ugur nedir abi son durumlar :)
Printable View
ugur nedir abi son durumlar :)
Bu hafta fazla güncelleyemedim konuyu, başıma birkaç şanssızlık geldi. Birazdan gene bol bol fotolu bir mesajla son durumlardan haberdar edicem sizi. :)
Bunlar geçen hafta olan olaylardır. Previously on Lost gibi oldu. :D
Güne Gökhan kardeşimin gidip Terakki'den aldığı OEM Kule Gergimizle başladık.
http://imageshack.us/a/img845/2231/imag0016x.jpg
Akabinde İkiler Honda Servisi'ne gidip, gidişata baktık.
http://imageshack.us/a/img222/7310/imag0025c.jpg
http://imageshack.us/a/img560/3646/imag0026cw.jpg
http://imageshack.us/a/img203/8631/imag0027l.jpg
http://imageshack.us/a/img688/456/imag0029jw.jpg
http://imageshack.us/a/img717/1830/imag0030nz.jpg
Sonra Özdin Abi'm de aramıza katıldı.
http://imageshack.us/a/img593/9349/imag0036gn.jpg
http://imageshack.us/a/img10/7201/imag0037yf.jpg
http://imageshack.us/a/img827/4668/imag0038e.jpg
Turbomuz büyüktü ve malesef döküm manifoldla takamıyorduk. Amacımız benim şahsi sağlık sebeplerimden ötürü klimayı tutmak olduğu için turboyu ters çevirip takmamız da bize bir fayda sağlamayacaktı. Önümüz her ne kadar kış da olsa iki kere iş yapalım istemedik.
http://imageshack.us/a/img24/620/imag0040tj.jpg
http://imageshack.us/a/img835/7278/imag0041o.jpg
Döküm manifoldumuzu geri yollayıp, yeni manifoldumuzu Amerika'dan sipariş geçtik. Blueridge Motorsports Honda B-series AC & PS Compatible T3 Turbo Ram Horn Manifold for Civic & Integra B18C B16A2 manifoldu tercih ettik.
Bunlar da seçtiğimiz manifoldun fotoğrafları:
http://i800.photobucket.com/albums/y...acmanifold.jpg
http://a248.e.akamai.net/origin-cdn....jpg?1327408529
Bu arada boş durmayayım dedim, motorun ve hiçbir ricamı kırmayan, benimle yakından ilgilenen İkiler Honda ahalisinin fotoğraflarını çekeyim dedim.
http://imageshack.us/a/img801/9052/imag0049vy.jpg
http://imageshack.us/a/img254/9814/imag0051q.jpg
http://imageshack.us/a/img42/2510/imag0052nj.jpg
http://imageshack.us/a/img443/4669/imag0055u.jpg
Evvelsi gün Mutlu kardeşim son siparişlerimi servise bırakmış, ben de dün gidip fotoğraflıyayım ve Wilwood'ları deneyelim dedim. ***** jantlarım 16" Spoon replika, emin olmamız şarttı. Bu arada parça temini konusunda tekrar Kağan SİLAV kardeşime çok teşekkür ederim. Mutlu kardeşim de saolsun arabasız olduğumu biliyor, ben daha ağzımı bile açamadan o gerekenleri fazlasıyla yapıyor, ona da sonsuz teşekkürler. :)
Son gelenler:
- K-Sport Control Pro Coilovers
- DEi Sargılarımız + Silikon Kaplama Spreyi
- QTP 3" Cutout + Remote Control
- Wilwood 12.19" Big Brake Kit
- Energy Suspension Polyurethane Master Set Bushings
http://imageshack.us/a/img259/8749/imag0062r.jpg
http://imageshack.us/a/img831/2307/imag0063xk.jpg
http://imageshack.us/a/img651/8492/imag0064ky.jpg
http://imageshack.us/a/img823/3941/imag0065gi.jpg
http://imageshack.us/a/img84/17/imag0071ch.jpg
http://imageshack.us/a/img528/7444/imag0072j.jpg
http://imageshack.us/a/img690/1334/imag0074q.jpg
Korktuğumuz başımıza geliyor ve Wilwood fren kitimiz jantlarımıza sığmıyor.
http://imageshack.us/a/img571/4673/imag0069si.jpg
http://imageshack.us/a/img11/8504/imag0070fd.jpg
İstemeyerek de olsa, replika da olsa, Spoon jantlarımla vedalaşma vaktimin gelmiş olduğunu acı bir şekilde anlıyorum. Hayatımda aldığım ilk takım jant olduğu için olabilir ya da gerçekten çok beğendiğim bir jant olduğu için olabilir ama nedense Spoon jantlara karşı ayrı bir zaafım var. Bu vesileyle onu da öğrenmiş oldum.
Gene de ölenle ölünmüyor benzetmesini yaparak yoluma devam ediyorum ve yeni 17" 4x100 jantlarımın siparişini veriyorum. Burdan 3. Sanayi Ece Lastik Alaattin kardeşime çok teşekkür ediyorum. 2-2,5 saat başını ağrıttım, o jantı gösterdi beğenmedim, bu jantı gösterdi beğenmedim, ama sonunda beğendiğim bir jant buldu bana. Yeni jantlarım, ARCEO marka König Replikası bir jant. Tam modelini hala bulamadım ama aldığım bilgilere göre sıradan bir replika değil de sanki König'in fason bir ürünü gibi lanse edildi bana. Görüntüsünü beğendim, bakalım işlevselliği nasıl olacak...
Bu da jantın temsili bir fotosu:
http://lastikreyonu.com/admin/uplfil...2012211048.jpg
Şimdiden soran arkadaşlara cevap vereyim; tabiki jant göbeklerini takmayacağım. :D
Şuanda tek eksik parçamız turbo manifoldumuz, o da haftasonu ya da p.tesi-salı gibi gelir, biz de artık toplama aşamasına geçeriz diye umud ediyorum...
Ohh maşallah çok hızlı ve istikrarlı ilerliyor proje maşallah. Ben teşekkür ederim kardeşim ne demek, ne zaman istersen yanındayım. Burda teşekkürü aslında Kağan hak ediyor, sana ürünleri hem uygun fiyata hemde hızlı bir şekilde gönderiyor, ben gidip alamıyorum hemen o ayrı :p
Bitsin bir an öncede hasret bitsinn :D
Abi masallah cogu gitmis azi kalmis, bende arabanin islerinden senin konuya pek bakamadim k.bakma abi, hersey yolunda gorunuyor masallah :)
Kağan'ın hakkı ödenmez valla, uygun fiyatı, hızlı çalışmasını geçtim, bana katlanıyor adam, başlı başına bu bir meziyet bence. :D Şaka bir yana, Kağan ve Özdin Abi'm olmasa sanki buralara bile gelemezdi bu proje. İkisinin de emeği tartışılmaz.
Senin olayın farklı kankü, adam abisine kardeşine yapmıyor bunu, sen evime kadar getirdin parçaları, gittin servise teslim ettin başka bir partiyi,...vs Moral ve muhabbet desteğini de es geçmeyelim. :)
Bu arada dipnot: manifoldu geç alma gibi bir hataya düşme yoksa ben senin üzerine düşerim. :D :D
Samet'cim olur mu kusur, öncelikle iyi dileklerin için teşekkür ediyorum ve aynılarını ben de sana diliyorum. Asıl sen benim kusuruma bakma, koşuşturmaktan ben de senin konuyu pek takip edemedim. Seninkine de şimdiden hayırlı olsun ve Maşallah. :)
Dipnot: Kocaman post var 13. sayfada, takip edenler kaçırmasın. :D
Kamyon turbosu kullanırsan olacağı oydu abim... Neyine yetmedi 1.8 passat turbosu :D :D :D Allah kolaylık versin şahane gidiyor her şey :)
Estf, her zaman kardeşim ne demek lafı bile olmaz :D Ahahaha tamam kanka söz İzmir KİM girdiği an ölüm tehlikem var diyip alıcam :D
He ya, kamyon turbosu, as950 direksiyonu, nolacak bu halim Koray, sen söyle. :D
Valla kanka karar senin, yerçekimi bildiğin can ciğer kankam, ben kendimi ona bırakıyorum, aramızda kim varsa o kişinin icabına bakıyor. :D
maaşallah çok güzel olcak inş :)
bitince umarım canlı görürüz, kesenize bereket..
