User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
38 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: M50b20 - b28 stroker - k27 turbo

  1. #20
    TAHİR SARIBAŞ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    176
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    300-400 e heryerde var manifold bende 300 e aldım geçenlerde

  2. #21
    gambler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    manisa
    Mesaj
    28
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TAHİR SARIBAŞ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    300-400 e heryerde var manifold bende 300 e aldım geçenlerde
    biliyorum ama şimdilik bu kadar da kalsın bütçem çok zayıfladı
    -- Kupon Tunig Shop & EgeRemaps Bayii --

    --94 E36 320i ///M (3.28 Stroker And TuRbO İnsiDe)--

  3. #22
    killererkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    tr - ist
    Mesaj
    518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    paran olduğunda tekrar ,bence ;
    beyin olarak çok başarılı bir piggyback olan PowerMod kullanabilirsin , ben onu kullanıyorum ,gayet memlunum
    üst kapak saplamaları çok başarılı değil bmw'nin , basınçta sıkıntı yaratma ihtimali var, ARP kapak saplamaları iyi olacaktır
    b25'in gaz kelebeği ve emme manifoltu senin işini daha iyi görecektir.
    328 in OEm enjektörleri basıncı biraz açtığında dutycycle maximum olacaktır ki, biraz büyütme ihtiyacın olabilir
    320 nin arka diferansiyel ve aksları 25-28 e göre biraz daha zayıfır, çıkmacılara bakılabilir
    kolay gelsin valla hocam,bende aynı yolun bir yolcusu olarak bende para biriktiryorum..
    son bir soru; sıkıştırman kaç ,biliyormusun?
    .....Human At Sight , Monster At Heart.....

  4. #23
    Emre İlbi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    3.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.8 seçme nedeniniz nedir?
    piyasada turbo yapılmış 3.25ler var, fazla yapılmayan bir şey mi yapmak istediniz?
    yoksa bu setup ile daha fazla güç mü hedefliyorsunuz?

    bu arada Allah yardımcınız olsun, hayırlısıyla sağlıklı şekilde yürür inşallah

  5. #24
    gambler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    manisa
    Mesaj
    28
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı killererkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    paran olduğunda tekrar ,bence ;
    beyin olarak çok başarılı bir piggyback olan PowerMod kullanabilirsin , ben onu kullanıyorum ,gayet memlunum
    üst kapak saplamaları çok başarılı değil bmw'nin , basınçta sıkıntı yaratma ihtimali var, ARP kapak saplamaları iyi olacaktır
    b25'in gaz kelebeği ve emme manifoltu senin işini daha iyi görecektir.
    328 in OEm enjektörleri basıncı biraz açtığında dutycycle maximum olacaktır ki, biraz büyütme ihtiyacın olabilir
    320 nin arka diferansiyel ve aksları 25-28 e göre biraz daha zayıfır, çıkmacılara bakılabilir
    kolay gelsin valla hocam,bende aynı yolun bir yolcusu olarak bende para biriktiryorum..
    son bir soru; sıkıştırman kaç ,biliyormusun?
    önerilerin için saol ama şuan beyin için özgün abiden hbr bekliyorum sıkıştırmam 8.8
    -- Kupon Tunig Shop & EgeRemaps Bayii --

    --94 E36 320i ///M (3.28 Stroker And TuRbO İnsiDe)--

  6. #25
    gambler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    manisa
    Mesaj
    28
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Emre İlbi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2.8 seçme nedeniniz nedir?
    piyasada turbo yapılmış 3.25ler var, fazla yapılmayan bir şey mi yapmak istediniz?
    yoksa bu setup ile daha fazla güç mü hedefliyorsunuz?

    bu arada Allah yardımcınız olsun, hayırlısıyla sağlıklı şekilde yürür inşallah
    fazla güçten ziyade 2.8in grankı daha torklu ve sağlam olduğu için onu kullanmak istedik bir yerden de 2.8 parçaları denk geldi hesaplıydı ve blok hariç hepsini aldık sadece 2.8in pistonlarını kullanmadık sıkıştırmayı daha da düşük tutmak istedik ki rahatça kırmadan boost açabilelim 8.8 sıkıştırmayla alt devirler için kötü olur demişlerdi ama şuan araç yürümeye başladı ve beyin olmadığı için boğulma war ama yinede 0.3 barda performansı beni tatmin etti
    -- Kupon Tunig Shop & EgeRemaps Bayii --

    --94 E36 320i ///M (3.28 Stroker And TuRbO İnsiDe)--

  7. #26
    Kakus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gayet başarılı ve mantıklı tercihler. Fakat;

    İleriye dönük olarak konuştuğumuz vakit emmenin m50b25 ile değiştirilmesi şart. Beyin olarak şu aşamada orjinal beyin üzerine yapılan işlemler yeterli fakat ileriye dönük standalone olarak AEM EMS öneriyorum. Eskiden olsa MS tavsiye derdim fakat bu projeye gidecek beyin olmadığını düşünüyorum MS'in.

    En önemlisi, sıkıştırmayı düşürüp fazla basınç hedeflemişsiniz fakat Intercooler'ınız buna yetecek mi?
    K.

  8. #27
    1998corsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Proje guzelmis benimde dusundugum ama 200sx yada bmw arasinda kararsiz kalmamdan dolayi gerceklesemeyen bir proje.

  9. #28
    SeK23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    332
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Standart internale sahip M50 turbo yapılınca guvenli olarak ne kadar basıncta kullanılabiliyor ?

  10. #29
    Mert Bilaloğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    turkiye
    Mesaj
    40
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Proje hayırlı olsun. m50 candır.


    Alıntı SeK23 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Standart internale sahip M50 turbo yapılınca guvenli olarak ne kadar basıncta kullanılabiliyor ?
    m50b25 yani stok 325, 55-59mm arası turbolarla 0.5 0.6 barda 300 330 hp cok rahat alınıyor, sorunsuz. stok sıkıstırma ve stok saplamalarla. Yanı motora hıc dokunmadan. Sıkıstırma dusurulurse dahada basılabılır, sıkıntı sıkıstırmada ınternallarde degil.

  11. #30
    1.8 turbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    m52 bloklar turbo ıcın uygun degıl dıyolar var mı boyle bırsey. allah nasıp ederse araba uzunsure bıncem turbo dusunuyorum ılerde
    E30 M50 TURBO & F30 320i ED

  12. #31
    Mert Bilaloğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    turkiye
    Mesaj
    40
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 1.8 turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    m52 bloklar turbo ıcın uygun degıl dıyolar var mı boyle bırsey. allah nasıp ederse araba uzunsure bıncem turbo dusunuyorum ılerde
    Yuksek basınclarda alımınyum blok ıcındekı saplama dıslerı yırtılıyor ve saplama yukarı gelıyor dıye tecrubeler var yurt dısında (20 psi ustu - 550 hp ustu) ancak 350 - 400 hp lerde hıc bısey olmaz. Bır cok ornek var etrafımızda. Yıllardır kullanılıyoruz tık yok.

    Ayrıca onada cozum var. Timesert kitleriyle 330i yani m54b30 lara dusuk sıkıstırma 500 teker guc alıyorlar. Timesert arat gorebılırsın nası bısey.

  13. #32
    tunch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    45-35
    Mesaj
    1.841
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    beyin olarak 1 kez alacağınızı göz önünde bulundurarak bence başından sağlam yapın tercihi eğer maddi olarak zorlamıyorsa motec önünüzü açacaktır

  14. #33
    gambler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    manisa
    Mesaj
    28
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SeK23 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Standart internale sahip M50 turbo yapılınca guvenli olarak ne kadar basıncta kullanılabiliyor ?


    0.6 bara kadar basabilir fakat zemininin ve ayarinin cok duzgun olmasi gerekiyor ama riskr girmemek icin 0.4 bar guzel bi ayar 250+ gazlarsin
    -- Kupon Tunig Shop & EgeRemaps Bayii --

    --94 E36 320i ///M (3.28 Stroker And TuRbO İnsiDe)--

  15. #34
    gambler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    manisa
    Mesaj
    28
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tunch Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beyin olarak 1 kez alacağınızı göz önünde bulundurarak bence başından sağlam yapın tercihi eğer maddi olarak zorlamıyorsa motec önünüzü açacaktır


    Gecen msjda da dedigim gibi ozgun abiden beyin icin hbr bekliyorum yani hafta sonuna kadar opsiyonluyum
    -- Kupon Tunig Shop & EgeRemaps Bayii --

    --94 E36 320i ///M (3.28 Stroker And TuRbO İnsiDe)--

  16. #35

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah güzel proje kırılmadan gazlarsın inşallah
    Coğrafya kaderdir

  17. #36
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayirlisi olsun guzel proje . 10bin tl yi buldu mu proje ..?


    Timesert denilen kit cok iyimis. Saplamadan kaynakli problemleri min. Indiriyor.saplama deliklerinde kilcal catlamalarda daha buyuk oranli timesert kit kullanılarak blok kurtarilabilirmi @mertbilaloglu ?

  18. #37
    gambler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    manisa
    Mesaj
    28
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    -- Kupon Tunig Shop & EgeRemaps Bayii --

    --94 E36 320i ///M (3.28 Stroker And TuRbO İnsiDe)--

  19. #38
    can0001 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    TÜRKİYE/ADANA
    Mesaj
    1.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    allah utandırmasın güle güle bin inşallah
    M.CAN EKER...


    PRoject01 Garage



    MCanEkerPhotography:
    MCanEkerPhotography

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •