User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
41 sonuçtan 39 ile 41 arası

Konu: BMW F20 116d ED

  1. #39
    meganes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı drago Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    F20 bende hep ayrı kalacak bir araç, miniye kıyabilsem yine alırım ama alırsam n47d20 turbosu ile stage 3 yapmam gerekir diye almıyorum

    M dönüşüm ile sizin araç da çok güzel olmuş, bir tek ayna kapakları hariç

    One edition jant denk getirebilirseniz hafifliği ile bir 10 hp etkisi alırsınız, bu kasa için yegane jant bence; hem hafifliği ile, hem 17 olmasına rağmen küçük görünmemesi ile

    Onun dışında kış gelmeden kapı içlerindeki buhar bariyerlerini siyah silikonla tekrar yapıştırmakta fayda var; daha önce yapıldıysa gerek yok.

    Bir de bu kasalarda egr soğutma ile ilgili servis aksiyonu var; km de yüksek, yetkili serviste ücretsiz kontrol ettirmenizde yine fayda var.

    Aracın geçmişi iyiyse, yazılım ile aracın dünyası değişiyor. Ama 150 hp üstünde gelen torklarda baskı balata yetmiyor.
    Üstadım 2016 joy plus var bende ,116D
    Orjinal kendi jantı,bahsettiğiniz one edition jantının kayda değer bir hafifliği varmı gerçekten ?
    aracı yüksek fiyata satmam için elinizde 'jdm' yazısı varmı ??

  2. #40
    drago - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    3.762
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    54 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı meganes Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Üstadım 2016 joy plus var bende ,116D
    Orjinal kendi jantı,bahsettiğiniz one edition jantının kayda değer bir hafifliği varmı gerçekten ?
    Hangi jant takılı sizin araçta bilmiyorum, ama düşündüğüm janta eğer 16 inç ve 8 kilo jantlara sahipsiniz

    Style 380 yani one edition jantı 17 olmasına rağmen 8 kilo ortalama oem 17 jant ağırlığı 9-10.5 kg arasında olduğunu varsayarsak gayet iyi değer

    Kontrol için link:

    BMW F22 wheel style numbers, specs - BIMMERtips.com

  3. #41
    Backstage - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    26
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    328
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ailenin yeni üyesi Corsa ile uğraşmaktan uzun zamandır F20 ile ilgilenememiştim. Corsa'nın işlerinin tamamlanmasıyla yıkamayla başladık.





    İç kısımda havalandırmaların etrafındaki küçük trimler aldığımdan beri eksikti. Yeniside komple ızgara ile geldiğinden çok yüksek fiyatları vardı. En uygun çzöüm 3D yazıcı olacaktı. Bu sebeple ölçülendirip tasarladım. Baskı için destek alıp boyadım. İç kısım siyah trimlerle birlikte güzel bir noktaya geldi. İç kısımda yapacağım bir sonraki işlem hız sabitleyici olacaktır. Onun içinde tuş takımı fiyatları gereksiz yüksek geliyor. Belki ilerleyen dönemde tuşa vereceğim paraya biraz daha ekleyip M direksiyona geçebilirim. Şuanlık bu şekilde devam.



    Bakımımız yaklaşıyordu. Bayramda uzun yol yapacağımdan onuda aradan çıkarmak istedim. Yağ Liqui Molly Long Time, filtrlerde de Mann kullandım.





    Son zamanlarda çukura girdiğimde bir ses duyuyordum. Hazır kaldırmışken ön takıma baktığımızda sağ salıncak burcunun dağıldığını tespit ettik. Sağ-sol salıncaklarımızda değişti.







    Rot- balans ayarlarımızda yapıldı.



    Sanayi tozunu attık üstünden. Standart bir F20'yle denk gelinde birkaç poz aldım. Aradaki fark harcanan emeğe değiyor.










Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •