User Tag List

Sayfa 4/11 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
205 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Turbo ford ka & du it yorself

  1. #58
    makif84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    3.397
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yeni jantlar hayırlı olsun,boyamadan önce mutlaka eğrilik var mı kontrol ettir,sonra boyama işlemine geçmeni tavsiye ederim.
    Bir de Et değerinde umarım sorun yaşamazsın. Zira ET değerlerinde fark var.

    Focus jant bilgileri:

    http://https://wheel-size.com.tr/size/ford/focus/1998/

    KA jant bilgileri:

    1998 Ford Ka - Tekerlek ve Lastik Boyutları, PCD, Ofset ve Jant ozellikleri | Wheel-Size.com.tr

  2. #59
    fthdrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Fikirtepe
    Mesaj
    10.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Jant içeride kalır muhtemelen spacer ile halledilir.

  3. #60
    Mutu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    38 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fthdrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Jant içeride kalır muhtemelen spacer ile halledilir.

    La havle siz emirhanla spacer çetesi misiniz kardeşim...
    Instagram: mutusgarage

  4. #61
    turboman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    2.130
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı makif84 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yeni jantlar hayırlı olsun,boyamadan önce mutlaka eğrilik var mı kontrol ettir,sonra boyama işlemine geçmeni tavsiye ederim.
    Bir de Et değerinde umarım sorun yaşamazsın. Zira ET değerlerinde fark var.

    Focus jant bilgileri:

    http://https://wheel-size.com.tr/size/ford/focus/1998/

    KA jant bilgileri:

    1998 Ford Ka - Tekerlek ve Lastik Boyutları, PCD, Ofset ve Jant ozellikleri | Wheel-Size.com.tr
    Bu jantlar focusun kendinde bile içerde kalıyo zaten illaki spacer gerekli
    kadett e-astra gsi-fiat turbo-kadet turbo-bmwe21 323-honda civic n/a-ford sierra n/a-honda integra n/a-ford sierra rs500-honda integra turbo-bmw e30 n/a-mercedes c180-bmw e36 compact turbo loading...

  5. #62
    fthdrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Fikirtepe
    Mesaj
    10.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mutu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    La havle siz emirhanla spacer çetesi misiniz kardeşim...
    Spacer tarikatıyız her yıl bir kişiyi kurban ediyoruz

  6. #63
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.122
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fthdrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Spacer tarikatıyız her yıl bir kişiyi kurban ediyoruz


    Jant ve lastik garaja girdi, jantların durumu tahmin edileceği üzere bizim arabamıza takmayacağımız kadar vahim.

    Bayram eğlencesini bulduk havalar da güzel. Bu gün astar boya zımpara vs sini alıp bayramda boya badana işlerini hallediyorum.


  7. #64

    Üyelik
    Nov 2016
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Mesaj
    323
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben şok!
    istanbula geldiğinde uğrasana bana kahve içer araba mıncıklarız

  8. #65
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.122
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Deniz. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben şok!
    istanbula geldiğinde uğrasana bana kahve içer araba mıncıklarız
    Son zamanlarda o kadar sık istanbula geldim ki E şimdi bir de davet var 1 daha geleceğiz mutlaka

    Volkanı da ekleyelim mıncıklama grubuna


    Bu foto çok hoşuma gitti, buraya da eklemiş olayım.



    HEDEFİMİZ...



    Elimizde olan Yavaş ve emin adımlarla hedefe ilerliyoruz. Şu göbek sticker larını nerden buluruz bana fikir versenize, bunları sökeyim sıfırlayalım.


  9. #66
    metin_1989 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul- Silivri
    Mesaj
    1.241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah gerçekten severek okudum çok tatlı bir sleeper olmuş güç ne durumda ?
    ASTRA GSİ16V

    CORSA GSİ16V

  10. #67
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.122
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı metin_1989 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah gerçekten severek okudum çok tatlı bir sleeper olmuş güç ne durumda ?
    sağlıklı 205 gti ile emsal gidiyor diyelim. 2 harita var yakıtlı şekilde 160 ları zorlar gibi.

    Hafif yukarı eğim bir yolda 80-180 videosu bu şekilde. 1 Bar ve pompa benzini.


  11. #68
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.122
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selam tech ailesi iyi bayramlar olsun herkese,

    Bütün jantları iç dışı temizledim, macunlarını yaptım. Hatta 1 tanesinin zımparasını da hallettim netice güzel olacak gibi duruyor.



    Kapaksız bu kadar çirkin duran bir jant, kapakla nasıl bu kadar güzel olabiliyor anlamak zor.



    Bol macunlu bir şeye benzemeyen jantımız







    Ka nın üzerindeki jantlar ilandaydı, bi arkadaş geldi söktük arabasına taktık beğendi aldı gitti. Sevdiğimiz hızlı ticaretlerden birisi oldu.

    Zaten koyacak yer sıkıntısı var, teklif de güzel gelince sezaiye bağladım. (Video küfürlü ulu orta açmayın)

    https://www.youtube.com/shorts/lth7DBGzfEY



    Tabi ticaret hızlı olup, focus st lerin boya işleri daha bağlangıç aşamasında olunca KA bir süre böyle tekersiz duracak. Manayla davlumbaz içlerini temizleriz, arka kısma davlumbaz takacaktım onları hallederim.



    Jantlar bence Escort'a çok yakıştı.



    Ka bir süre böyle devam edecek hayatına, jant boya kurut lastikleri taktır gel arabaya tak derken 10 15 günü bulur bu işler.



    Şu kareye tek kelimeyle bayıldım, referans aldığımız siyahta jantlar güzel duruyordu, ama bu renkte bence daha güzel duracak. Tabi lastik kaynaklı çamurluk içi (185 45 15) bu kadar dolu olmayacak muhtemelen.





    Geniş bir açıdan ön arka jant farklı nasıl duruyor diye merak dip çektim.



    Lasitkleri sökünce dedim şu jantı arkaya bi takayım, bileziğe gerek kalmadan jant göbeği tam oturdu.



    Lastiksiz çok bir şeye benzemese de görsel beni memnun etti.



    Memnun olmadığımız kısım ise burası oldu, jantlar içeride kaldı haliyle 52.5 ET değerine sahip focus 1 st jantları.




    Bu görüntüden kurtulmak için ya spacer alacağız.

    Konu KÖROĞLU tarafından (08-06-2025 Saat 15:08 ) değiştirilmiştir.

  12. #69
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.122
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Can sıkıntısı indim jantları boyadım, porya ek parçası ile uğraşmak istemdim @drago nun da önerisi ile mgd den 20mm sapacer sipariş ettim.

    Öncesinde çekpasın üzerine teraziyi monte edip bi baktım 20mm kurtarmazsa diye. 20 mm baya iyi olacak.



    Kampana cıvatasını kapatan kapaktan uzaklık bu, jant kapağını takınca mesafe daha da azalıyor.





    Spacer rakamları almayalı baya artmış, ülkedeki her şey gibi zamlanmış

    Göbekleri boyayınca renk hoşuma gitti dedim bu renkle devam edelim.



    Görmezden gelebileceğim kusurlar kalsa da neticede jant sağa sola sürteceğiz yine.











    Netice güzel oldu





    Jant logolarını da çözünce daha güzel olacak.
    Konu KÖROĞLU tarafından (08-06-2025 Saat 15:15 ) değiştirilmiştir.

  13. #70
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Logoların boydan boya iki ölçüsünü bana versene ben burada Transit'e parça aldığım yerden bi sorarım, adamlarda yok yok, bundan da bulurum bence : )

    Bu arada boyası da bitmiş senin spacerlar gelsin sen direkt takarsın bunları 10-15 gün sürmez

  14. #71

    Üyelik
    Jan 2016
    Yaş
    48
    Şehir
    TÜRKİYE/DATÇA
    Mesaj
    1.085
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Poryayla dingil arasını uzatmak daha mantıklı ve ucuz değil miydi? Çıkma iki poryanın rulmanını ayırıp tıraşlatırsanız işinizi görürdü.
    Flanş takarsanız dönen bir cisme kütle ve ağırlık ekleyip eylemsizlik momentini etkileyeceksiniz.

  15. #72
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.122
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Logoların boydan boya iki ölçüsünü bana versene ben burada Transit'e parça aldığım yerden bi sorarım, adamlarda yok yok, bundan da bulurum bence : )

    Bu arada boyası da bitmiş senin spacerlar gelsin sen direkt takarsın bunları 10-15 gün sürmez
    Vernik atacağım üzerine, son jantı bu gün boyayacağım derken yine o iş 1 hafta sürer.

    Jant göbeği işini damla sticker yapan yerlerle görüşüp şundan yaptırmak istiyorum.

    Şu güzel göründü, olmadı oem olandan bulup takacağız.




    Alıntı livaneli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Poryayla dingil arasını uzatmak daha mantıklı ve ucuz değil miydi? Çıkma iki poryanın rulmanını ayırıp tıraşlatırsanız işinizi görürdü.
    Flanş takarsanız dönen bir cisme kütle ve ağırlık ekleyip eylemsizlik momentini etkileyeceksiniz.
    Abi selam, arka sistem şöyle çalışıyor KA da, sabitleme cıvataları aks miline bğalanıyor. Bu gün bir kurcalayayım, sökebilirsem eğer çizip kestiririm.




  16. #73
    kado - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Yıldırım
    Mesaj
    1.469
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Agacım ellerin dert görmesin, eski jantların 15 olaymış keşke, hiç değiştirmene gerek kalmazdı.
    ‎kızlar uzadıkça çirkinleşiyor; kız dediğin 1.60 - 1.75 olacak. 1.85 kız mı olur ya. he bu arada 1.45 de olmaz, o ne lan öle iddaa oranı gibi..

  17. #74
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.122
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kado Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Agacım ellerin dert görmesin, eski jantların 15 olaymış keşke, hiç değiştirmene gerek kalmazdı.
    Lastik dotları da eskiydi derken değiştirmek için sadece lastik külfetine katlandım gibi oldu totalde. 16 ları verip az farkla küçük seçim yapıp 15 lere geçtik

  18. #75
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.122
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ufak ama önemli bir hata yaptık, onu da düzelttik. Jantlara bu gün vernik atacaktım, malzeme almaya gittim. Boyacıya durumu anlattım boya yaşken atsaydın keşke dedi, dedim ne yapalım ?

    Sen 1 kat ince boya at sonra 5-10 dk içinde verniği at dedi. Elde bolca boya kalınca, ilk boyama esnasında oluşşan ufak tefek kusurları da giderip tüm jantları tekrar boyadım ve ilgili süre içinde vernikledim.

    Fotolar aşağıda. Hala minör kusurlar olsa da bütünsel bakıldığında ilk haline göre çağ atladıkları kesin.


















    PC de solid çöktüğü için kurmak zor gelmişti ama @livaneli nin gazıyla hadi dedim kurayım şu parçayı çizeyim.

    Tabi parçayı önce sökmek gerekti, çok zorlamadan söküldü beni uğraştırmadı. Kampana bir yanda şase bağlantı kısmı bir yanda.



    Aks'a ılaşmak için kampanayı sökmem lazım o da uzun iş, böyle bantladım ölçü aldım.





    Sonra şablonu bozmadan pleksi üstüne yapıştırdım eve çıktım. Bolca kumpas ölçüsünden sonra parçayı solidde çizdim.



    Solidde de böyle görünüyor.



    Şimdi sıra bunu kestirmek, lazer kesim yapan yer kaç mm ye kadar kesiyor bilmiyorum ama daha önce 10mm kestirmiştim.

    4adet 10 mm olarak kestirip montajı tamamlamayı planlıyorum, söktüğüm saplamaların da 10.9 sertlikte olan daha uzunlarını alacağım elbette.


    Bana referans olan firma şu aşağıdaki aletlere uyum sağlıyor diyor. Benzer bir işi yapmak isteyen uğraşmasın, dosyayı aşağı bırakıyorum. doğrudan kestirip kullansın.

    https://drive.google.com/file/d/1ZAG...ew?usp=sharing


    Brand new rear spacers to fit all;
    • 1.7 litre Ford Racing Puma's
    • All Standard Ford Puma's (1.4, 1.6 and 1.7) (Thunder and Millennium)
    • mk4/5 Ford Fiesta's (All models included the Zetec S model)
    • mk6 Ford Fiesta's (All models included the Zetec S and ST models)
    • mk1 Ford Ka (All models including Sports model)
    • mk1 Ford Focus (All models including ST 170 and RS)

    Hızır reis @TarikS kesim işimizi çözdü sağolsun
    Konu KÖROĞLU tarafından (09-06-2025 Saat 19:41 ) değiştirilmiştir.

  19. #76

    Üyelik
    Jan 2016
    Yaş
    48
    Şehir
    TÜRKİYE/DATÇA
    Mesaj
    1.085
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Her zamanki gibi akıllıca ve güzel işçilik

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •