http://img522.imageshack.us/img522/5...ennsxrr002.jpg
http://speedhunters.com/archive/2009...r-concept.aspx
spoiler dışında heryeri güzel olmuş bence =)
Printable View
http://img522.imageshack.us/img522/5...ennsxrr002.jpg
http://speedhunters.com/archive/2009...r-concept.aspx
spoiler dışında heryeri güzel olmuş bence =)
sen ınsanmısın derler ya o nasıl bı ıc mekan :rolleyes:
http://ll.speedhunters.com/u/f/eagam...nNSXRR-164.jpg
Bu bende olsun ev terliği giydirmeden bindirmezdim :)
bu tarz iç mekanların temizliğini hep merak etmişimdir :)
dreams, never ends. :icon_tup:
http://ll.speedhunters.com/u/f/eagam...nNSXRR-177.jpg
:puha::puha::puha::puha:
Direksiyon benim arabadan :D Çok ilginç.Böyle bi arabaya civic direksiyonu koymakta ne demek oluyor yahu :D
Direskyion çok saçma olmuş :D Gerisi zaten rüya :D
direksiyonu typer yapsalarmış en azından :D ama spoiler dışında çok ii içi özellikle
o direksiyona komple bir kırmızı alkantra kaplar keyfime bakarım
basite kaçan bir dış tasarım Fiber harikası gibi duruyo Bir super spor un böyle basit tasarlanmaması lazım.Eski nsx +1
yürümeyen bir araba için fazla emek harcamışlar :)
Dışını pek beyendiğim söylenemez,direksiyonda bence daha güzel tasarlanabilirdi.Ama içi konusunda söylenecek söz yok...
nsx r mı yurumuyor :D buna gulmekle kalmam kahkaha atarım
Sen resimlere bakmış yazıları okumamışsın. :)
Arabanın üstünde ne egzoz ne şanzıman var, motor da süs olarak duruyor. Arabayı şov için tasarlamışlar, çalışan bir ekipmanı yok. Murcielago falan fazla gelir, bisikletle de geçersin bunu.
bos konustugunu bu ısten anlayan herkes bılıyor takıl sen bosver ;)
herseyı yerlı yerıne takmıslar bı tek marsına basmamıslar basılmıycak sekılde yapmıslar oylemı :D
Hayır, olması gereken pek çok şey yok.. Tokyo otomobil fuarında sergilemek için üretmişler o kadar. Kendi gücü altında hareket edecek ekipman yok arabada.
Alıntı:
So the NSX-RR is a non-runner, there is no gearbox, and if you stick your head far enough into the engine bay you will also notice there are no headers, and no exhaust system.
onların olmaması bu arabanın gıtömeyecegı anlamına gelmez. o parcalar takılır bıter kolay ısler
Bunu tercih ederim ;)
http://farm3.static.flickr.com/2185/...cb8b19c1_b.jpg
Yaklaşık 470-478 bin Dolarcık Nsx-R Gt :icon_tup:
http://cache.gawker.com/assets/image...a_NSX-R_GT.jpg
hangi nsx yurumus ki bu yurusun :D bosa tartismayin ayrica 480 bin dolar ona verene kadar 70 bin dolara gtr almak herzaman daha cazip gelecektir :D
gtr > world :D
nsxte yürümüyosa bizimkiler nasıl yürüyor ölelim o zmn :D ahahahahah
Çok güzel yau, içine bittim bittim... :D
Nsx-r Gt de ole saçma sapan bi fiyat var.
In Detail
price $470 000 USD
engine C32B Inline-6
position Mid Longitudinal
aspiration Natural
valvetrain Belt-Driven DOHC, 4 Valves per Cyl w/VVT
fuel feed Electronic Fuel Injection
displacement 3179 cc / 194.0 in³
bore 93 mm / 3.66 in
stroke 78 mm / 3.07 in
compression 10.2:1
power 206 kw / 276.2 bhp @ 7300 rpm
specific output 86.88 bhp per litre
bhp/weight 217.48 bhp per tonne
torque 304 nm / 224.2 ft lbs @ 5300 rpm
redline 8000
body / frame Aluminum Monocoque w/Carbon Fib?er Hood
driven wheels RWD w/LSD
front tires 215/40R17 Bridgestone Potenza R070
rear tires 215/40R17 Bridgestone Potenza R070
front brakes Vented Discs w/Specially Developed ABS
f brake size mm / in
rear brakes Vented Discs w/Specially Developed ABS
r brake size mm / in
steering Rack & Pinion
f suspension Double Wishbones w/torion Bars,
wheelbase 2530 mm / 99.6 in
front track 1510 mm / 59.4 in
rear track 1540 mm / 60.6 in
length 4430 mm / 174.4 in
width 1810 mm / 71.3 in
transmission 6-Speed Manual
gear ratios 3.066:1, 1.956:1, 1.428:1, 1.125:1, 0.914:1, 0.717:1, :1
final drive 4.235:1
top speed 280 kph / 174.0 mph
drag 0.32 Cd
Tr maliyeti nerden baksan 900.000 dolar olur çüşşşş
kadrandaki yazı herşeyi anlatıyor zaten :)
http://ll.speedhunters.com/u/f/eagam...nNSXRR-187.jpg
arbanın içi çok kışkırtıcı