User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
33 sonuçtan 20 ile 33 arası

Konu: Dyno sonucu hakkında yardım

  1. #20
    tolgakaynak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.360
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DA 5124 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kırmızı grafikteki değer, 113, tekerlekteki gücün, fabrikasyon tork 152 ekranda gözüken 145,7.

    0-100 km/s 8.4 fabrikasyon 10.3. burda da benim bir sorum var

    fabrikasyon 0-100 km/h süreini devir 0 dan başlayarak mı ölçülüyor acaba. araba kurulmadan kalkış yapılıyor sanırım. yoksa bu kadar fark olması normal mi?
    orda fazla ölçmüş benim ölçümüme göre 8 cıkıyordu

  2. #21
    Time-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Beyoglu - İstanbul
    Mesaj
    4.397
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    masallah kanka alet gerginligini gostermis
    In vtec we trust.
    "Birilerininde Anitkabir'i beklemesi lazim." Behzat Ç.
    "Dude I almost had you." RIP Paul Walker.

    Mapped by Dr. Ecu
    Rebuilt by Hizli Rektifiye
    Powered by Sistem Honda

  3. #22
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı Chn53 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    levent abi ben eski arabaya 51duz , egzoz , simota cai koydum , fabrika verisi 110 hp , benim dynoda 108 hp 190 tork çıktı onu neyapcaz
    senin dyno yanlış ölçmüş bence patinaj çekmiş gibi ne öyle 190 tork 1.6 atmosferik arabadan bizim ae101 cem bi ara çıksın dynoya görürüz değerleri o zaman filtre-egsoz- özel uygumala ile ne çıkıcak bakalım o zaman tekrar değerlendiririz , ama senin dyno kalibre değilmiş bence sonuç olarak

    seneler önce killererkan nickli erkan abide ae101 vardı, yürüyende eibach yay-sarı koni, motorda short ram ve kat iptali ile 98 ae101 109hp çıkmıştı dynoda

  4. #23
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı DA 5124 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kırmızı grafikteki değer, 113, tekerlekteki gücün, fabrikasyon tork 152 ekranda gözüken 145,7.

    0-100 km/s 8.4 fabrikasyon 10.3. burda da benim bir sorum var

    fabrikasyon 0-100 km/h süreini devir 0 dan başlayarak mı ölçülüyor acaba. araba kurulmadan kalkış yapılıyor sanırım. yoksa bu kadar fark olması normal mi?
    113 tekere veriyorsa aktarmada %5 civarı kayıp var o zaman ki bu imkansıza yakın bi değerdir %5 kaybı zaten motordan şanzımana iletene kadar kaybeder araba...
    ayrıca ordaki 8.4 sn dynonun ölçüm süresi 0-100 değeri falan değil.

  5. #24
    Chn53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin dyno yanlýþ ölçmüþ bence patinaj çekmiþ gibi ne öyle 190 tork 1.6 atmosferik arabadan bizim ae101 cem bi ara çýksýn dynoya görürüz deðerleri o zaman filtre-egsoz- özel uygumala ile ne çýkýcak bakalým o zaman tekrar deðerlendiririz , ama senin dyno kalibre deðilmiþ bence sonuç olarak

    seneler önce killererkan nickli erkan abide ae101 vardý, yürüyende eibach yay-sarý koni, motorda short ram ve kat iptali ile 98 ae101 109hp çýkmýþtý dynoda
    abi bizim turkay abinin eski rolla da sonra dandik sanayi egzozu vardi , ayni yerde ciktik dyno ya , onun 104 hp 170 civari tork çýkmýþtý , benim araba 200k turkei abinin 120k daydi

    cem abide tahminim 117 çıkar
    Z3 Roadster
    Golf Mk5 GTI

  6. #25
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı Chn53 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi bizim turkay abinin eski rolla da sonra dandik sanayi egzozu vardi , ayni yerde ciktik dyno ya , onun 104 hp 170 civari tork çýkmýþtý , benim araba 200k turkei abinin 120k daydi

    cem abide tahminim 117 çıkar
    Ankara'da pek güvenilir dyno yok bildiğim kadarıyla ama yürüyüşte iyileştiyse araban sorun yoktur

  7. #26

    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    6.086
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Senin anlık max gücün 131 HP ama bu devirdeki kayıplarını da bilmek lazım.
    Dyno kağıdının altında bu devir ve değerler yazar. Ona göre yorum yapmak daha doğru.
    Okumadan imzalamam.....

  8. #27
    Chn53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ankara'da pek güvenilir dyno yok bildiğim kadarıyla ama yürüyüşte iyileştiyse araban sorun yoktur
    abi zaten araba alip satarken millet expertize goturuyo ya orda yaptirdik türkei abiyle 2.vites 50de bastigimizda 3un bitimine kadar 3 4 boy oluyordu aramizda
    Z3 Roadster
    Golf Mk5 GTI

  9. #28
    Ers - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.509
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    edit.........

  10. #29
    Ahmet.S - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.080
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    antalyadaki piyane garage iyi yapmış kat iptalini demeki ölçümde yüksek çıkmış ocean mert in arabada daha düşüktü yanlış hatırlamıyosam.

  11. #30
    Ers - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.509
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    113 tekere veriyorsa aktarmada %5 civarı kayıp var o zaman ki bu imkansıza yakın bi değerdir %5 kaybı zaten motordan şanzımana iletene kadar kaybeder araba...
    ayrıca ordaki 8.4 sn dynonun ölçüm süresi 0-100 değeri falan değil.
    113 tekerdeki tork , sol taraftan okumuşum değeri, 103 civarı falan teker gücü,113 olasa bile %15 kayıp var, 103 olunca da %21 civarı kayıp oluyor sanırım.

    8.4 dyno süreymiş , bilgi için teşekürler.

  12. #31
    ocean0636 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    07
    Mesaj
    4.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FoCuSN70 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    antalyadaki piyane garage iyi yapmış kat iptalini demeki ölçümde yüksek çıkmış ocean mert in arabada daha düşüktü yanlış hatırlamıyosam.
    Abi ben sadece filtre ile dynoya cikmistim egzoz kat boru hersey orjinaldi 126hp cikmisti reel carpanla.. Fd6 lar dynoda dusuk cikiyor, bu arada 125hp degil 125ps oda yaklasik 123.xx hp yapiyor

  13. #32
    tolgakaynak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.360
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende sadece düz boru bide kendim yaptığım egsozum var. filtre kullanmıyorum değerler iyi o zaman sanırım

  14. #33
    ocean0636 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    07
    Mesaj
    4.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Degerler gayet guzel yani sagllikli aracin.. Bu aractan guc beklemek son derece sacma..goruntusuyle muzik sitemiyle vs ugrasmak daha mantikli.. Atmosferik de ugrassan turbo da yapsan motoru modifiyeye hic elverisli degil gonul isterdiki fabrikasyon b16a2 olsun ama maalesef
    Performans isteniryorsa direk swap yapmak mantikli o ise girincede hakki K20'dir..
    Yuruyen aksami vs cok ugrastirmayacagini bilseydim can in motorunu buna swaplardim ama cok ugras zaman emek para istiyor bu isler o yuzden gozum yemedi..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •