User Tag List

Sayfa 18/23 İlkİlk ... 81617181920 ... SonSon
428 sonuçtan 324 ile 342 arası

Konu: Moonrock EG: b16a2 project

  1. #324
    Skyhawk34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Şehir
    Bulawayo/Zimbabwe
    Mesaj
    5.873
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aluminyum daha çabuk ısınıp daha çabuk soğuyor. Demir daha geç ısınıyor ama ısındımı soğumuyor. Ama ısıma soğuma bunlar soğutma sıvısı ve bunun sistemi ile alakalı. Makina forged ise zaten bu piston malzemesi ve malzemenin işlenmesi yapısından dolayı normal döküm pistonlar ile aynı genişleme katsayısına sahip değil tamamen farklı. Bir kere daha sert. Ve genleşme olayı daha düşük. Üreticinin önerdiği dışında boşluk vermek için bu işi çok iyi düşünmek gerekiyor. Biz böyle yapıyoruz bu iyi demek mantıklı değil. CP Wiseco JE gibi markalar custom siparişlerde kullanım tarzınız yakıtınız ve motorun N/A yada Aşırı besleme olması durumuna göre farklı boşluk değeri verebiliyor. Yada bir aralık veriyor. Atıyorum 0.4 ile 0.6 arası. Diyorki ki 0.4'e yakın oldukça güç artar 0.6'ya yakın oldukça ömür artar. Ama katalogdan satılan normal pistona orjinalinden fazla boşluk vermek gereksiz bir hamle olmuş.
    gerekli bütün cevapları aldım

    teşekkür ederim.

  2. #325
    Time-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Beyoglu - İstanbul
    Mesaj
    4.397
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mertcan sende öğreniceksin bi gün iyi niyetle yazdığın bu yorumlar anlaşılmıyor böyle konularda MAŞALLAH yazıcaksın sadece.
    Isterseniz BOYLE KONULARDA masallah bile yazmayin, nasil derseniz, yer kaplamaz en azindan.

    Elimde bulunmadik bir parca olsa hemen kanka muhabbetlerine gireriz.

    Tabikide forged pistonla bizim takacagimiz pistonun arasinda fark var, ama sonucta biz esege binip kirbaci vurmayacagiz, gunluk kullanim icin yapiyoruz stocka es deger. Rolldede en fazla 5 kez denerim, onuda sogutarak ve gostergeleri dikkate alarak. Pist icin yapacak olsam, gece gunduz gazlayacak olsam tabikide dediginiz sartlarda bir piston alma geregi duyardim ama onunda bir garantisi ne yazikki yok.

    Alıntı Tuncay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Servis onermiyo demek biraz anlamsız olmuş olmus zaten standart harici hicbirseyi onermiyor servis
    Oyleyse turboda yapmayalim, egzantirikte takmayalim, servis onermiyor, degil mi?

    Alıntı Skyhawk34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Samet bayagidir gorusemiyoruz oncelikle gecmis olsun cok ugrasmistin rad r in onunde gecelere kadar kalmistin herseyi arabankn daha iyi seviyelerde olmasi icin yaptin bunu hepimiz biliyoruz

    Fakat bazen atladigimiz o ufak ayrıntı gelip ileride onumuze koca bir engel olarak cikiyor

    Yalniz gerçekten azmine hayranım yine yilmafin parandan para kattin emeginden emek kattin grne kollati sivadin eminimki FZG su gune kadarki en iyi formunu alacak..

    Hatitliyormusun hani son ayarlarin yapilcagi zaman pazaryolunda içiyorduk hep beraber sen bana bos siseyi dolu diye yutturucaktin ilk orada tanismistik ne sacma gunlerdi diyecekyim hauahahahaha
    Gercekten gorusemiyoruz, en yakin zamanda oturalim, muhabbet edelim tamponsuz boyasiz Furkan.

    Sadece sabir olsa iyi be kardesim, anlata anlata bitmez diyeceklerim.

    Son hali cok daha iyi olacak eminim.

    Hatirlamam mi, ne guzel bir aksam gecirmistik, en yakin zamanda tazeleyelim.

    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aluminyum daha çabuk ısınıp daha çabuk soğuyor. Demir daha geç ısınıyor ama ısındımı soğumuyor. Ama ısıma soğuma bunlar soğutma sıvısı ve bunun sistemi ile alakalı. Makina forged ise zaten bu piston malzemesi ve malzemenin işlenmesi yapısından dolayı normal döküm pistonlar ile aynı genişleme katsayısına sahip değil tamamen farklı. Bir kere daha sert. Ve genleşme olayı daha düşük. Üreticinin önerdiği dışında boşluk vermek için bu işi çok iyi düşünmek gerekiyor. Biz böyle yapıyoruz bu iyi demek mantıklı değil. CP Wiseco JE gibi markalar custom siparişlerde kullanım tarzınız yakıtınız ve motorun N/A yada Aşırı besleme olması durumuna göre farklı boşluk değeri verebiliyor. Yada bir aralık veriyor. Atıyorum 0.4 ile 0.6 arası. Diyorki ki 0.4'e yakın oldukça güç artar 0.6'ya yakın oldukça ömür artar. Ama katalogdan satılan normal pistona orjinalinden fazla boşluk vermek gereksiz bir hamle olmuş.
    Aciklama icin cok tesekkurler sagolun.
    In vtec we trust.
    "Birilerininde Anitkabir'i beklemesi lazim." Behzat Ç.
    "Dude I almost had you." RIP Paul Walker.

    Mapped by Dr. Ecu
    Rebuilt by Hizli Rektifiye
    Powered by Sistem Honda

  3. #326
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kardeş maşallah.kim niye ne amaçlı yazdı bilmem ama bende yazıyım o kadar stup a forget piston iyi olurdu.banada kızabilirsin ama böyle piston için araştırmaya gerek pek yok sonuçta döküm.enjectör işer ayar yapılacaksa avans acılır zengin olur fakir olur bişiler olur standart üstü bi iş yapıyorsun sonuçta piston o yüzden önemli.hee sıkıntı illa olucak diye bişi yok hiç sıkıntıda yaşamassın belki,ki işallah yaşamassın.birde konu açıp paylaşıyorsan iyi kötü yoruma açık ol.tekrar maşallah..

  4. #327
    Time-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Beyoglu - İstanbul
    Mesaj
    4.397
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Talih.b16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeş maşallah.kim niye ne amaçlı yazdı bilmem ama bende yazıyım o kadar stup a forget piston iyi olurdu.banada kızabilirsin ama böyle piston için araştırmaya gerek pek yok sonuçta döküm.enjectör işer ayar yapılacaksa avans acılır zengin olur fakir olur bişiler olur standart üstü bi iş yapıyorsun sonuçta piston o yüzden önemli.hee sıkıntı illa olucak diye bişi yok hiç sıkıntıda yaşamassın belki,ki işallah yaşamassın.birde konu açıp paylaşıyorsan iyi kötü yoruma açık ol.tekrar maşallah..
    Tabikide kotu yoruma acigim, su zamana kadar gelen olumsuz yorumlarida dikkate alarak buna aciklama yaptigim gibi onlarada yapmisimdir bunca uyelik surecimde.

    Kizacak birsey yok, standart ustu herkes birseyler yapiyor, standardin en ust noktasi sanki turbo gibi. Cogu kiside dunyada bu pistonu kullaniyor, kotu bir is yaptigim dusunulmesin istiyorum, oyle olsa hizli rektefiye ile is yapmam, boylesine iyi is yapan bir honda ustasinada aracimi elletmezdim.

    Ayrica motorun acilmasi icin gerek yoktu, cogu kisi bile elletmezdi kompresyon icin. Yaptirmadan satmayida bilirdim, harcamisim araba harici bir vtec parasi dahada mi harcayayim? Onemli olan saglikli stock degerlere yakin yurumesi.

    Su anlasilsin istiyorum, pist araci yapacak olsam turbo yapardim yada en iyi markalarla gozum kapali atmosferik yapardim, durumum belli, ayagimi uzatacagim yorgan belli.
    In vtec we trust.
    "Birilerininde Anitkabir'i beklemesi lazim." Behzat Ç.
    "Dude I almost had you." RIP Paul Walker.

    Mapped by Dr. Ecu
    Rebuilt by Hizli Rektifiye
    Powered by Sistem Honda

  5. #328
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Time-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tabikide kotu yoruma acigim, su zamana kadar gelen olumsuz yorumlarida dikkate alarak buna aciklama yaptigim gibi onlarada yapmisimdir bunca uyelik surecimde.

    Kizacak birsey yok, standart ustu herkes birseyler yapiyor, standardin en ust noktasi sanki turbo gibi. Cogu kiside dunyada bu pistonu kullaniyor, kotu bir is yaptigim dusunulmesin istiyorum, oyle olsa hizli rektefiye ile is yapmam, boylesine iyi is yapan bir honda ustasinada aracimi elletmezdim.

    Ayrica motorun acilmasi icin gerek yoktu, cogu kisi bile elletmezdi kompresyon icin. Yaptirmadan satmayida bilirdim, harcamisim araba harici bir vtec parasi dahada mi harcayayim? Onemli olan saglikli stock degerlere yakin yurumesi.

    Su anlasilsin istiyorum, pist araci yapacak olsam turbo yapardim yada en iyi markalarla gozum kapali atmosferik yapardim, durumum belli, ayagimi uzatacagim yorgan belli.
    aslında anlamadığımda bu en iyi ustaya gidiyorsun 1 araba parası masraf yapıyorsun bi cp wiseco je vs vb piston almıyorsunşaka tabii herkesin bütçesi düşüncesi farlıdır.neyse cebine gönlüne sağlık

  6. #329
    Skyhawk34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Şehir
    Bulawayo/Zimbabwe
    Mesaj
    5.873
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    titiz insansın valla arkandan laf edilmesin diye tutup komple yine sıfırdan başlamak ciddi yürek ister ki türkiyedede dediğin setuplarda ne araçlar yürütüldü hala köpek gibi yürüyorlar

    Murat ustamızda işini bilir giden kimseyi kırmamıştır bugüne kadar yanına en iyi şekilde olacak sen canını sıkma

  7. #330
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Time-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Isterseniz BOYLE KONULARDA masallah bile yazmayin, nasil derseniz, yer kaplamaz en azindan.

    Elimde bulunmadik bir parca olsa hemen kanka muhabbetlerine gireriz.

    Tabikide forged pistonla bizim takacagimiz pistonun arasinda fark var, ama sonucta biz esege binip kirbaci vurmayacagiz, gunluk kullanim icin yapiyoruz stocka es deger. Rolldede en fazla 5 kez denerim, onuda sogutarak ve gostergeleri dikkate alarak. Pist icin yapacak olsam, gece gunduz gazlayacak olsam tabikide dediginiz sartlarda bir piston alma geregi duyardim ama onunda bir garantisi ne yazikki yok.



    Oyleyse turboda yapmayalim, egzantirikte takmayalim, servis onermiyor, degil mi?



    Gercekten gorusemiyoruz, en yakin zamanda oturalim, muhabbet edelim tamponsuz boyasiz Furkan.

    Sadece sabir olsa iyi be kardesim, anlata anlata bitmez diyeceklerim.

    Son hali cok daha iyi olacak eminim.

    Hatirlamam mi, ne guzel bir aksam gecirmistik, en yakin zamanda tazeleyelim.



    Aciklama icin cok tesekkurler sagolun.
    kardeşim bende olmayıp sende olan ne parça olur senle ne zaman kanka muhabetti yaptık hayatıında benden bir sefer parça aldın ondada 50 sefer aradın pazarlık yaptın .haline acıdık ucuza mal verdik .adam sana doğrusun söylemiş sanki adam küfretti sana sence bizim umrumuzdamı senin ne piston taktığın benim üzüldüğüm mertcan sizi ciddiye alıp yazıyor.
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  8. #331
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    82mm blogunun son limiti

    en ufak bir hata rektefiyede dahi olsa ya darton çakmak zorunda kalırsın yada yeni blok almak zorunda kalırsın

    mertcanın sana söylediği şeyin sebebi bu hemen alınganlık yapmanın anlamı yok

    burda hiç kimse bir başkasının tanımasa bile motoruna zarar gelmesini istemez sen üzüldügün kadar herkes üzülür

    baya yanlış anlamışsınız o kullandı bu kullandı şu oldu şöyle oldu diye anlatıyorsun lakin

    ali sorun yaşamaz orhan yaşamaz mehmet yaşamaz sen sorun yaşarsın bu sefer kime ne diyceksin bana bu pistonu aldırdınız bakın böyle oldu diyebilicekmisin ?

    82mm den yana bir sıkıntı yok JUN 1.800cc stroker kitinde 82mm piston takıyor fakat piston Forged yağlama kanalları dahi farklı piston pimlerinin yaglama kanalı dahi fazla segmanlardan hiç bahsetmiyorum bile

    82mm alıp pistonun ucuzuna kaçmaktansa bir forged piston alsaydın kafan rahat olurdu

    olay bu

    sana sorun yaşarsın motorun kesin kırılr şu olur bu olur demiyoruzki bukadar uğraşmışken parça almışken pistonun da en iyisini almak varken yan sanayi almasaydın keşke diyoruz

    sabit fikirli değiliz yeri geldiginde oe pistonu nerde nasıl kullanıcağımızı biliyoruz süreklide yaptığımız şey

    fakat bu senin yaptıgın o sorun yaşamadı onda bişi olmadı şu şöyle bu böyle bende ozaman alayım bende de bişi olmaz mantığı çok yanlış

    rektefiyecenin en ufak hatası sana mal olur

    Allah yardımcın olsun kardeşim inşallah hiç bir sorun yaşamadan 100 binlerce km yaparsın
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  9. #332
    Time-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Beyoglu - İstanbul
    Mesaj
    4.397
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Talih.b16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aslında anlamadığımda bu en iyi ustaya gidiyorsun 1 araba parası masraf yapıyorsun bi cp wiseco je vs vb piston almıyorsunşaka tabii herkesin bütçesi düşüncesi farlıdır.neyse cebine gönlüne sağlık
    Cok tesekkur ederim dusunceniz icin, gercekten mantikli ama insallah hersey sorunsuzca gider.

    Alıntı Skyhawk34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    titiz insansın valla arkandan laf edilmesin diye tutup komple yine sıfırdan başlamak ciddi yürek ister ki türkiyedede dediğin setuplarda ne araçlar yürütüldü hala köpek gibi yürüyorlar

    Murat ustamızda işini bilir giden kimseyi kırmamıştır bugüne kadar yanına en iyi şekilde olacak sen canını sıkma
    Ya oyle olsa Murat usta ben bu isi yapmam der, adam neden kalkip cok guzel olacak diyor, neden pistonlara onay versin, ister mi sorun yasamamizi ben onu anlamiyorum.

    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeşim bende olmayıp sende olan ne parça olur senle ne zaman kanka muhabetti yaptık hayatıında benden bir sefer parça aldın ondada 50 sefer aradın pazarlık yaptın .haline acıdık ucuza mal verdik .adam sana doğrusun söylemiş sanki adam küfretti sana sence bizim umrumuzdamı senin ne piston taktığın benim üzüldüğüm mertcan sizi ciddiye alıp yazıyor.
    Buyuk konusmayalim elbette olabilir, burada kimse tanri degil, bir tek Allah'in isi kimseye dusmez, onun hic kimseye ihtiyaci yoktur. Biz sadece kuluz. "Dusmez kalkmaz bir Allah" diye bosuna dememisler. Ama isterimki can-i gonulden Allah kimseyi kimseye muhtac etmesin. Dusmanimin basina kotu bir is gelmesin.

    Eski blogumu sokup kenara koydugumuzda aramadin mi "kanka ne yaptin eski motoru?" diye sormadin mi? Ben seni 1 defa aramadim bile, ama tabikide pazarlik sunnettir, yanina geldigimde "birseyler yapmazmisin daha" diye sordum yalan yok. Sanki senin hic yapmadigin sey, ben sadece senden mars motoru almaya geldim, onada mantikli fiyat vermistin zaten. Ayrica senin elindeki mali alsam, sana kazandirsam benden krali yoktu simdi.

    Haline acidik demissin, "kimseye acima; acinacak hala dusersin" diye demisler bizden once gelip gecmis insanlar. Ama bak onlarda bu dunyaya kazik cakmamis. Fani dunya, hicbirsey icin insanlari kirmaya degmez.

    Bende Mertcan'a kotu birsey demedimki, duzguncene mantikli bir sekilde dogal olarak pistonlarin hakkinda kotu birsey duydu mu duymadi mi diye sordum. Onemli olan kaynak cunku. Ortaligi karistiran senin yorumun oldu sanki, konuyu basite cekmeye calisarak "boyle konularda" ibaresi kullandin, bende o zaman boyle basit konulari onemseyerek masallah bile yazmayin, en azindan post kirliligi olmaz dedim, uzadi gitti.

    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    82mm blogunun son limiti

    en ufak bir hata rektefiyede dahi olsa ya darton çakmak zorunda kalırsın yada yeni blok almak zorunda kalırsın

    mertcanın sana söylediği şeyin sebebi bu hemen alınganlık yapmanın anlamı yok

    burda hiç kimse bir başkasının tanımasa bile motoruna zarar gelmesini istemez sen üzüldügün kadar herkes üzülür

    baya yanlış anlamışsınız o kullandı bu kullandı şu oldu şöyle oldu diye anlatıyorsun lakin

    ali sorun yaşamaz orhan yaşamaz mehmet yaşamaz sen sorun yaşarsın bu sefer kime ne diyceksin bana bu pistonu aldırdınız bakın böyle oldu diyebilicekmisin ?

    82mm den yana bir sıkıntı yok JUN 1.800cc stroker kitinde 82mm piston takıyor fakat piston Forged yağlama kanalları dahi farklı piston pimlerinin yaglama kanalı dahi fazla segmanlardan hiç bahsetmiyorum bile

    82mm alıp pistonun ucuzuna kaçmaktansa bir forged piston alsaydın kafan rahat olurdu

    olay bu

    sana sorun yaşarsın motorun kesin kırılr şu olur bu olur demiyoruzki bukadar uğraşmışken parça almışken pistonun da en iyisini almak varken yan sanayi almasaydın keşke diyoruz

    sabit fikirli değiliz yeri geldiginde oe pistonu nerde nasıl kullanıcağımızı biliyoruz süreklide yaptığımız şey

    fakat bu senin yaptıgın o sorun yaşamadı onda bişi olmadı şu şöyle bu böyle bende ozaman alayım bende de bişi olmaz mantığı çok yanlış

    rektefiyecenin en ufak hatası sana mal olur

    Allah yardımcın olsun kardeşim inşallah hiç bir sorun yaşamadan 100 binlerce km yaparsın
    Cok guzel aciklamissin abi, cok tesekkurler, ne demek istedigini kesinlikle anladim; "Schumi"de zaten detaylica aciklamis. Ayrica siz ve sizin gibilerden boyle yorumlar almak, boyle bir konuda cok guzel.

    Kesinlikle herkesin iyi niyetle yazdiginin farkindayim. Ama bende iyi niyetle cevapliyorum, bunda kimsenin kuskusu olmasin.

    81.5 olsa al kullan ne olabilirki diyorsunuz, gomlekler 82 mm olacagindan sknti yasanabilir dusuncesindesiniz. Tabikide gelmis gecmis gelecek tecrubelerinizle yazmissiniz ama insallah sknti yasamayiz. Eger tekrar sorun yasarsak en kotu darton gomlek, o zamanda ona yakisir piston takariz.

    Benim ozellikle anlatmak istedigim su. Bu motorda 150 kompresyon demek motorun 190.000'lerde oldugunu gosteriyor gibi. Benim motorum 16.500'lerde. Ben sirf 16.000 km motorun hakki bu kompresyon degil, "yapilan is tam yapilsin" dusuncesiyle bu ise tekrar giristim. Hic ellemeyedebilirdim, boylede binebilirdim, ki bircok kisi boyle birseyden sanmiyorumki motor yapsin. "Diyeceksinizki bizde zaten senin titizliginden oneriyoruz, yoksa babamizin oglu musun, ne yaparsan yap", kesinlikle anliyorum, cok tesekkurler dusunceniz icin ama zaten rektefiyecinin en iyilerinden secilmis en ufak bir hata olmamasi icin, en iyi honda motor ustalarindan birinden onay alinmis; insallah bir sorun yasamayiz.
    In vtec we trust.
    "Birilerininde Anitkabir'i beklemesi lazim." Behzat Ç.
    "Dude I almost had you." RIP Paul Walker.

    Mapped by Dr. Ecu
    Rebuilt by Hizli Rektifiye
    Powered by Sistem Honda

  10. #333
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İnşallah yaşamazsın kardeşim

    gömekten yana sıkıntı yok bence eğer öyle olsa JUN 82mm honlattırmaz

    fakat piston işte forged olsa daha iyi olurdu diyorum okadar

    birde komprasyonu ölçerken leak down yaparakmı ölçtünüz yoksa o kagıda çizen aletlemi ?
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  11. #334
    okanturan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE / İSTANBUL
    Mesaj
    1.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Samet zaten yapman gereken gereklİ tedbİrlerİ aldin bİlİyorsun bende 82 ye Çevİrdİm ve gÖmleklerİmde hİÇ bİr sikinti yokken sirf uygun fİyata forget pİston aldim dİye evet son radde 82 mm bu İŞler kismet İŞİ Şans İŞİ herkez sorun yaŞaya bİlİr .

    Kİmse kÖtÜ nİyetle bİrŞey yazmaz bu İŞler bÜtÇe meselesİ herkez en İyİsİnİ yapmak İster tabİkİ sÖlenenlerİn sebebİ bu makİnayi zaten aÇtin bu İŞİ yapiyorsun para arciyorsun aĞzin bİrkere yandi Çok pİpİrİklİsİn pİre İÇİn yorgan yakarsin dedİĞİn gİbİ İstesen zaten sorunsuz bİr Şekİlde bİnerdİn arabana
    ''AN'' 545 VTİ
    DR.ECU

  12. #335
    Tuncay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL-SISLI
    Mesaj
    3.697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeşim bende olmayıp sende olan ne parça olur senle ne zaman kanka muhabetti yaptık hayatıında benden bir sefer parça aldın ondada 50 sefer aradın pazarlık yaptın .haline acıdık ucuza mal verdik .adam sana doğrusun söylemiş sanki adam küfretti sana sence bizim umrumuzdamı senin ne piston taktığın benim üzüldüğüm mertcan sizi ciddiye alıp yazıyor.
    Talihsiz bir yorum

  13. #336
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bilen birisi B16'nın gömlek çaplarını yazabilir mi. Orjinalde ne kadar et kalınlığı var. 82 olunca ne oluyo. 2 piston arası kalınlık kaç felan. Teknik anlamda merak ettim.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  14. #337
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bilen birisi B16'nın gömlek çaplarını yazabilir mi. Orjinalde ne kadar et kalınlığı var. 82 olunca ne oluyo. 2 piston arası kalınlık kaç felan. Teknik anlamda merak ettim.
    81 mm piston çapı
    Servis kitapçıgında 81.25 Önerir
    Aftermarket piston olarak 81.50 son limit 82 mm olarak var

    ama tam gomlek dış çapını bılmıyorum

    söyle bi foto var bellı oluyor bıraz


  15. #338

    Üyelik
    Aug 2013
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    731
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu 82 mm'ye honlanmış hali mi? Yoksa 81.5 mm?

  16. #339
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok ince duruyor bu yaa. Kaç mm ki bunun dışı bilen yok mu. Gerçi turbo alet galiba bu kötü kırmış.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  17. #340
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stock sleeve ile 1 bar ustu bu sekılde genenllıkle kırılıyor gomlek
    bu max 81.50 dir

  18. #341

    Üyelik
    Aug 2013
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    731
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eğer bu 81.5 mm ise iki silindir arasında zaten kalan et payı zaten neredeyse 1 mm değil mi? 82'e honlanırsa arada hiç pay kalmayacak gibi duruyor.

    Ben mi yanlışım yoksa gerçekten öyle mi olacak?

  19. #342
    Time-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Beyoglu - İstanbul
    Mesaj
    4.397
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı okanturan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Samet zaten yapman gereken gereklİ tedbİrlerİ aldin bİlİyorsun bende 82 ye Çevİrdİm ve gÖmleklerİmde hİÇ bİr sikinti yokken sirf uygun fİyata forget pİston aldim dİye evet son radde 82 mm bu İŞler kismet İŞİ Şans İŞİ herkez sorun yaŞaya bİlİr .

    Kİmse kÖtÜ nİyetle bİrŞey yazmaz bu İŞler bÜtÇe meselesİ herkez en İyİsİnİ yapmak İster tabİkİ sÖlenenlerİn sebebİ bu makİnayi zaten aÇtin bu İŞİ yapiyorsun para arciyorsun aĞzin bİrkere yandi Çok pİpİrİklİsİn pİre İÇİn yorgan yakarsin dedİĞİn gİbİ İstesen zaten sorunsuz bİr Şekİlde bİnerdİn arabana
    Biliyorum Okan masallahi var aracinin, gule gule kullan, seninde, herkesinde istedigi hayal ettigi gibi bir arac oldu masallah.

    Aem methanol kit kullanmayi dusunuyor musun?

    Sadece Okan'a degil, herkese soruyorum; bu setupa sogutma amacli silindirlerlerin tekrar zarar gormemesi icin baska birsey onerir misiniz?
    In vtec we trust.
    "Birilerininde Anitkabir'i beklemesi lazim." Behzat Ç.
    "Dude I almost had you." RIP Paul Walker.

    Mapped by Dr. Ecu
    Rebuilt by Hizli Rektifiye
    Powered by Sistem Honda

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •