User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
50 sonuçtan 39 ile 50 arası

Konu: Sado & Clio Rsi

  1. #39
    fatih h
    Misafir
    araba hos duruyo ama ne olur jantları deşdır kazasızzz

  2. #40
    tipo16v - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Manisa
    Mesaj
    497
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kasasız belasız binersin inş...
    Nedense puglar hariç kaput uzatmanın iyi durduğunu görmedim. Arabanın köşeli tasarımına uygun daha hoş bir jant bulunabilir.
    Gerçek halinide görmeden sadece fotolara bakıpta yaptığımız yorumlar bunlar. Esas olan senin zevkin
    http://img17.imageshack.us/img17/2066/tipoctbr.jpg
    __________İŞTE SAPIK MANİSALI!__________

  3. #41
    murat-m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    334
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    clıo rsı değişik bi otomobildir...seninde araban şık fakat bilmediğin şeyler var zannediyorum sevgili kardeşim..clıo rsı'larda fabrika çıkışı headers vardr fakat neden verimli headersı söküpte 106 headersı taktın çok merak ediyorum bükümleri tamamen farklı çok kaybı olacaktır bundan eminim.yine bi hayli kısa olan şanzumanı daha ne kadar kısalttın onuda öğrenmek istiyorum max speed 160 falan sanırım.bulmak istedikten sonra k-tech racing tarafında ürertilen ve ülkemize giriş yapılacak çok sayıda f32r parçası var.rsı'ı bilemsem anlarım senide f7r üst kapak'la f32r motoru nasıl yürütüyosun merak ettim...GÜZEL GÜNLERDE KULLANMAN DİLEĞİYLE

  4. #42
    trequal
    Misafir
    Öncelikle heralde yeni sahibi sensin hayırlı olsun.
    Söylendiği gibi kapak yapıları tamamen farklı.Kötü niyet ile yazdığını düşünmüyorum.106 nın headers ları mümkün değil bu arabaya olmaz.uydurulmasıda mümkün değil.Rsı emme ve eksoz portları üst üste olduğu için manifoldlar üstüstedir ve 106 nın önde olan eksoz portları bu arabada arka taraftadır.
    Son olarak kaput eskidende aynıydı sadece logo iptali yapılmış ilk aldığım hali bu değil demen yanlış olmuş.Kısa şanzımana gerek yok zaten çok fazla kısadır şanzımanları zaten şanzıman derken dişli gurubudur komple kovanının değişmesine gerek yoktur.Ona iyi bak o eski bir efsane

  5. #43
    SADO-RSİ
    Misafir
    hepinize tekrardan yorumlar için teşekkür ederim arkadaşlar...

  6. #44
    SADO-RSİ
    Misafir
    Alıntı trequal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle heralde yeni sahibi sensin hayırlı olsun.
    Söylendiği gibi kapak yapıları tamamen farklı.Kötü niyet ile yazdığını düşünmüyorum.106 nın headers ları mümkün değil bu arabaya olmaz.uydurulmasıda mümkün değil.Rsı emme ve eksoz portları üst üste olduğu için manifoldlar üstüstedir ve 106 nın önde olan eksoz portları bu arabada arka taraftadır.
    Son olarak kaput eskidende aynıydı sadece logo iptali yapılmış ilk aldığım hali bu değil demen yanlış olmuş.Kısa şanzımana gerek yok zaten çok fazla kısadır şanzımanları zaten şanzıman derken dişli gurubudur komple kovanının değişmesine gerek yoktur.Ona iyi bak o eski bir efsane

    teşekkür ederim dostum yorumlar için aracın geçmişini bilenlerdensin sanırım...ama şunuda ekleyeyim bu arabayı ben aldığımda bu şekilde değildi ne içi ne dışı nede motoru...

    tekrardan hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim arkadaşlar...

    allah cümlemizi kazadan beladan korusun

  7. #45
    delsolemrah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim de aklıma takılmıştı demek motorun mod özliğini yazarken biraz fazla atıp tutmuşun galiba

  8. #46
    trequal
    Misafir
    Geçmişinde çok iyi biliyorum motoruna yapılabilcekleri ve yapılamıycaklarıda çok iyi biliyorum çünkü s6648 benim eski arabamdı.Neyse peki sen yapmış ol
    Güle güle bin tekrar

  9. #47
    M U R A T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    34
    Mesaj
    2.757
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    f7r üst kapak takıp bide üstüne pt 52 iyimişşşş...

  10. #48
    SADO-RSİ
    Misafir
    Alıntı trequal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Geçmişinde çok iyi biliyorum motoruna yapılabilcekleri ve yapılamıycaklarıda çok iyi biliyorum çünkü s6648 benim eski arabamdı.Neyse peki sen yapmış ol
    Güle güle bin tekrar
    isim ney kardeş???

  11. #49
    schakal
    Misafir
    yuhh be kardesim bu kadar da atilmazki .
    senin blogun F3P ustune F7R kapak taktim diyorsun .
    ben bu bahis konusu iki motoruda komple sokup takmis
    biri olarak nasil beceripte o kapagi o bloga oturttugunu
    cok merak ediyorum !!!!

  12. #50
    M U R A T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    34
    Mesaj
    2.757
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=schakal;79087]yuhh be kardesim bu kadar da atilmazki .
    senin blogun F3P ustune F7R kapak taktim diyorsun .
    ben bu bahis konusu iki motoruda komple sokup takmis
    biri olarak nasil beceripte o kapagi o bloga oturttugunu
    cok merak ediyorum !!!![/QU

    pt 52 takmış onuda atlamayalım!...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •