Maasallah maasallah abi biraz mı :) Allah a şükür bitmiş sayılır :)
Printable View
Maasallah maasallah abi biraz mı :) Allah a şükür bitmiş sayılır :)
maşallah abi bitmiş bile
hayırlı olsun :)
Hayırlı Olsun Allah utandırmasın çok güzel gözüküyor maşaAllah
merakla bekliyorum maşallah
Kesenize bereket, Masallah
Cümlenizden Allah razı olsun, Rabbim herkesin gönlüne göre versin...
Headers ve Wastegate çok iyi duruyor :D
Cumartesi ustanın ordaydım senin turbona işedim :D
çok şekilli duruyordu dayanamadım
Maşallah
Bir büyük bıraktım yanına ısınmasına yeter :)
Ahahahhahahaa😄 babasının oğlu 😄
ewet inşaat dewam ediyor tahminen nisan sonu mayıs başı herşeyiyle bitmiş olup rodaja başlarız artık :)
[IMG]http://i.hizliresim.com/wLW40o.jpg[/IMG]
resim yamuk cıkıo anırım düzeltebilen varsa iyi olur teşekkür ederim.
istediğin gibi olur inş cok emek var sanzumana bişe yaptın mı güçten kırabilir
Dokunmadık daha ama büyük ihtimal kırılacak kırılınca çaresine bakıcaz.Bu güçlere dayanması imkansız gibi duruyor...
Düzelttim :)
http://i.hizliresim.com/eWLkmN.jpg
eywallah kardeşim
Selam Bahadir,
Masallah baya yol kat etmissiniz, onumuzdeki sezona hazir olur isallah aracin.
Savas ustaninda eline saglik bu arada.
Birkac nacizane tavsiyem olucak, isinize karismak gibi olmasin ama solemedende edemicem.
- Herkes electronic'e gecer, sen kablo'dan devam ediyorsun, ilginc.
Throttle'in gercekten kotu, isallah sikinti yasamassin o throttle ile ;)
Oem falan kullansan neyse dicem ama o throttle olmamis.
Yol yakinken hem DBW'ye gec, hemde ayni zamanda kurtulmus olursun suankinden.
- Throttle'i yolcu kabin tarafinda birakmissiniz, genelde bunu yapanlar intercooler borularini yapamadiklari icin orda birakiyorlar, stock borulari kullanmak icin.
Siz zaten komple yeniliceksiniz intercooler borularini ondan bence sofor tarafina gore cevirin manifoldu.
Sizin yaptiginiz gibi olursa, intake borusuyla compressor outlet'ten cikan boru bole yilan gibi birbirine sarilicak.
Belki usta daha kisa olucak diye dusunmustur emin degilim ama o kadar mesafe fark edicegini sanmiyorum.
Aftermarket emmelerin %99'u throttle'i sofor tarafina verir, bence sizde ole yapin.
- Ben olsam throttle'dan sonra duz silikon hortum ve sonra aluminum boru ile donerdim, 90/45 vb. dereceli hortumlar, ezilip buzulebiliyor.
- Bobin adapterleri FSI Bobinleri icin, normal bobinlerle takilmis suan, almadiysan kirmizi bobinleride siparis et en kisa zamanda, yoksa adapterlerin bir anlami yok.
Tekrardan kolay gelsin, isallah en kisa zamanda yollarda goruruz S3'u :)
kırmızı bobin şart bu aralar setuplarda ilk baktığım şey :D orj bobinler yetmio üstad
ayrıca burağın dediği gibi kırmızı bobinler daha uzun olduğundan bobinleri sabitleme için kullanılıyo yanlış bilmiyosam şuanda aracın üzerinde orj bobin olduğundan gerekmio
bu arada maaşallah araça sabırsızlıkla takip ediyorum inşallah emeklerin karşılığını sorunsuz alırsın :)
Sansliyiz kesinlikle, FSI Bobini kullanabildigimiz icin.
Hem ucuz hemde yeterli.
Okada almak zorunda kalsaydi herkes, o zaman maliyet acisindan cok kulfetli olurdu, cogu kiside almazdi zaten eminim :)
maasallah maasallah rabbım güzel günlerde gazlamak nasip etsin
artık iyice heycan sarmaya baslamıstır :)
Panik yok arkadaşlar bobinler idareten kondu oralara kırmızı bobinlerden 8 adet aldım nolur nolmaz diye... Burak dediklerinde tecrübenden ötürü haklısındır,sawas abi de kelebeği sağa almıştı s3 lerde zaten orjinalde solda duruyor ama bütün s3 ler sağa almış bir bildikleri wardır dedim bende.ELektronik kelebek dersen şimdilik beklicek ilerde geçebiliriz.bi yürütelimde daha çok eksik çıkar muhakkak al al bitmiyor 3 tane s3 parası harcadım artık duruyorum biraz... Daha şanzuman akslar lsd bitmezzz bitmezz kuma gibi bu arabalar
Sag sol neye gore, arabanin koltugunda oturkene gore mi konuyorsun yoksa motorun onunde dururken mi?
Sofor ve yolcu tarafi diye konusursan daha anlasilir olur Bahadir.
Savas abinin eski resimlerine baktim evet o yolcu tarafina almis throttle'i, cunku AGU Big Port tarzi emme kullandi zannedersem ondan dolayi yolcu tarafina almis.
Senin aldigin manifold iki tarafada dondugu icin, sende o tarafta yapmak zorunda degilsin.
En son halinin fotosunu bulamadim, bununla idare edelim, bu Savas abinin borulamasi.
http://www.hizliresimyukle.com/image...VS_S3eKdwi.jpg
Buda bizimkisi gibi yane throttle'in sofor tarafina alinmasi.
http://www.hizliresimyukle.com/image.../03/11/R41.jpg
Fark edersen, intake borusu ve compressor outlet borusu ic ice geciyor Savas abininkinde ama onun baska sansi yokmus manifold design'indan dolayi.
Senin ise sansin war, neden bosuna orada bir kargasa yasansin ki?
Selam Ahmet :)
Elektronik gaz kelebegi eskiden kontrol edilemedigi icin tavsiye edilmiyordu malesef.
Artik ole bir sey kalmadigi icin ve Alman araclarda elektronik gaz kelebegi secenegi cok oldugu icin elektronik gaz kelebegi tercih ediliyor.
Kablolu kullanirsan oem olarak bulmak yok denicek kadar az ve ayriyetten yok kablo koptu etti vs derdin yok.
Ayriyetten bu setupta uygun gorulen kelebek 75mm kelebek ve onuda R32'den alabiliryorsun.
Bahadir suan 70mm kullaniyor.
2. soruna gelirsemde, daha kolay borulamayi yapmak varken neden zor yola gidilsin?
Bir arabayi yaparken sokmeyide dusunuceksin, daha rahati warken zora gidilmenin ben mantikli bir aciklamasini goremedim.
Eger sen gorduysen bana aciklar misin?
Sawas abi intercooler borularını inşa ediyordu bu saatten sonra değiştirmemiz zor olur sanırım ama yarın bi konusurum eğer bu gece mesaiyeye kaldılarsa bitirmiş bile olabilirler...usta o çok fazla müdahele etmek taraftarı değilim,bunlar pek mühim şeyler değilde şanzuman konusu aklıma geldikçe yüzüm asılıyor ...
Yapmislarsa yapilicak birsey yok, ben onlar icin daha kolay olsun diye soledim zaten.
Sanziman icinde kirana kadar kullan, sonra birseyler dusunursun elbet.
Cozum yolu yok degil sonucta.
Sadece 3-4 kuvvetli şekilde yapılmış bir dişli seti yok mudur ya
3-4 Kit olarak satilan yok bildigim.
Ya komple alicaksin yada isin tricklerini ogreniceksin.
Sekil A Savas abinin aracindaki gibi :)
Dragon07,
Golf'un motoru coktan tekrar yapildi ve sikintilar giderildi, proje konusunda gerekli bilgiler ve aciklamalari paylasmistim.
USA'den tasindigimizdan dolayi, aractaki parcalar komple Turkiye'ye geldi ve bir S3'e monte ediliyor suan Peak Garage'da.
Yane Golf, S3 olarak daha iyi bir sekilde hayat bulucak isallah Turkiye'de. :)
Selam Burak nasilsin ?
Yukardaki fotoyu yeni gordum gercekten piping daha temiz dedigin sekilde olursa.
Peki r32 kullanmis biri olarak ben gaz tepksini begenmeyenlerdenim. Standalone dan sonra tepkime degisiyor mu ? Benim kullandigim arac dsg idi. Bahadirim arac duz vites tepkime farkeder mi ? Son bir soru elektronik kelebek ile yuksek basinc basildiginda vites aralarinda lag yasanir mi ?
Ahmet
Iyiyim Ahmet sen nasilsin?
Evet daha temiz oluyor, onun icin butun firmalar sofor tarafina aliyor kelebegi manifold designlarinda, bir turlu kolaylik diyelim.
Benim Bahadir'a R32 kelebege gec dememdeki ilk amac 75mm kelebek kullanmasi icin.
Onun disinda dogru diyorsun stock olarak kelebek tepkimesi iyi degil ama kontrol edebilicegin bir Ecu warsa gercekten bu negatif yonu pozitife yone cevirebiliyorsun.
Ordada is birazcik Tuner'in elinde acikcasi.
En son Savas abi'de 80mm elektronik kelebek kullaniyordu ve bastigi basinclari hepimiz biliyoruz, oda mutluydu bildigim kadariyla.