bi ara satılıktı vazgeçtiniz heralde ?
Printable View
bi ara satılıktı vazgeçtiniz heralde ?
oy oy çok güzel
ahşaplardan kurtulmak gerek ama ;)
R32 bodykit+bbs güzel olur, şimdiki jantları da ben alırım :D
Kazasız belasız binmeniz dileğiyle.
çok hoş ve güzel bir otomobil :)
maşallah,allah kaza bela vermesin..
Maşallah hakkettiği değeri bulmuş sonunda birara çok bakımsız haldeydi istedikleri fiyatı duyunca talip olmak bile istememiştim özel ve güzel 1 araç
hızlanma videosu bekleyen arkadaşlar içinde bu haliylede gayet başarılı ama ben turboladıktan sonra paylaşıcam videoları. panamera avına çıkıcam. keyifle izleriz :D
şanzumanı hangi güçlere kadar dayanıklı bilginiz warmı ?
600 ps'e kadar şanzıman ve diff sorunsuz
Yapılmış bir örneği varmı ? Şanzıman kodu nedir birde ?
Teşekkürler
Teknik içerik göremedim videoda hocam.
şanzıman kodunu hiç araştırmadım bilmiyorum ama r32 ile krank kol piston hariç herşeyi aynı. yürüyen şanzıman oranı vs. hepsi tutuyo.
senin aracta kullanmak için sorduysan onlara olmuyo daha önce bi mk4 gtı cı arkadaşla konuşmuştuk bu konuyu. yorulmaman için söledim.
ben teşekkür ederim
Golf R32 Bi Turbo Season 2008 Movie - YouTube
önce herşeyiyle stock turbolandı kol piston dahil. sonra 2den 3 diye 1e sokmayı başarınca motor yapılarak toplandı bu videoda.
Yürüyen olarak da farklısınız r32 den. senin aracında sürekli 4*4 haldex ile r32 deki elektronic haldex ile oran değiştirilebiliyor mesela.
Salıncaklarınız belki aynı olabilir.
Aracının üzerinde ki motor aşağıdakilerden birisi muhtemelen.
AQP 1999-2000
AUE 2000-2001
BDE 2002-2003
R32 84 Bore, 95.9 stroke ludur. muhtemelen engine code ın AUE ve 81.x 90.3 Kullanıyor.sıkıştırmasıda 10.7:1 R32 ise 11.3:1 sıkıştırmalarda dolayısıyla farklı.
Krankta tamamen farklı.
Üst kapaklarınızda öyle. R32 bilidğim kadarıyla hidrolik iticiler kullanıyor.Egzantriklerde tamamen farklı.
Yani motor tamamen farklı. Sadece ikiside 6 silindir diye R32 ile aynı teknoloji olarak eşleştirmek bence doğru değil.Dayanıklığıda aynı şekilde.
Bir yanlış varsa düzeltmek amacıyla söylemek istedim.
Şanzıman ve motor kodunu söylersen etkadanda bakıp detaylıca resimleriyle eleştirebiliriz.eğer proje vs düşünüyorsan ileride problem yaşamaman adına daha detaylı araştırmanı öneririm.Nitekim Türkiyede parça sıkıntısı yaşarsın.. Ama ingiltereden birçok parçanı bulabilirsin.
Selamlar
merak eden arkadaşlar için motor resmi eklenmiştir :)
http://img252.imageshack.us/img252/2910/img0042b.jpg
maşallah kazasız belasız
yakit konusunda kurus murus hesabi hem aldatici hemde beni baglamaz zaten :D
litre bazinda merak ediyorum ben..
siz ornegin 100 km de ortalama kac litre tuketiyorsunuz?
birde dedgim gibi benim ilgilendiklerim mk3 vr6 lar yani 12v olanlar, sizin arac 24v olan..
ha bir de, sizin silindir kapagi mk3 12v lere takilabiliyormu?
aralarindaki tek fark silindir kapagi deniyor ama emin olamadim bir turlu..
100 km de şu litre diyemem ama 230 lira ile full'letiyorum 300 km geziyorum ama ben gazın üstünden hiç inmiyorum yani sürekli dipgaz moddayım o yüzden beni baz almamanı tavsiye ederim. insan sürse 400 km yapabilir çok rahat diye düşünüyorum.
silindir kapaklarıda olmuyor diye biliyorum çünki buna r32 kapağı takılabiliyor. mk3vr6 ya takılamadığını bildiğimize göre, 24v kapak mk3e takılamaz diyebiliriz. daha net bilen birisi varsa onunda yorumlarını bekleyebilirsin :)
Spook'un dediği gibi motorun sadece R32 ile biraz benzer, R32 bambaşka bir mekaniğe sahip.
Bu motoru R32 ile aynı düzene çevirlemeye kalksa blok dışında hiçbirşey kalmayabilir.
R32 ile aracın genel mekaniğinde de çok fark var.
Birde araç coupe değil 3 kapılı HB...
güle güle kullanın... hoş bir araç.
güzel araba maşallah
ver agzına yüzüne bosstu bak bunuda satıcaksın 2 gün sonra başkası turbolucak görcm sonra seni :DDD
Maşallah yavru ceylana :)
Maşallah çok özel bir araç :)
sky özkan enes
teşekkür ederim arkadaşlar