User Tag List

Sayfa 6/7 İlkİlk ... 4567 SonSon
127 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: Armageddon - Chevrolet Camaro Turbo

  1. #96

    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    1.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Corvette gittiğine göre Camaro'yla ilgilenme zamanı geldi de çattı.... Vibrasyon sorununu çözdük, şimdi 2 bar map sensörünü bırakıp 3 barlığa geçiş yapıyoruz. En son 13 psi basmıştık, şimdiki amaç Z06daki metanol kitini Camaro'ya takıp 26 psi basmak.... Bakalım sonuç ne olacak...

    https://www.facebook.com/photo.php?f...f3f&permPage=1

    🌟-Elektron Motors-🌟

    Elektron Quasar - 2.400 Hp, 3.000 Nm

    www.elektronmotors.com

  2. #97

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    foto görünmüyor

  3. #98

    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    1.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şimdi oldu sanırım.
    🌟-Elektron Motors-🌟

    Elektron Quasar - 2.400 Hp, 3.000 Nm

    www.elektronmotors.com

  4. #99

    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    1.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada kaputun altının fotoğrafını koymamışım sanırım daha önce....

    🌟-Elektron Motors-🌟

    Elektron Quasar - 2.400 Hp, 3.000 Nm

    www.elektronmotors.com

  5. #100
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    nihayet hareketlendin
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  6. #101
    fatihdurutuna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    31
    Şehir
    İZMIR
    Mesaj
    849
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşşallah parça listesi kabarık emek te var kesenize bereket. Motor içi biraz keyifli hale gelebilir ama bence görsel açıdan akü arkaya alınabilir mesela bence çok önemli birşey

  7. #102

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende yeri farklı bi araç, bende 2002 z28 sahibi oldum, ara sıra sorun çıkarsa da benim gözümde tam bir erkek arabası , yenileri gibi değil , umarım istediğiniz gibi olur

  8. #103

    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    1.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nihayet hareketlendin
    Evet... Artık kafamı rahatça verebilirim Camaro'ya


    Alıntı fatihdurutuna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşşallah parça listesi kabarık emek te var kesenize bereket. Motor içi biraz keyifli hale gelebilir ama bence görsel açıdan akü arkaya alınabilir mesela bence çok önemli birşey
    Teşekkür ederim Olabilir aküyü arkaya almayı ben de düşünmüştüm ama yapmamıştık, ilerde yapabilirim.

    Alıntı onur_S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende yeri farklı bi araç, bende 2002 z28 sahibi oldum, ara sıra sorun çıkarsa da benim gözümde tam bir erkek arabası , yenileri gibi değil , umarım istediğiniz gibi olur
    Nasıl sorunlar çıkardı sizdeki? Şanzıman problemi mi? Normalde çok problemli araçlar değildir bunlar.
    🌟-Elektron Motors-🌟

    Elektron Quasar - 2.400 Hp, 3.000 Nm

    www.elektronmotors.com

  9. #104
    blumenberg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Şehir
    Ankara / Çankaya
    Mesaj
    1.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi sen ona bakacaksın ki o da sana bakacak. inşallah güzel sonuçlar alırsın, özlemiştik
    ( 🔴🔴 VETTE 🔴🔴 )

  10. #105
    johnie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.866
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçen hafta bakmıştım konuya, çok sessiz duruyordu - bir anda böyle hareketlenmesi güzel olmuş
    Yeni hareketler, yeni heyecanlar.. Kazasız belasız inşallah

  11. #106

    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    1.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bazı arkadaşlar aracın daha önceki durumunu sordu. Turbo sonrası, öncelikle ayar öncesi 6 psi ve ayar sonrası 13 psida Camaro'nun ne durumda olduğunu burada tekrar paylaşayım... İki videoda da referans araç Mercedes SLS AMG. İki videoda da SLS stock 563 HP ve 458 Italiadan hızlı.

    Aşağıdaki videoda Camaro ayarsız, 6 psi ve 10 AFR ile yürüyor.

    https://www.youtube.com/watch?v=LScEaUOwIuM



    Aşağıdaki videoda ise Camaro ayar sonrası 13 psi basıyor.

    https://www.youtube.com/watch?v=8EfQ6bs3Bco



    Bakalım 26 psi basınca ne olacak...
    🌟-Elektron Motors-🌟

    Elektron Quasar - 2.400 Hp, 3.000 Nm

    www.elektronmotors.com

  12. #107

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Armageddon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet... Artık kafamı rahatça verebilirim Camaro'ya




    Teşekkür ederim Olabilir aküyü arkaya almayı ben de düşünmüştüm ama yapmamıştık, ilerde yapabilirim.



    Nasıl sorunlar çıkardı sizdeki? Şanzıman problemi mi? Normalde çok problemli araçlar değildir bunlar.
    Ls1 manueldi benim 6 ileri. Ufak tefek can sikan seylerdi , bi kere gazlarken kesicide v kayisini siyirdi kopuyordu sansima kopmamis, klima kompressoru bozuldu, direksiyon pompasi degistirdim bi de kronikmis sanirim, kabi alttan yag kaciriyordu o da alternatore surekli damlatinca bozdu yolda kalmistim , bunlar iki uc hafta arayla oldu biraz tadimi kacirmisti , ancak motor olarak bi sorun yasamadim rolantide missfire haric, o da normal karsilaniyor headers oldugu zaman arada oluyormus oyle demislerdi bana , orjinal suspansiyonu da fazla yumusakti, suspansiyon vs herseyine el atmissiniz masallah cok iyi olmus keske firsatim olsa aracinizi gormek sag koltuguna binmek isterdim.

  13. #108
    halilcakir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    1.453
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla bu videolara göre lastik vs iyileştirmesi olmazsa , 26 psi basınca rolling burn out machine olacak bence sadece

    Ama sağa sola atmıyor gibi kendini patinaj yaparken bu güzel birşey

    Birde klasik o t56 ve türevlerinin biraz ekstra güçte bile vitese geçerkenki hissi zorluğu camarodada var gibi geldi bana ama tabi en iyi sürücüsü bilir

    vtanjunun maseratide mesela vites geçişi olmasa neredeyse kafasını kaldıracak gibi olurdu 100km/h de bile gazlasan ama işte vites atma falan işleri başladımı bir geçer bir geçmez bilmem ne deli ederdi adamı

  14. #109
    -Murat Özcan- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Turkey / Tekirdag
    Mesaj
    3.794
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ciddi emek sonrası güzel sonuçlar alınmış,Lastikler arkadaşların dediği gibi iyiletirilirse patinajda kaybedilen saliseler geri kazanılabilinir..
    /// M POWER 3.20 // VW MK6 TDI //SEAT LEON TFSI

  15. #110
    johnie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.866
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vallahi emekler harika, 13psi da bu kadar uzuyorsa 26psi düşünemiyorum.
    zıpkın gibi gider, emeklerinize sağlık.

  16. #111

    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    1.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ls1 manueldi benim 6 ileri. Ufak tefek can sikan seylerdi , bi kere gazlarken kesicide v kayisini siyirdi kopuyordu sansima kopmamis, klima kompressoru bozuldu, direksiyon pompasi degistirdim bi de kronikmis sanirim, kabi alttan yag kaciriyordu o da alternatore surekli damlatinca bozdu yolda kalmistim , bunlar iki uc hafta arayla oldu biraz tadimi kacirmisti , ancak motor olarak bi sorun yasamadim rolantide missfire haric, o da normal karsilaniyor headers oldugu zaman arada oluyormus oyle demislerdi bana , orjinal suspansiyonu da fazla yumusakti, suspansiyon vs herseyine el atmissiniz masallah cok iyi olmus keske firsatim olsa aracinizi gormek sag koltuguna binmek isterdim.
    Geçmiş olsun biraz şanssızlık da varmış heralde... Ben 2004ten beri F-body Camaro kullanıyorum normal kullanımda pek sıkıntı yaşamadım. Süspansiyon, evet normalde gemi gibi sallanır Camaro ama tabi coil overlar çok iyi iş çıkarıyor

    Alıntı -Murat Özcan- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ciddi emek sonrası güzel sonuçlar alınmış,Lastikler arkadaşların dediği gibi iyiletirilirse patinajda kaybedilen saliseler geri kazanılabilinir..
    Alıntı halilcakir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla bu videolara göre lastik vs iyileştirmesi olmazsa , 26 psi basınca rolling burn out machine olacak bence sadece

    Ama sağa sola atmıyor gibi kendini patinaj yaparken bu güzel birşey

    Birde klasik o t56 ve türevlerinin biraz ekstra güçte bile vitese geçerkenki hissi zorluğu camarodada var gibi geldi bana ama tabi en iyi sürücüsü bilir

    vtanjunun maseratide mesela vites geçişi olmasa neredeyse kafasını kaldıracak gibi olurdu 100km/h de bile gazlasan ama işte vites atma falan işleri başladımı bir geçer bir geçmez bilmem ne deli ederdi adamı
    Aslında o videolarda lastikler çok kötü ve eskiydi, daha sonra çamurlukları traşlayıp 305-30-19 P Zero Corsa taktım, şu an daha iyi. Patinaj çekerken çok stabil, aynı Corvette gibi, çok rahat kontrol edilebiliyor. Bunda tabi coil overlar, şasi takviyeleri ve S60 rear endin çok katkısı oldu.

    Vites konusunda ise sıkıntı yaşamadım hiç açıkçası. Corvette'de nos basarken de sıkıntı olmamıştı, Camaroda'da sıkıntı yaşamadım. D&D şanzımanı epey araştırıp almıştım, demek ki fena iş çıkarmıyor, Spec Twin Disc debriyaj da öyle... İnşallah 26 psiada da aynı şekilde devam eder Viteslerin yavaş geçmesi tamamen benden kaynaklı. Hızlı değiştirmek için bir çabam olmadı açıkçası... Corvettedeki gibi iş ciddiye binince vitesler hızlanır


    Alıntı johnie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vallahi emekler harika, 13psi da bu kadar uzuyorsa 26psi düşünemiyorum.
    zıpkın gibi gider, emeklerinize sağlık.
    Çok teşekkürler
    🌟-Elektron Motors-🌟

    Elektron Quasar - 2.400 Hp, 3.000 Nm

    www.elektronmotors.com

  17. #112
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    e hadi biraz güncelle
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  18. #113

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    çekmeköy-yalova
    Mesaj
    3.888
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu zamana kadar satın aldığım arabalardaki beygir gücünün tek bir arabada toplanması çok garibime gidiyor , maşallah şu yaratığa.

  19. #114
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Armağan hakikaten Corvette'i de sattın, Camaro'ya saldır biraz. Meraktayız
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •