var 580 bin yazanda. Üstlerde bir fiyat yazsam kalbim razı değil, düşük yazsam beynim razı değil. Bulduğum araçta kaçınca binmeye karar verdim. Olası durumda tekrar satışa koyarsam ilk önce foruma yazıcam sonra ilan çıkıcam
    Volvo S60 / Volvo C30 / Mercedes - Benz Citan (O Artık Başkalarına Yar Oldu...)

  10. #29
    KaradumanBerke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2016
    Yaş
    27
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    191
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herkese tekrardan merhaba. Bir iş yatırımı sebebiyle arabayı artık satışa çıkardım. Kısmet olursa yaza yeniden daha yüksek model olarak yenilemeyi düşünüyorum.
    İlk olarak buraya koymak istedim ilanı. Link burada. İnşallah gerçekten sevecek ilgilenecek birine gider.
    http://www.techturkey.com/forum/otom...2_advance.html
    Volvo S60 / Volvo C30 / Mercedes - Benz Citan (O Artık Başkalarına Yar Oldu...)

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •