Arkadaşlar spacer yaptırabileceğim yer arıyorum mümkünse avrupa yakasından
Printable View
Arkadaşlar spacer yaptırabileceğim yer arıyorum mümkünse avrupa yakasından
bijon aralıklarını değiştirmek için mi yoksa sadece jantı dışarı almak için orjinal ölçülerdemi ?
sadece jantı dışarı alacağım
atatürk sanayi 2. kısımda nam amortisörün üst sokağında bir tornacıda 150 TL ye bir kaç sefer yaptırdım bir sorunda yaşamadım. bi kurcalıyım kartı olacaktı biyerlerde
yok bijonları ayrı alıyosun maalesef :( oda yine namın sokağında bir rulmancı var ordan temin ediliyo ama namussuzlar çok pahalıydı :(
bizim arkadaş da vw bora için yaptırmıştı ama çok sağlıklı olmuyor bilgine.. balans çabuk bozuluyor vs..
Bilgisi olan başka arkadaşlar yokmu??
........????
arkadaşın bahsettiği yer nasıl yapıyor bilmiyorum ama bir aralar biz de CNC de kendimiz için yapmıştık gayet güzel olmuştu, bikaç arkadaşa da yapmıştık ,herkes memnundu, isterseniz, yine o şekilde yapabiliriz.. kaç mm lik istiyorsunuz ?
tolga saplama alman lazıms enın bıjonlar bızde farklı bılıosun
bızde cıvata kısmı arabada kalıyor bılıyosun, saplamalar yanı. onların uzununu alman gerekır ama zor bulursun ozel yaptırman gerekecek
kanka o saplama ısını duzgun bı tornacıya yaptırman lazım, bız yaptırdık fren kıtı koydugumuz bı araca ıstersen bu tarafa geceılırsen yardımcı olurum sana. spacer ısınıde hallederım ama dedıgım gıbı radar hondaya gelmen lazım. hayır arabayı satmadım kanka
Sen ne zaman şeref ustanın orda oluyorsun. Araç yattığı için sordum yeni bir proje var anlaşılan
20mm ile jant muhtemelen merkezlemez, Spacer üstüne merkez yapmak lazım sağlam malzemeden... Arka tarafta belki sorun olmaz da, ön için önermem... Ben arkada 11mm kullanıyorum merkezleme yok... Biconları sıktıkça kendi merkezliyor.
Sizde 5 bicon sanırım, bütün yük biconlara biner... Metal mukavemeti konusunda bilgim yok ama merkezleme olmaması, biconlarından fazla uzun olması sorun olabilir gibime geliyor... Bizde bicon, sizde saplama...
Yanı jant bir merkeze asılı değil, sadece saplamalar taşıyacak aracın ağırlığını...Ondan çekinirim...
Ben sorun yaşamadım hiç, Uzun bicon+11mm kullanıyorum merkezlemesiz.
yalnız sana sunu soylıyım kanka, spacerdan sonra yol tutus artacak dıye beklıyorsun ama araba boyle dalma yapıyo spacer olunca.garıp bı tepkı oluyor kullanırken. nıhayetınde dısk arada spacer ve jant olunca bagımsız bı parca oluyor arada. duz gıderken bıle bı garıplık oldugunu hıssedıyorsun
hayır cogu arabada sahıt oldum buna. 206RC lı CEM de konuyu gorurse yazar onun arabasındada aynı dert vardı
Bende olmadı, garip... vardır elbet bir sebebi, araştırmak lazım tabi.
arastırmanda yarar var bosuna para vermeye gerek yok
Arabanın salıncak sistemine göre düşük bi ihtimal de olsa performansa etkisi olmayabilir,
bizim kullandığımız malzeme 2 bin serisi alaşım aluminyumda, standart bi aluminyumdan yapmanızı tavsiye etmem, tehlikeli olacaktır.. 2-5-6-7 bin serilerini kullanın (uçaklarda kullanılan özel alaşımların seri numaralarının başları ilk rakamları)
birde 10-15 mm den sonraki genişliklerde bijonlara çok daha büyük yük düşüyor, üretilirken iyi bakılıp, tasarlanması gerek..
ben eski mirafiorimde 5.5 CM lik spacer kullandım yıllarca ve en ufak bi dalma sapma yaşamadım ama tabi teknoloji farkı var arada ve performans konusunda çok tatminkar olmasada virajlarda meydan okuyodum herkeze Xor da hatırlar spacer lı ve spacer sız halini.
Impreza'dan söktükten sonra yol tutuşunda belirgin bir artış oldu
bilgisi olan?
Bende vardı sattı ben hemde 100 tl ye orj bijonlarıyla tam takım..Zaten sattığımız zaman hiç kimse olmaz..Satıldıktan sonra çıkar..:)
???????????????????
ölçüler belli ise, 2 tanesi 150 tlye yapabilirim.. 11mm ve alaşım aluminyum. kalınlık arttıkça fiyat çok büyük değişim göstermez. CNC olduğu için fiyat yüksek, ama düşme ihtimali var, bu max fiyat..