yatak saran aracımı yaptırmaya karar verdim ve motoru açtık grank 0.25 taşlama gerektiriyormuş grankı değişiyoruz piston olarak m52 düşünüyoruz artıları eksileri ne olur ve neye dikkat etmeliyiz
Printable View
yatak saran aracımı yaptırmaya karar verdim ve motoru açtık grank 0.25 taşlama gerektiriyormuş grankı değişiyoruz piston olarak m52 düşünüyoruz artıları eksileri ne olur ve neye dikkat etmeliyiz
Eğer aracı satmayı planlıyosanız takın yok ben uzun yıllar daha binicem gazlayarak gezicem dersen hiç heyecan aramaya gerek yok m52 takıpta uzun yıllar gazlayarak gezeni ben görmedim eninde sonunda biyerden kırılıyo
hee artısı yokmu dersen tabiki 70cc civarında hacim artışı sağlar gayet güzeldir ama bence 500 tl verip m50 almaktansa 1000 tl wiseco almak daha mantıklı
Edit çift post oldu
m52 sıkıntılı dediği gibi 10 kişi takıyosa yarısından fazlası sıkıntı yaşamıştır sürekli tartışılyo uzun vadeli değil
Macera arama derim. Hem parana hem işçiliğe yazık. al wiseco,wösner v.s rahatına bak
Wiseco veya wössner icin maddiyat suanda elvermiyor malesef suan icin iki secenegim var koneks yerli piston veya m52 piston bunlardan bitanesini secmek zorundayim
307 pistonu daha sıkıntılı diye duydum ama :\
en sorunsuz şekilde uyacak olan 307 pistonudur diyebilirmiyiz ozaman ?
performansından dolayı benim gönlüm hep m52 kayıyor aslında :)
oem 307 pistonu nekadar peki ?
Hiç maceraya girme aracını 3günde bitireceğine 5 günde bitir, git wössner wiseco filan al derim.
Tufan kardeşim 307 piston ile sorun yaşamazsın tak bak keyfine. aklına takılan birşey olursa numaram vardı sende.
Bu konu daha once de tartisilmisti.
http://www.techturkey.com/forum/atmo...ye-yardim.html
Ben xs da kullanıyorum suan benim arabam 8v olusundanmi bilmiyorum ama sıkıntı yok banada cok krarsın diyen oldu biz yinede taktık 12.1 sıkıştırmayla yuruyoz genelde segman kanalı kırıyor diyr duydun.
çok kararsız kaldık bu konuda 307 pistonu için kimileri sübap yakalar o sıkıntılı diyor m52 al tak kimileride m52 çabuk kırar 307 tak sıkıntı oldu bu mevzu kapak açık bekliyoruz forget e şuan için imkanlar el vermiyor offfff.
307 tak kafan rahat olsun mis gibi
yan sanayi pistonla modifiye olmaz
bir daha açma ihtimalini düşün
İş pistonda değil takan ustada konexli arabada sattim 60000 km oldu m52 li arabada yaptim sattim 50000 km oldu aracinizi istanbulda bu isi bilen ustalarda yaptryosaniz iciniz rahat olsun istedinizi takin cikma 106 pistonuda takabilirsin ahm ahmet abinin eline bi kova mevcut :)
dostum 1000 lira ver saglam bın ılerde yıne acma ıhtımalını dusun gerekırse 1 2 ay daha yatır aracı duzgun yap;)
307 pistonunu direk takamazsın subap yerleri için gti pistonundaki gibi yarık açılması ve piston pim yuvaları için segman kanalı açılması gerekmekte ayriyetten gti ve 307 piston pim kalınlıkları birbirinden farklıdır biri 19 küsür biride 18 küsür kalınlıkda buda ya kol burçlarını yaptırtmanız gerektiği yada 307 kolu alman gerektiği anlamına geliyo fiyat olarak ben 4 piston ve segmanı 370 tl ye aldım diğer işlemlerin hepsinide 100 tl ye yaptırttım
Piston önemli değil kardeşim yeterki ustan saglam olsun değişcek parçaları idare eder diye toplarsa motoru kırarsın tabi bende turbo 106 gti vardı m52 pistonla anahtar vurulmadan tam 4 sene gazladım hiç bir sıkntı olmadı yani dedgm gibi ustanı iyi seçmen yeterlidir.