300-400 e heryerde var manifold bende 300 e aldım geçenlerde
paran olduğunda tekrar ,bence ;
beyin olarak çok başarılı bir piggyback olan PowerMod kullanabilirsin , ben onu kullanıyorum ,gayet memlunum
üst kapak saplamaları çok başarılı değil bmw'nin , basınçta sıkıntı yaratma ihtimali var, ARP kapak saplamaları iyi olacaktır
b25'in gaz kelebeği ve emme manifoltu senin işini daha iyi görecektir.
328 in OEm enjektörleri basıncı biraz açtığında dutycycle maximum olacaktır ki, biraz büyütme ihtiyacın olabilir
320 nin arka diferansiyel ve aksları 25-28 e göre biraz daha zayıfır, çıkmacılara bakılabilir
kolay gelsin valla hocam,bende aynı yolun bir yolcusu olarak bende para biriktiryorum..
son bir soru; sıkıştırman kaç ,biliyormusun?
.....Human At Sight , Monster At Heart.....
2.8 seçme nedeniniz nedir?
piyasada turbo yapılmış 3.25ler var, fazla yapılmayan bir şey mi yapmak istediniz?
yoksa bu setup ile daha fazla güç mü hedefliyorsunuz?
bu arada Allah yardımcınız olsun, hayırlısıyla sağlıklı şekilde yürür inşallah![]()
fazla güçten ziyade 2.8in grankı daha torklu ve sağlam olduğu için onu kullanmak istedik bir yerden de 2.8 parçaları denk geldi hesaplıydı ve blok hariç hepsini aldıksadece 2.8in pistonlarını kullanmadık sıkıştırmayı daha da düşük tutmak istedik ki rahatça kırmadan boost açabilelim 8.8 sıkıştırmayla alt devirler için kötü olur demişlerdi ama şuan araç yürümeye başladı ve beyin olmadığı için boğulma war ama yinede 0.3 barda performansı beni tatmin etti
-- Kupon Tunig Shop & EgeRemaps Bayii --
--94 E36 320i ///M (3.28 Stroker And TuRbO İnsiDe)--
Gayet başarılı ve mantıklı tercihler. Fakat;
İleriye dönük olarak konuştuğumuz vakit emmenin m50b25 ile değiştirilmesi şart. Beyin olarak şu aşamada orjinal beyin üzerine yapılan işlemler yeterli fakat ileriye dönük standalone olarak AEM EMS öneriyorum. Eskiden olsa MS tavsiye derdim fakat bu projeye gidecek beyin olmadığını düşünüyorum MS'in.
En önemlisi, sıkıştırmayı düşürüp fazla basınç hedeflemişsiniz fakat Intercooler'ınız buna yetecek mi?
K.
Proje guzelmis benimde dusundugum ama 200sx yada bmw arasinda kararsiz kalmamdan dolayi gerceklesemeyen bir proje.
Proje hayırlı olsun. m50 candır.
m50b25 yani stok 325, 55-59mm arası turbolarla 0.5 0.6 barda 300 330 hp cok rahat alınıyor, sorunsuz. stok sıkıstırma ve stok saplamalarla. Yanı motora hıc dokunmadan. Sıkıstırma dusurulurse dahada basılabılır, sıkıntı sıkıstırmada ınternallarde degil.
m52 bloklar turbo ıcın uygun degıl dıyolar var mı boyle bırsey. allah nasıp ederse araba uzunsure bıncem turbo dusunuyorum ılerde
E30 M50 TURBO & F30 320i ED
Yuksek basınclarda alımınyum blok ıcındekı saplama dıslerı yırtılıyor ve saplama yukarı gelıyor dıye tecrubeler var yurt dısında (20 psi ustu - 550 hp ustu) ancak 350 - 400 hp lerde hıc bısey olmaz. Bır cok ornek var etrafımızda. Yıllardır kullanılıyoruz tık yok.
Ayrıca onada cozum var. Timesert kitleriyle 330i yani m54b30 lara dusuk sıkıstırma 500 teker guc alıyorlar. Timesert arat gorebılırsın nası bısey.
beyin olarak 1 kez alacağınızı göz önünde bulundurarak bence başından sağlam yapın tercihi eğer maddi olarak zorlamıyorsa motec önünüzü açacaktır
Maşallah güzel proje kırılmadan gazlarsın inşallah![]()
Coğrafya kaderdir
Hayirlisi olsun guzel proje . 10bin tl yi buldu mu proje ..?
Timesert denilen kit cok iyimis. Saplamadan kaynakli problemleri min. Indiriyor.saplama deliklerinde kilcal catlamalarda daha buyuk oranli timesert kit kullanılarak blok kurtarilabilirmi @mertbilaloglu ?
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)