Arkadaşlar paşaoğlunda bi ölçüm yaptık sonucu hakkında açıklama yaparmısınız ? toplam hp
lastiğe gelen güç kayıp güç vs.. neyse artık
http://img32.imageshack.us/img32/499...8458517910.jpg
Printable View
Arkadaşlar paşaoğlunda bi ölçüm yaptık sonucu hakkında açıklama yaparmısınız ? toplam hp
lastiğe gelen güç kayıp güç vs.. neyse artık
http://img32.imageshack.us/img32/499...8458517910.jpg
eğriler normal ve 127.67 bg reel çarpanla değerlerin normal gibi, aracında ekstra olarak ne var?
reel çarpan nasıl oluyor ? bide bu 131 hp ne anlama geliyor toplam güçmü.
kendi yaptığım egsozum var
131,1 normal çarpanlla 127ye geliyor normal değeri 120 hp şuan egsozunda +7 almışsın
bir egsoz okadar güç verirmi yaaaaa
kat iptal edildiyse alır
kat iptalı varsa alırsın..
şaşırdım vallaa ne bileiym...
peki soralım kat iptali varmı ?
fd ler 125 hp deilmi arkadaşlar. bnmi yanlıs bılıyorum.
kırmızı grafikteki değer, 113, tekerlekteki gücün, fabrikasyon tork 152 ekranda gözüken 145,7.
edit.....
fabrikasyon 0-100 km/h süreini devir 0 dan başlayarak mı ölçülüyor acaba. araba kurulmadan kalkış yapılıyor sanırım.
masallah kanka alet gerginligini gostermis :D
senin dyno yanlış ölçmüş bence :) patinaj çekmiş gibi ne öyle 190 tork 1.6 atmosferik arabadan :D bizim ae101 cem bi ara çıksın dynoya görürüz değerleri o zaman filtre-egsoz- özel uygumala ile ne çıkıcak bakalım :) o zaman tekrar değerlendiririz , ama senin dyno kalibre değilmiş bence sonuç olarak :)
seneler önce killererkan nickli erkan abide ae101 vardı, yürüyende eibach yay-sarı koni, motorda short ram ve kat iptali ile 98 ae101 109hp çıkmıştı dynoda :)
Senin anlık max gücün 131 HP ama bu devirdeki kayıplarını da bilmek lazım.
Dyno kağıdının altında bu devir ve değerler yazar. Ona göre yorum yapmak daha doğru.
edit.........
antalyadaki piyane garage iyi yapmış kat iptalini demeki ölçümde yüksek çıkmış ocean mert in arabada daha düşüktü yanlış hatırlamıyosam.
bende sadece düz boru bide kendim yaptığım egsozum var. filtre kullanmıyorum değerler iyi o zaman sanırım
Degerler gayet guzel yani sagllikli aracin.. Bu aractan guc beklemek son derece sacma..goruntusuyle muzik sitemiyle vs ugrasmak daha mantikli.. Atmosferik de ugrassan turbo da yapsan motoru modifiyeye hic elverisli degil gonul isterdiki fabrikasyon b16a2 olsun ama maalesef :)
Performans isteniryorsa direk swap yapmak mantikli o ise girincede hakki K20'dir..
Yuruyen aksami vs cok ugrastirmayacagini bilseydim can in motorunu buna swaplardim ama cok ugras zaman emek para istiyor bu isler o yuzden gozum yemedi..