piston ve sıkıştırmayı deiştirmekle cok radikal doğru karar aldın kardeşim...
Printable View
piston ve sıkıştırmayı deiştirmekle cok radikal doğru karar aldın kardeşim...
Ön takımı komple sıfırladık.
http://imageshack.us/a/img90/2194/img20121009wa0411.jpg
Çelik fren hortumları takıldı.
http://imageshack.us/a/img528/6751/i...1009wa0111.jpg
Bujıler degistirildi.
http://imageshack.us/a/img850/739/img20121009wa0421.jpg
http://imageshack.us/a/img515/3006/i...1007001361.jpg
Azıcık yağlanmak lazım :)
http://imageshack.us/a/img19/6566/img20121006001211.jpg
Sti 6 ileri vites topuzu :)
http://imageshack.us/a/img515/7462/i...1009wa0461.jpg
http://imageshack.us/a/img231/8311/i...1011001581.jpg
Yürüyen yavaş yavaş bitmeye yakın.
http://imageshack.us/a/img402/129/img20121007001351.jpg
Araçın önceki setupıyla 38MM wg takılmıştı. Sökülmeden önceki resimlerine geçmeden sok eklemeleride yapalım :)
http://imageshack.us/a/img84/6166/img20121003001141.jpg
http://imageshack.us/a/img703/5629/i...1013001661.jpg
Polislerdende kurtulmak lazım :) İstemeye istemeye HKS Tİ carbonu söktüm.
76mm HKS tip Warex
http://imageshack.us/a/img22/5227/img20121031001921.jpg
http://imageshack.us/a/img856/4950/i...1102001971.jpg
Bir süre kaşıntı tutmadı hele birde DR.ECU 1.5 barı verince :)
VF35 ile 35 e 65 oranda bir anda drift arabasına döndü :)
Ayardan resimler.
http://imageshack.us/a/img834/8359/i...1010001421.jpg
http://imageshack.us/a/img28/7900/img20121010001411.jpg
Biraz titiz bir insan olduğum için bu kadar işlemi yapmadan önce (salaklığım) sonra bir pasta - cila operasyonu düzenleyeyim dedim :)
http://imageshack.us/a/img593/3253/i...0928000971.jpg
http://imageshack.us/a/img545/3733/i...0928000941.jpg
http://imageshack.us/a/img233/4347/i...0928000961.jpg
http://imageshack.us/a/img40/4784/img20120928000881.jpg
http://imageshack.us/a/img21/4026/img20120928000981.jpg
Herşey bertanın (Maxiboost) sitede biri VF35 arıyor senin turboyu satalım demesiyle başladı.
Üstüne aydın (Aydın22) sat olum tabi dedi sonuç ortada..
Vf35'i sattıktan sonra ikinci el turbo arayışları sürerken birden sıfırını aldık. :)
http://imageshack.us/a/img198/7122/i...1109002181.jpg
http://imageshack.us/a/img525/1528/i...1109002241.jpg
http://imageshack.us/a/img801/3161/i...1110wa0021.jpg
Tabi sıfırına bu kadar para verdik hadi motorunuda sıfırlayalım dedik ilk sayfada görmüş olduğunuz listeye kadar gitti olay.
Geçici olarak turbo'mu taksak filan derken Cem Usta sizimi beklicem ben arkadaş dedi aldı eline tornavidayı başladı sökmeye :)
Güzel rakip olucaz kardeşim :) maşallah emeğinize sağlık kesene bereket. Bir ihtiyacınız olursa elimden gelen herşeyi yapmaya hazırım Aydın'da numaram var tekrardan maşallah :)
Sizlerin araçları görünce subaru aşkım biraz daha depreşiyor. Maşallah .
Sökülmeden önceki son hali :)
http://imageshack.us/a/img716/7468/img2012110200200.jpg
Ve motor yerinden çıkarılır
http://imageshack.us/a/img29/2696/img2012111200257.jpg
http://imageshack.us/a/img29/2696/img2012111200257.jpg
http://imageshack.us/a/img571/3715/img2012111200260.jpg
http://imageshack.us/a/img211/4413/img2012111200261.jpg
http://imageshack.us/a/img4/6840/img2012111200269.jpg
http://imageshack.us/a/img19/3977/img20121112wa001.jpg
http://imageshack.us/a/img21/5480/img2012111200271.jpg
Herşeyi dağıtıp parça beklemeye başladık..
Hayırlısıyla herşey istediğim gibi olur umarım..
Emeği geçen herkese çok teşekkür ederim tekrardan.
kolay gelsin, çok güzel bir çalışma, araba da muhteşem.
bir kaç sorum var;
- ses izolasyonu için kaç kg malzeme kullandınız? yani araba ekstra ne kadar ağırlaşmış olabilir?
- turbo değişince ECU'nun tekrar tune edilmesi gerekmiyor mu? tuning hem WOT hem de yarım gaz olarak tüm devir-yük kombinasyonları için yapılıyor mu?
- süspansiyonda boyanan parçaları öncesinde kumlamaya gönderdiniz mi?
Takipteyim İnşAllah istediğiniz güce ulaşırsınız.
Oncelikle tesekkur ederim,
Normal bir gc8 e sti yuruyen takildigi zaman 2002-2005 arasi sti lardan yaklasik 200 kg daha hafif bir arabaya sahip oluyorsunuz bu sebeple aslinda agirlik konusuna pek takilmiyorum.
Araci yaparken roll yada yaris amacli yapmadigim keyfi yaptigim herseyden belli oluyordur sanirim :) bu sebeple kac kg izalasyon gittigini hesaplamadim. ancak ziftli bant ve 9mm sungerden yaklasik olarak 6 sar metre kullanildi aracin tumune.
Turbodan once aracin beyni zaten degisecek suanda uzerinden Apexi var ve maf la calisiyor araba motor bittikten sonra ECU fast tarafindan arac MAP a cevrilip HYDRIA beyin takilacak araca butun ayarlar sifirlanip tekrar bastan yapilacak.
Suspansiyonda birsey boyamadim coiloverlar orjinal renk zaten fakat yuruyen aksamdaki bazi parcalar icin soruyorsaniz guzelce yag sokucuyle temizlendi zimpara yapildi astar atildi ve ustune boyandi.
maşşallah inşallah emekler boşa çıkmaz güle güle binmek nasip olur bu gc8 sahibinden dolayı çok şanslı. devamını sabırsızlıkla bekliyorum . tekrardan maşşallah allah nazardan beladan korusun
maşallah hayırlı olsun
maşallah ıyı masraf allah nazardan saklasın
Çok güzel kazasız belasız. Kaç hp bekleniyor?
450 ustu olacagini dusunuyoruz..
Acikcasi cok beygir cikartmak icin motorun omrunden yemegi dusunmuyorum..
Temiz 450 benim icin yeterli :)