Merhaba
Xsara vts aracım var debriyaj bitmek üzere bronz hakkında bilgi almak istiyorum artıları nelerdir ne gibi zararı vardır maaliyet ne olur
Printable View
Merhaba
Xsara vts aracım var debriyaj bitmek üzere bronz hakkında bilgi almak istiyorum artıları nelerdir ne gibi zararı vardır maaliyet ne olur
sizede merhaba
benımde merak ettıgım bı konu yarı bronz yaptır ama sehır ıcıdne t ** bronz hayatını kaydırıor ınsanın bacagı tutuluor
balata ile beraber baskıyada işlem yapılıyor. sertleştiriyorlar.. bu sayede daha ii tork kapasitesi oluyor. aracında modifiye yok ise orjinal al.. varsa ne kadar bi artış söz konusu buna bağlı olarak yapılabilir.
Chip uygulaması var
Açık hava filtresi
60lık düz boru
Sizce gereklimidir daha uzun ömürlü ve sağlam olduğunu söylüyorlar sadece kalkışlarda hafif silkeleme olduğunu bunun dışında bir sıkıntı yaratırmı baskı balata fiyatı 265 lira aldım (orjinal) bronz olur ise 200-250 arası fiyat aldım hangisi mantıklı karar veremedim
siz orjinal alın takın :)
tabiki orjinal daha mantıklı.çakma bronzla arasında hem fiyat farkı yok hemde araçta bronze a ihtiyaç duyacak bir modifiye yok.
Bronz çakılan balata genelde markalı baskı balataların sıfırı çok pahalı olduğu için yada araç için yüksek güce dayanacak bir baskı balata seti üretilmediği için tercih ediliyor.
bronz u ii yer yaparsa hiç bir sorun yaşamadan çatır çutur 50000 km den fazla yaparsınız çok rahat
xsara vts az arabamı yaa... emiin ol çok daha sağlam ve keyifli olur ;)
Şimdi kafam karıştı işte ne yapsakki acaba
organik baski balata seti alin debriyajda herhangi 1 sertlige neden olmuyormus
oem al pişman olma
Bronz balata trafik için uygun değil cok titreme yapıyor ön takımada zarar verir.
Ben 2-3 ay kullanmıstım (hoş benimki cok kaliteli bi işçilik değildi) sora dayanamadı parcalandı :D
bencede oem :)
stage2 taktım ,arabanın kaderi degişti :D
306 gti veya Xsara Vts ye uygulayan bildiğiniz bir kişi varmı
xsara vts ve bu specler için gereksiz olur, sizi kaliteli bir baskı balatada kurtarır, gidin ona para vereceğinize orjinal balatasını alın aracın hem kuvvetli hemde konforlu olur...
bronz balata çok sartsıntı yapacaktır şüphesiz...
bu gune kadar nerdeyse hemen hemen her aracımızın balatasını bronz ile değiştirdim ankarada otodebriyaja yaptır bak bakalım titreme oluyomu olmuyomu oem baskıya dokunma sadece balatayı yaptır volant ve baskı ıle bırlıkde balansını aldır ne titreme olur nede bişe üstelik oem dan kat kat daha uzun ömürlü olur
306 gtı-bmw 318is-535i-megane 1.5d-e34 m5-e30 325-e46 m3-hyundai era-e46 325-subaru legacy -ford focus-megane rs-opel astra gsı-golf gtı gibi araclara yaptırdım 5-6 yıldır kullanıyoruz ne trafikde zorluk nede titreme yaşadık
sertlik aracının baskısıyla alakalı birşey balata ile alakalı değil
ben bronzla ilgili tecrubemi paylaşayım 20 bin km tırtladı fakat biten balata değil baskıydı ve bir de harab olan volant :D
Aslında ben bu işi uzun ömürlü olması yanında sert kalkışlara dayanıklı olduğu için düşünüyordum yani tamemen duygusal :) Fakat bu durum arabada farklı donanımları kucaklatacaksa Valeo 265 tl tak paşa paşa bin gibime geliyor yanılıyormuyum yoksa
şimdi şöyle birşey balata ne kadar sert olursa baskıyı ve volantı yiyecektir exedy marka bir set takılırsa geçişlerde kaçırma olmaz
:D öyle olsaydı kavramayı neden yapıyorlar ? baskı bronz olmuyo baskı kuvveti arttırılıyor ( sertleştiriliyor)
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/photo...19498.jpg?dl=1