Merhaba ,
Haberlerde İstanbul Park tahliye kararı ile alakalı haberler dönüyor.
Boş bir şekilde Vakıflar Genel Müdürlüğüne teslim edilecek ve 2024 yılında yeni ihale yapılacakmış.
İstanbul Park inşallah atıl bir hale düşmez.
Printable View
Merhaba ,
Haberlerde İstanbul Park tahliye kararı ile alakalı haberler dönüyor.
Boş bir şekilde Vakıflar Genel Müdürlüğüne teslim edilecek ve 2024 yılında yeni ihale yapılacakmış.
İstanbul Park inşallah atıl bir hale düşmez.
Fiyaş'ın kira süresi tamamlanmış ve Vakıflar Genel Müdürlüğü tahliyelerini istemiş.
2024'te yeni ihale olacakmış.
bence olası 4 senaryo var;
1- aynı kiracıyla devam edip, mevcut sistemin benzer devam etmesi, arada bir yapılan pist günleri
2- federasyon'a verip ne olacağı meçhul hal
3- pisti komple yıkıp site,avm vs vs yapmak
4- çok farklı bir kiracı'nın gelip, bol uluslararası yarışlar ve pist günleri...
Bence Katarlılara verilebilir. Ama İntercity nin orada çok fazla yatırımı var. Operasyon merkezi araç park yerleri hepsi orada ve bence bu sefer ki ihale çok çekişmeli geçecek.
Yıkılmaz atılda olsa Türkiye deki en kaliteli ve benim bildiğim tek formula pisti , Yüksek ihtimal fia da kayıtlı uluslararası bir pist ..
Avm devri de bitti artık bence …
ben Levent’te oturuyorum isim vermeden söyliyim buradaki avm ler Türkiye’nin en popüler avm leri ***** çoğunda bomboş iş yerleri var uzun süredirde boş .. online satışlar artık ön planda çok prestijli büyük markalar olmadığı sürece ki ben onalrında para yaktığını düşünüyorum marka prestiji için çoğu yer vitrine ihtiyaç duymuyor artık ..
AVM yorumuna katılıyorum, belli bir yaşın altındaki insanlar tamamen Online'a dönmüş durumda. Eğer IstanbulPark tamamen iptal edilecekse yerine AVM yapılmaz diye düşünüyorum, site yapılması potansiyel. Pist F1 yarış takvimine alınsa, 100.000 turist gelse ülke ekonomisine 100M USD'den fazla bir katkı sağlıyor sanırım. Kimse böyle bir gelirden vazgeç(e)mez. Katarlılara verilecek tarzında şeyler dönüyor. Her ne kadar 'habibi'leri sevmesem de en mantıklı iş bu gibi gözüküyor. Düzgün yönetilirse, uluslararası düzeyde etkinlikler yapılırsa, (F1, F2, F3, Formula E, TCR vs.) Türkiye'nin kaybettiği uluslararası itibarını yeniden kazanmasında büyük rol oynar. Tabii şöyle bir rezalet tekrardan yaşanmazsa, ufak ama kritik detaylar bunlar; Turkiye GP podyumunda şampanya yerine gazoz kullanılmış
Son olarak, pistin gelirini ve giderini ben tutmuyorum, ancak sadece open-pit ve diğer ufak çaplı etkinlikler ile ne kadar süre ayakta kalabilir ki? Türkiye'de aracıyla düzenli olarak piste çıkan yüz kişi var mı? Eğer yanılıyorsam, lütfen düzeltin
Genç sporcular yetiştirme ve ülkemizin turizmi için(f1 ve diğer motorsporlarının tekrar dönmesi) hangisi hayırlısı ise o olsun demek en doğrusu sanırım.
Lakin tosfed de bu konularda güven veriyor dersem kendi açımdan pek inandırıcı olmaz. Tosfed yk'sı da son 20 yılın özeti gibi.
egriye egri, dogruya dogru demek lazim. Turkiye GP podyumunda alkolsuz sampanya kullanildi, evet. Bunun sebebi ulkenin kanunlari. Ayrica bu sadece bizim ulkeye has bir durum degil, takvimdeki diger musluman ulkelerdeki yarislarda da podyumda alkolsuz sampanya kullaniliyor, kaldi ki sigara markalari F1'den komple kaldirilmadan once de Ferrari takvimdeki cogu yarista arka kanadinda Marlboro yazmadan cikardi yarislara 2000'lerde. Ayrica, konuyla ilgili olarak Vural Ak da aciklama yapmisti hatta. "Rezalet" diye adlandirmadan once sebebini bilmek lazim. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmamak lazim. Yoksa elestirdigin kitleden bir farkin kalmaz :)
Olduğu şekilde devam edecek sadece prosedüren yapıldı diye biliyorum.
Şu an kiralayan firmanın ve sahiplerinin oradan çıkmayı isteyeceğini hiç zannetmiyorum. ITO da baskı kurmuş ama yaptıkları harcamaları yapacak birisinin olduğunu zannetmiyorum pistin mali verilerini açıklamışlardı bir ara sanırım ( yanlış hatırlıyor olabilirim ) ciddi zarar ediyor yıllık olarak.
Istanbulun ücraa köşesine avm yapsalar kım gidecek.
#12 deki yoruma katılıyorum oldugu sekılde devam edecek gıbı gelıyor bana presedur gerek boyle seyler yapılması gerekıyor.
Mılletcede bır seyı hemen galyana getırmeyı sevıyoruz :)
20 yıllık sözleşme imzalanmış ve süre dolmuş. Normal bir bina yer vs olsa yine aynı prosedür işler haberimiz bile olmazdı. Sözkonusu İstanbul Park olunca doğal olarak kamuoyunun dikkatini çekiyor.
Şayet sözleşmede mevcut kiracıya güncel rayiç bedeli kabul ettiği takdirde öncelik tanınıyorsa o kural işletilir, tanınmıyorsa yeniden ihale yapılır. yeniden ihale yapılmayıp başka yönde kullanmak çok uzun ve farklı prosedür gerektirir. Hiçbir suretle de hükümetin bu tarz bir yola başvuracağını sanmıyorum.
Başladılar yine paylaşımlara. Süre bu gün dolmuş. Paylaşımların altındaki yorumlar asıl efsane. Hepsinin pist arabası var da pist yokmuş gibi sanki.
bu tosfedin yazdığı yayınladığı metinlerin hitap dilinden fazlaca rahatsız oluyorum
https://x.com/eozpeynirci/status/173...xrBFr8BHiBgbiw
Sevindirici haber..
Buğra nın postuna cevaben yazmıştım, alıntılamamış,
Paylaşımlardan şu anki hali ile devam edileceğini anlıyorum..
Bu konuyla ilgili detay bilgiye ulaşamadım ben maalesef. Kimdir bu Can Holding nedir ne değildir ? Yönetim kurulunda Pirelli den de bir hanımefendi olduğu yazılmış fln
Ben anlamadım anlayan varsa anlatsa keşke
Yazıyı paylaşan kim bilmiyorum ama whatsapp gruplarında dönüyor sabahtan beri
[IMG]https://i.hizliresim.com/a93kt0j.jpeg[/IMG]
Bu adam motorsport türkiye'nin moderatörü. çok yalan söyleme ihtimali olduğunu düşünmüyorum.
Ne gibi kulağa hoş gelmeyen şeyler yaşanmış,bilen yada tahmin yürüten var mıdır acaba?
Eee ihaleyi kazanan Can Holding ihaleden çekildi deniliyor. Kazandıktan sonra nasıl çekilebiliyor ki?
İhaleyi Teçtörki.For.Ltd.Şti diye bir şirket bozmuş diyorlar.
böyle üstü kapalı yorum yapanlarıda hiç anlamam. O postu giriyosan söyle ne duyduğunu kardeşim, söylemeyeceksen post atıp konudan da bahsetme o zaman :)
Tanımam etmem Cihangirp adlı kişiyi ama gıcık hareket yani yaptığı.
İntercity tekrar alırsa ; Vural Ak düzenlemesi yapılması gerekecek :D
Çakır: "Mehmet Karahanlı, en büyük o mu bilmiyorum ama çok büyük" - YouTube
Arkadaş bilip bilmeden yorum yapmayın. Intercity sabah akşam çalışıyor şu anda boşaltmak için. Bilmem kaç dönüm alanda dünya kadar eşyası var. 100m2 ev boşaltmıyor adamlar. Ayrıca ihale şartlarını biliyor musunuz acaba adamlar neden ihaleye girmemişler? Su havzasına çivi çakamazsınız adamlar ihale şartına bilmem kaç dönümlük AVM istiyor. Her sene F1 getirme şartı var getiremezsen cezai şartı var. Senin elinde olmayan bir organizasyonu nasıl getirebilirsin. Parasını veriyorum hadi gel yarış değil ki bu. O programdan birilerinin çıkması gerekiyor ki sen girebilesin ya da senin seyircinin gelmesi gerekiyor ki adam organizasyondan para kazansın. Sen seyirci getiremiyorsun izlemeye ki F1 severim ama piste gidip izlemem. 3 kere Ferrari de görev aldım yarış süresince de intercity daha gelmemişti yarış boyunca da organizasyona yardım ettim ilkinde büyük heyecanla gittim yarış başladıktan sonra yarışı izlemek tam bir eziyet. Hiç bir şey anlamıyorsun. Gürültüden ne sunucuyu anlıyorsun ne de kimin kimi geçtiğini anlıyorsun. Yarış başlıyor o an güzel, bir mücadele oluyor. 5. turdan sonra sürekli önünden bir gürültü geçiyor. 50dk boyunca kulaklara tecavüz. Dinlenmek için paddockda takım otobüsüne ya da lounge a kaçıyorduk. Lounge da da milletin yarışla alakası yok millet yeme içme derdinde.