1996 vti günlük kullanımı kolay olması acısından 230-260 hp lerde modlayacam.lütfen kullananlar nedenleri ile yazabilirlermi.. simdiden herkese tşk ederim:)
Printable View
1996 vti günlük kullanımı kolay olması acısından 230-260 hp lerde modlayacam.lütfen kullananlar nedenleri ile yazabilirlermi.. simdiden herkese tşk ederim:)
Neyim olursa olsun ben supercharger dan yanayım. Turbo kadar zorlamıyor aksamı ve motoru. Daha uzun süreli oluyor.
hiçbirşey takmam atmosferik binerim.
hiç bişi yapmam standart binerim
stock stock dewam..
ikisinide takarım :D alt devirlerimin boş olmasını hiç sevmeyen biri olduğum için altlarda super olur üstlerde turbo girer, performans istediğimde turbo kullanırım, hem verimi daha yüksek ;)
alt devirlerde supercharge keyfini de 5.7 litre motordan aşağısı veremez..
bence iki işlemde gereksiz VTİ için ...
bu type-r olsaydı tercihim turbo olurdu...
ben k20 taraftarıyım hatta k24 :D
illaki aşırı besleme olucaksa zaten şehir içi günlük kullanım deniyor sc diyorum.
Ben rolling yada gider adamı değilim. Sürüş tarzım ve otomobil zevkim gereği SC takarım.
kimse haram hp yi istemiyor :P
Atmosferik iyidir :) benim de oyum, sc den yana.
vti da sc tavsiye etmem . ya stage2 n/a yukleyin yada yada bolt on turbo kit.
Ben atmosferikçiyim.
Standart gücü tatmin ediyorsa öyle devam ederdim.
B16 direk turbo yaa atmopsferihge cok para gidiyor ne gerek var
aynı paraya daha fazla güç almak varken neden az güç alıcaksın ki
oyum turboya Gt30 kit herzaman en idealidir
Uzn süre atmosferik kullandığım vti aracıma 1 ay önce turbo dönüşüm uygulattım,şuan rodajda 4000 rpm de limitör var ama 4000 ne kadar bile turboyu hissediyorsun ,9000 rpm i düşünemiyorum.Tavsiyem turbo dönüşüm yaptırman,selamlar...
Teşekürler dostum
zır stock(:
günlük olacaksa elimi bile sürmem cam filmi bile taktırmam standart binerim
standart bin kardeşim bence
Bolt on bi turbo kiti sana şehir içinde en ideali orta halli bi turboyla çok keyifli olur vti...
küçük bir filitre işini görürü :D
stock bencede
AB çok iyi gidiyor :D
amaç ne? filtre+header+egzozlu vti şehir içinde de şehir dışında da gayet yeterli bir araçtır... örnekleri sitemizde mevcut :)
supercharger uygulanmış örnekler de sitemizde mevcut , supercharger denen aletin çalışma prensipleri ve turbo ile karşılaştırmaları da aynı şekilde...
özetle ;
jackson racing sc kit takabilirsin , tamamen bolt-on bir sistemdir , üreteceği güç sınırlıdır , takması sökmesi pratiktir , üzerinde bir soğutucu sistem içermediği için içeri sürekli sıcak hava basacaktır , bilinçli kullanmak çok önemlidir...
bolt-on turbo kiti takabilirsin , sc ile zevki kıyas kabul etmez , takması sökmesi biraz daha meşakkatlidir , önü açıktır , güç limiti cebindeki para ile sınırlıdır :D
ama aracına ne yaparsan yap , ister sc ister turbo , ucuz mal sana fayda getirmez aksine zarar verir :)
her ne şekilde olursa olsun limitleri yükseltirsen önemli kurallar vardır :
-kaliteli parça kullan
-iyi ayar yaptır
-bilinçli ol
turbo olsun çatara pata etsin.lunch controlde olsun.eve çıkmam içinde yaşarım :D
turbonu yap keyfine bak saygılar sayın abime.
aşırı beslemeye aşık olsam (ki genelde böyle insanlar vti'a binmiyo subi filan alıyor) SC derdim
ama bence N/A is the Best :)
VTi a SC yapıpta memnun olanını duymadım. En iyisi JUN spec N/A yüklemek...
SC bana daha cazip geliyor ama atmosferiğin keyfi bir başka olur:rolleyes:
stock kullanıyorum.sorunsuz,sıkıntısız huzurluyum:)
ne atmosferik ne sc,ilerde yaparsam turbo yaparım.tavsiyemde turbo yönünde.
18.000 KM dir GT30 Turbo ile gunluk kullanıyorum sorunsuz sıkıntısız
paşaoğlu ve Dr ecu farkı dıyelım
o nu bunu yapıınca sıkıntılı sorunlu kulanırsın dıyen arkadaslara seslenıyorum
kalıtelı parcalarla kalıtelı ustayla ve en onemlısı kalıtelı bı mapper la calısırsanız sıkıntı yaşayacagınızı sanmıyorum.