@premiumparts / www.premiumpartstr.com
Premium Brands & Special Cars
OZ RACING · SPARCO · MSW · AEM · K&N · EIBACH · H&R · VOGTLAND · MILLTEK · BILSTEIN · AIRTEC · TAROX · PROSPORT · POWERFLEX
Maalesef bu durumlara geldi abi olay. Ben de gördüğümde şok oldum valla daha neler göreceğiz hiç bilmiyorum..
Sanırım bu açlık büyüdükçe olay kaput + kaput altı parçalara da gidecek Allah korusun..
Teşekkür ederim abi, bende de tek krom bu oldu abi ama jantlarda orj gri tabi benim. Ama bizim renge yakışıyor sanırım özellikle f10 fa komple krom bile denenebilir tabii jantlar siyahken olmaz da kafadan duruşu baya açıyor abi canlı olarakta
Yine park halinde ufak bir talihsizlik yaşadım.
Sağ farıma biri dokundu sanırım cam birleşim yerinden köşeden çatlamış ve hafta sonu yağmurunda içine su almıştı. Buna bağlı olarak led sinyalim gitmişti.
Orijinal sinyali alarak önce @deniz abinin yanına gittim.
Deniz abi sağolsun farlarımı söktü ve idealtepedeki Umut fara gittim.
Böyle olmuşken her iki farın da camını değiştirip, içleri mercek dahil temizlettim. Düşünen varsa tavsiye ederim, işçiliği çok beğendim. Farlar temizken dedim iki tane de ampül alayım sıfırlansın, olası problemde tekrar tampon sök tak uğraşmayalım. Osram D1S orjinal klasik modelini aldım. Servis tanesine 200 euro fiyat vermişti osram tr ara et bayi bulup aldım tanesi 750 TL den.
Bütün gün beni mx5 ile sağa sola götüren, yemek ısmarlayan kardeşim @Mutu teşekkür ediyorum
Bu arada yine Deniz abi kaput altı izolasyon işleminide yaptı.
Buyurun fotoğraflar;
Burda bu kadar zor sökülüp takılan tampon için bmw mühendislerini anıyordum
Son olarak finaller;
işlemler hayırlı olsun
arabanın yaşına bakmadan, servisler soyguna devam ediyor demek ki
izolasyon değişiminden sonra, ses düzeyi değişti mi acaba?
Maalesef öyle farı da önce sorayım dedim sıfırını 1.000 euro fiyat alınca teşekkürler diyip bu yola başvurdum
Kendi görüşüme göre ses düzeyi fark etti gerçekten.
Deniz abinin yanlış hatırlamıyorsam bu yalıtım ile ilgili kendi e90'ına uyguladığı db testli videosu var. Yaklaşık %40 gibi bir fark söz konusuydu.
aracınız çok güzel geçmiş olsun.
Bana da çok yardımcı olmuştu saolsun e60 için.
bizde e60 ın tamponu zor takabilmiştik (kırık sensörün de etkisi büyük ) burdan tekrar kendisine çok teşekkür ederim kusursuz işçilik
Teşekkür ederim
Deniz abi gerçekten çok iyi konularda. Bana da her yaptığı işlem için ayrı ayrı en ufak ayrıntılarına kadar kaç kez içine sindi mi tamammı diye sorduğunu sayamadım bilemedim sağolsun benim için ekstra da mesai yapmış oldu. Bmw sahiplerine gözümü kırpmadan tavsiye edebileceğim ender insanlardan bmw işlemleri yaptığı için şanslıyız
Bugün de boş geçmedi
Geçen mesajlarımda da söylediğim gibi; insanlar aksesuara vs harcarken; ben orijinalliğini koruyabilmek için harcıyorum
Orjinal ön iki amortisörü(sıfır) ve orjinal yayları(eski sahibi arkadaşımdan) alarak sanayinin yolunu tuttum.
Hazır sökülecekken parçalardan sıkıntısız olup değişim gereği olmasa da (geçen rot kolu ve başlarını vs değiştirmiştim zaten) sökülmüşken değiştirmek istedim. Daha sonradan tekrar tekrar uğraşmayalım diye amortisör takozları, z rotlar vs de lemförder alarak değiştirttim. Özellikle arka amortisörleri sökmek baya zormuş bagaj döşemesi vs sökülüyor..
Bu işlemi yapmamdaki asıl önceliğim; eşimde kullandığı için 1.5 yaşındaki kızımla daha rahat araba sürebilmesini ve daha konforlu sürüş yapmasını istememdi. Fakat işlemlerden sonra önce bi gözüme baya yüksek geldi ama göz alışıyor.. sonrasında yola çıkıp bir iki tane virajda arabayı zorlayınca çok doğru karar verdiğimi anladım . Araba zaten m sport.. heyecana hiç gerek yokmuş.
Buyurunuz ;
Daha sonra biraz sürüş yaptım ama tekrardan İstanbulda köprü trafiği çekmemek için aynı günde SGS yolunu tuttum.
Ayarlarımız da tamamdır
Köprüden dönüşte dedim farları sıfırladık madem ppf kaplatalım; bu sefer Maslak Carbondizayn Sinan abinin yanına uğradım. (Burada farlar ppf çekilirken fotoğraf almamışım) ppf çekilirken şu fotoğrafı çektim popodan..
O ara Sinan abiyle difüzörü mat siyah kaplasak mı diye düşünüp durduk herkes yaptığı için ppf işlemini tamamlayarak eve dönüş yaptım
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Allah isteyen herkese daha güzelini nasip etsin.
Not: Araba sanayiye girip çıkacağı için yıkamamıştım
Araba konfor olarak 3 kasadan 5e upgrade oldu resmen. İnsan o rahatlığı bırakıp neden custom coilover a geçer akıl alır gibi değil, diye düşünmüyor değil insan orjinal konforunu görünce.
Konu Mutu tarafından (25-10-2022 Saat 20:42 ) değiştirilmiştir.
Instagram: mutusgarage
En doğrusunu yapıyorsunuz.Orijinallik her zaman ön planda olmalı bence de.En güzelini yapmışsınız.
-2006 Kia Cerato 1.5 Crdi-
çok yerinde hareket olmuş , merak etme bu kadar yüksek kalmayacak, 1 ay içinde iyice oturacak , havalar da soğuk olduğu için oturması daha rahat olacak içindeki gazın genleşmesi az olacağı için.
difüzörü siyah yapma, bu renk çok çok güzel, hatta ben benim e60'da bu renk mi yapsam diyorum arka difüzörü
Teşekkürler abi, gerçekten doğru bir karar verdim sanırım
İkinci araba olma durumu olursa eğer, o zaman pist vs amaçlı bir coilover alabilirim. Yoksa bu şekilde çok yeterli her anlamda
Teşekkürler abi, ben de öyle düşünüyorum illa ki biraz daha oturacaktır. Tüm ön takım da yenilenmiş oldu, arkada da üst, alt takozlar vs.
Difüzör benimde çok hoşuma gidiyor bu şekilde abi aslında orjinale sadece vernik atılmış. Ama bazen de az daha koyu olsa mı diyorum özellikle yolda m paket olmayan tamponları görünce. Sonra yine vazgeçiyorum
Senin e60 siyah olduğu için çok güzel olur bence de abi. Boyatmak yerine kaplama da düşünebilirsin denemek amaçlı, carbondizaynda hemen hemen aynı renkleri mevcuttu
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)