EREN34 Nickli Üyeden Alıntı
Tüketici hakları der ki,
Ürün garanti süresi içerisinde iken 3. aynı arızada(arıza sebebide aynı olmalı. Yani aynı parça değiştirilmeli) veya 5. farklı arızada üretici/yüklenici firma ürünü yenisi ile değiştirmek zorundadır. Ürünün yenisi üretimden/satıştan kalkmış ise, muadili, muadili yoksa daha üstün özellikli ürün ile ücret farkı talep etmeksizin değiştirmelidir.
Eğer ürün fatura tarihi itibari ile ilk 30 gün içerisinde arıza yaparsa, tüketici tercihine göre ürünü değiştirmek veya ürünün faturası üzerindeki ücretini iade etmek zorundadır. (Bu madde için üretici firmanın yetkilendirdiği satıcıdan almak şartı vardır)
Özetle: Elinde 5 servis fişi varsa açık açık değişim iste. Yok derse ver tüketici mahkemesine her türlü alırsın yenisini.