murat_ileri Nickli Üyeden Alıntı
hepsine toplu şekilde cevap vereyim, f7r da oem sıkıştırma 9.5 cr (yanlış hatırlamıyorsam) oldugundan dolayı itb ile verim elde edemezsin diyoruz, sıkıştırma orana ne kadar yüksek olursa o derecede güç artışı olacak sonuçta. takacağın itb üzerindeki tps, rölanti motoru iptali enjektör tanıtımı gibi konularda zaten sıkıntı çekeceksin oem ecu zaten sana değiştirme fırsatını pek vermiyor. hadi aracın üzerindeki parçaları oldu bir şekilde itb'ye uyarladın, oem ecu ile de afr dengelemek için benzin verdin bu sefer içerde yeterli ateşleme olmayacağı için aracın fazla yakacak, istediğin gibi de gitmeyecek. herkes tecrübelerini seninle paylaşıyor ki boşa zaman ve para harcama diye; seni baltalamak yada başka bir amacı yok kimsenin.
karbüratörde herşey manuel olarak ayarlandıgı için bir nebze de olsa daha kolay.