Hocam yanlış anlama montaja felan laf etmiyorum ama kaliper diskin tamamına temas edemiyor gibi geldi. Sanırım balatayı takmadınız ama kaliper çok uçta gibi duruyor. Tepeden kaliperi ve arasına giren diski görecek şekilde yakından foto çekebilirmisin. Bana hala 16 spoon ile olabilir gibime geliyor.
Allah herşeyi gönlünüzce verir inşallah. Güzel proje sonuçlarda iyi olacak gibi
Detaylı foto çekemedim ama şöyle anlatayım, kaliperi direkt diske oturtunca giriyor ama arada bir parça var, kaliperi o parçaya, parçayı da poryaya oturtuyorsun, o anda dışar doğru 2-3mm çıkıyor kaliper ve janta değiyor. Balataların takılı olmayışından dolayı gözüne öyle gelmiş, benim de öyle oldu, yakından bakınca anladım olayı. İnan her türlü kombinasyonu, çözümü denedik nafile...
Abi hedef kac hp?
Turbomuz 3076'ya denk bir turbo, motorumuz 1970CC, sıkıştırmamız 9.0:1. Ama üst kapağımız olsun, egzantriklerimiz olsun, boğaz kelebeği olsun, emme manifoldumuz olsun şuanda hepsi standart. Hedef çok birşey düşünmüyoruz, 0.9-1.1bar arası bir basınç basacağız, 350-400hp arası verir diye tahmin ediyorum...
Maaşallah.
masallah kıngo:D parcalarda super:D
abi gökhan abinin ve senin emeğine hastayım takip ediyorum sürekli ayrıca. spoon jantlar satıldı mı yoksa duruyor mu birde e-bay'dan mı getiriyorsun ürünleri ?
Abi herşeyin isteklerin doğrultusunda gitmesine çok sevindim,inşallah sağlıklı düzgün şekilde yollara koyulursunuz..Elimizden gelen birşey olursa herzaman hazırız . :)
Berk
Valla hepinize tesekkur. Panpa ozellikle sana, orda elim ayagim oldun. Isleri hallediyosun. Bi kere de burdan tesekkur edeyim sana. Allah razi olsun.
Emegi gecen herkese tesekkür, proje belli cok guzel ilerliyor. Insallah en kisa zamanda tamamlariz... sonra ta-ta-ta-aaata---tatattatt :D
Allah nazarlardan saklasin.
.............
uğurcummm :)) biraz gec oldu konunu gördüm bir saattir inceliyorum kağanla konuşuyorduk o verdi linkini projenin hikayesi çok güzel olmuş gökanında inanılmaz emekleri var tebrik ederim kendi arabası gibi calışmış bravo hju ya ,gerci burdan gec kalsamda canlıda zaten görüşüp konuları konuşuyorduk ,ama burdan özetini gecmek güzel oldu hayırlısı kareşim inşallah cok güzel olucak sonu ve sende emeğinin karşılığını allıcaksın :) şu paralarımı satarsam bende turboya gecicem atmosferik takıldığım yeter birazda haram gücle uğraşıcam :) tekrar hayırlısı olsun kardeşim benim ;)
Uğur parçalar 10 numara çok sevindim. Jant konusunda acele etmeseydin keşke, haf ın jantlarını verebilirdim sana cuk olurdu.
Bu arada yeni manifold la klima iptal oluyor mu olmuyor mu onu anlamadım yaw? :) Döküm manifoldun ağzına 1cm lik flanş kaynatıp o şekilde de kullanabilirdin bu sefer bloğa değmezdi, ama yeni manifold klima yı iptal etmiyorsa daha iyi en azından flow u güzel ve egt si düşük 10 numara olur tabi.
Qtp yi de montajlarken mümkün olduğunca arka tarafa biyere montaj ettir yoksa mekanizması bozuluyor aşırı ısıdan kitleniyor vs aklında olsun.
Arada gidip Apo ustayla filan muhabbet ediyoruz herşey harika gidiyor kazasız belasız güle güle kullanırsın inşallah kardeşim :)
Murat abim iyi dileklerin için çok teşekkür ederim. Aynen sürekli görüşüyoruz zaten. :) Bu arada senin de yeni maceranda başarılar dilerim.
Yaptığımız bottom end'in güç kaldırabilitesi çok daha yüksek. Ha bunun için farklı bir turbo, farklı üst kapak bileşenler, farklı benzin iletim sistemi ve farklı ateşleme sistemi gerekir ama 700hp'ler hayal değil bu internallarla.
Açıkcası günlük ve tek arabam olduğu için, gözüm yüksek güçlerde değil. 300-400hp arası olsun ama SAĞLAM olsun diye düşünüyoruz, umarım da öyle olacak. Özdin Abi'nin yönlendirmeleri çok güzel ve özel çünkü. Gerektiği yerde beni çok güzel frenliyor ve gerektiği yerde neye ne sebeple para harcamam gerektiğini çok güzel anlatıyor, e doğruyu öğrenince de insanın bile bile yanlış yapası gelmiyor.
Sağlam ve OLABİLDİĞİNCE sorunsuz olsun, çıtırdan yürüsün bana şimdilik yeter. İlerde 2. arabam olursa ve bunu h.sonu proje arabası yapar isem işte o zaman limitleri zorlarım. :)
Edit: Ben yazarken yazmış Gökhan da.
Saol Gökhan'cım ama flanşla kurtarmıyordu, resme bakıp aldanma, emme salyangozu direkt taşlanmış bloğa dayanıyordu. Aldığım manifold PS & AC yazıyor orda zaten yani evet klima duruyor. EGT ve Flow olarak da daha mantıklı oldu dediğin gibi. QTP'yi zamanı gelince düşünücez artık. Jant olayı da oldu bitti artık yapacak birşey yok. İyi dileklerin için teşekkürler...
Konuyu takipteyim çok iyi ilerliyor maşallah diyelim ellerinize sağlık
tekrardan kolay gelsin sonucu bende merakla beklemedeyım arkadasınıza ve size tekrardan tebrikler çok güzel şeyler çıkardınız ortaya
Soluksuz 15 sayfa okudum Ellerinize saglık Bunca emekten sonra insan binemeye Kıyamaz DOSTAR EMEK PARA Denklemide onemli Onuda iyi yakalamissiniz, Gonulden Bir MASALLAH.
Çok başarılı bi proje emeginize saglık LPG dönüşümde hangi markayı kullanacaksınız..?
yanlış mı okudum araca lpg mı takılacak
Düşünmedim değil ve verimliliği yüksek sistemler mevcut ama gazlamak için değil tabiki günlük DEVİRSİZ kullanım için. Ama şuanda öyle birşey söz konusu değil tabiki, tamamen bir şaka. :)
sizin aracınız sonuçta daha iyisini bilirsiniz ama yerinizde olsam kafamdan bile geçirmezdim. 206 gti de bile benzinle tüp arasında hissedilir fark varken öyle bi araçda nasıl olur acaba
ne tüpü la kingo:D
maşallah 41 kere işçilik,malzeme herşey süper ve kaliteli...o kadar kayboldun sanırım acısını iyi çıkaracaksın uğur :)
yaw abi konuda lpg gördüm dumur oldum burda şakası bile kötü valla :D