User Tag List

Sayfa 4/4 İlkİlk ... 234
60 sonuçtan 58 ile 60 arası

Konu: E90 320d / Alım Süreci ve Öncesi

  1. #58
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Meğer ben basık araba seviyormuşum










    Evet fotolarda çok güzel, park halinde bakınca çok güzel, otobanda çok iyi ama şehir içinde günlük kullanması çok zahmetli bu basıklıkta bir aracı. Kimseyi küçümsemek, kötülemek için söylemiyorum ama saçma sapan basıklıkta, amacını aşan arabalar gibi kasis görünce trafiği durdurup çapraz geçmek falan benlik işler değilmiş onu da anlamış oldum. 2 cm kaldırdım ve yine eski haline döndü, hiçbir yere sürtmüyor ama görüntü hala yeterince güzel.

    AP için konuşacak olursam, coiloverlı başka bir E90 kullanmadığım için kıyas yapamıyorum ama şu çok açık; konfordan ödün vermeden daha yüksek viraj kapasitesine çıktı. KW ve ST'li çok arabaya bindim, ondaki his bunda da var. Önceden yol sabitti ve araba yolun şekline paralel gidiyordu. Şimdi ise araba deniz seviyesine paralel, yol arabanın altında ve arabanın gidişine göre gidiyor hissi. Daha farklı nasıl anlatayım bilmiyorum, "amma abarttın" diyeceksiniz ama bilenler anladı

    -Şehiriçi sürüşlerinde ve kasislerde sertlik net şekilde hissediliyor ama bam güm değil.
    -Otoban konforunda zerre azalma yok
    -Direksiyon netliği arttı.
    -Yanlama kontrolü arttı ama daha zor yanlayıp daha kolay çizgiye giriyor.
    -Virajda kıçı başı dağılmadan fren yapabilme kapasitesi yükseldi.

    -En sevdiğim iyileşme ise; önceden otoyolda diyelim ki 150 ile sağ viraj dönerken bir köprü bağlantısına vurunca önce burun yukarı sekiyordu, sonra havadayken sola-sağa bir kafayı gezdirip yerçekimiyle amortisör bayağı bir kapanarak aşağı oturuyordu. En son hareketi ise oturduğu yerden normal sürüş yüksekliğine gelmek oluyordu. Artık aynı senaryoda kafa tümseğe vurunca burun dümdüz yukarı kalkıp, havada hiç sol-sağ gezinmeden direk aşağı iniyor ve anında sürüş yüksekliğine oturuyor. Şimdi biz ilk senaryoda yaşananı konfor sayıyorsak evet eski haline göre konfor biraz azaldı bu şekilde sürüşlerde. Ama arabanın sürüşü ile ilgiliysek keyif almak istiyorsak bu konfor eksikliğini hissetmiyoruz bile. Kaldıki ben eşimi işyerine bırakırken, veya gece nöbetçi eczaneden bebeğe mama almaya giderken bile bu arabayı kullanmanın keyfini alan bir adamım

    Sonuç: AP markası fiyat performans olarak inanılmaz kalitede bir coilover.






    Gariban işi sürüş otomobilimizin devamında frene sıra gelir mi?
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  2. #59
    Ozan Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Aracınıza maşallah,kazasız belasız sürüşler.
    Yapılan işlemler çok başarılı,kesenize bereket. Bmw üzerinde farklı bir jant görmek mutlu etti
    Güncel bir durum bilgisi alabilirsek iyi olur
    Son olarak bende yazları Çandarlı tarafında oluyorum.Denk gelirsek tanışmak isterim.

  3. #60
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ozan Özer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracınıza maşallah,kazasız belasız sürüşler.
    Yapılan işlemler çok başarılı,kesenize bereket. Bmw üzerinde farklı bir jant görmek mutlu etti
    Güncel bir durum bilgisi alabilirsek iyi olur
    Son olarak bende yazları Çandarlı tarafında oluyorum.Denk gelirsek tanışmak isterim.
    Kendi konumu unutmuşum neredeyse

    Coiloverdan sonra komple EBC fren yaptım arabaya.

    Disk,balata,çelik hortum,hidrolik hepsini sıfırladım.

    Sonrasında da yaptığım çok şey var.Detaylarıyla eklerim akşama.

    Arabam şuan ilanda .Piyasasına bakarsak saçma sapan bir para yazdım.Yaptıklarımı bugün bir e90a yapmak 200.000 TL yi bulur.

    Şanzıman ve zincire girilirse 300 e yakın da o tutar.Bunun biraz üzerine herşeyi kayıtlı araba veriyorum

    Just a moment...

    İzmirde hemen her oyomobil etkinliğine katılmaya çalışıyorum.Denk geldiğimiz bir yerde bende tanışmak isterim.Zaten bu toplantılarda da kimseyi tanımasakta konu otomobil olunca konuşulabiliyor
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 3 kullanıcı var. (2 üye ve 1 konuk)

  1. Ozan Özer,
  2. rovertomcat

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •