User Tag List

Sayfa 7/17 İlkİlk ... 56789 ... SonSon
311 sonuçtan 115 ile 133 arası

Konu: Bahadı-R S3 GTX35 PROJECT

  1. #115
    bahadı-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    499
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yahu standartta niye çük gibi portlu bi kapak koymuş alman diyorum

  2. #116
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bahadı-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    S3 e bole bi kapak koymalarının sebebi ne acaba ?
    Emisyon falan mı ?
    Bizde öyle düşünüyoruz, ***** SAİ falan birton tesisat var tuner adamın işine yaramayacak zımbırtı dolu...

    90ların sonlarında Avrupada katılaşmaya başlayan emisyon normaları, güç arttıkça çevreyi kirletmemeyi bu şekilde çözümletmiş VAG'a.

    Bazı ülkelerde emisyon sınıfına göre vergi ödeme durumu sözkonusu olduğundan belli bir sınırda tutma derdinde olabilirler.

  3. #117
    bahadı-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    499
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dsglerin rolantide deviri 700 e düşürüp yokuşta arabanın 40 cm falan kaydırması ve benim hanımın bu araba bozuk demesi de emisyondanmış ))

  4. #118
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bahadı-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dsglerin rolantide deviri 700 e düşürüp yokuşta arabanın 40 cm falan kaydırması ve benim hanımın bu araba bozuk demesi de emisyondanmış ))
    Hahaha

    ama İngilizlere ve çevrecilere sorunca onlar bu durumdan çok memnun

  5. #119

    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    55
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    234
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bahadı-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İdolüm beni ne zmaan gezdircen ??
    Şu baskı balata işini bir çözemedim en son bir hafta evvel yeni taktım özgün bir turladı kaçırıyor gene dedi geri geldi.
    sipariş verdim 10 güne gelir .
    10 gün sonra gezeriz işallah kardeşim

  6. #120
    qency - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    adana
    Mesaj
    284
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bahadırdan beklenen titizlikte bir proje.parçaları görünce nedense hiç şaşırmadım .allahım emeklerinizi boşa çıkarmasın dostum.şanzuman ve fren konusunu ben de takip ediyorum bu arada gelişmeleri paylaşırsan çok sevinirim.başarılar
    hakan artuç

  7. #121
    bahadı-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    499
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı qency Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bahadırdan beklenen titizlikte bir proje.parçaları görünce nedense hiç şaşırmadım .allahım emeklerinizi boşa çıkarmasın dostum.şanzuman ve fren konusunu ben de takip ediyorum bu arada gelişmeleri paylaşırsan çok sevinirim.başarılar
    Şanzuman konusunu sanırım söküm aşamasındayken şanzumanı da açıp ankaraya dişlileri göndercez onlar bize kuvvetlendirip geri gönderceklwr sanırım şu an en mantıklısı bu gibi

  8. #122
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı bahadı-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şanzuman konusunu sanırım söküm aşamasındayken şanzumanı da açıp ankaraya dişlileri göndercez onlar bize kuvvetlendirip geri gönderceklwr sanırım şu an en mantıklısı bu gibi
    Yeni dişli imalatı mı yoksa ısıl işlem mi yaptıracaksınız?
    Failure is not an option.

  9. #123
    bahadı-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    499
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yeni dişli imalatı mı yoksa ısıl işlem mi yaptıracaksınız?
    Walla konuya daha tam hakim değilim sanırım yeni dişli yapılıp ısıl işlemden geçecek...

    Ama henüz net bişi demesem daha iyi olacak araştırmaya çalışıyorum,bu işi ankarada ve konya da yapanlar warmış

  10. #124
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oem dişli gurubunda ne gibi bir yetersizlik var? Genelde karışılaşılan şikayetler nelerdir?

  11. #125
    [RaCeR] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İSTANBUL
    Mesaj
    2.188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Maşallah çok güzel proje,kesenize ömrünüze bereket.Ağız tadıyla kazasız belasiz iyi günlerde kullanırsınız inşallah.
    Alıntı JAMİRYO Nickli Üyeden Alıntı
    ALLAHINI SEVEN DEFANSA GELSİN

  12. #126
    bahadı-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    499
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Safak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Oem dişli gurubunda ne gibi bir yetersizlik var? Genelde karışılaşılan şikayetler nelerdir?
    3-4 viteste aşırı tork gelince dişliyi kırıyor...
    Oem şanzuman 500 nm ye kadar dayanıo

  13. #127
    bahadı-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    499
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı [RaCeR] Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah çok güzel proje,kesenize ömrünüze bereket.Ağız tadıyla kazasız belasiz iyi günlerde kullanırsınız inşallah.
    Allah razı olsun,herkesin gönlüne göre versin Rabbim

  14. #128
    Wukill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    TR & BG
    Mesaj
    59
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bahadı-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3-4 viteste aşırı tork gelince dişliyi kırıyor...
    Oem şanzuman 500 nm ye kadar dayanıo
    Peki yeni yapılıcak olan dişlilerin maliyeti nedir yada ısıl işlem sonrasında ne kadarlık bir dayanıma yükselicek ? Birde tabii maliyet..

    VW toureglerin şanzumanları 700-800nm ye kadar dayanabiliyor şu 5.0 TDI olanlar, yada audi a6 a8 4.2 olanlarıda tavsiye ederim fakat bütçe durumunuz nedir bilmediğim için affınıza sığınarak bildiklerimi öneriyorum
    Turbo yeni vrizyondan geçti, araçta turbo meter booz saat var..

  15. #129

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bahadı-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şanzuman konusunu sanırım söküm aşamasındayken şanzumanı da açıp ankaraya dişlileri göndercez onlar bize kuvvetlendirip geri gönderceklwr sanırım şu an en mantıklısı bu gibi
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yeni dişli imalatı mı yoksa ısıl işlem mi yaptıracaksınız?
    Alıntı bahadı-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Walla konuya daha tam hakim değilim sanırım yeni dişli yapılıp ısıl işlemden geçecek...

    Ama henüz net bişi demesem daha iyi olacak araştırmaya çalışıyorum,bu işi ankarada ve konya da yapanlar warmış
    orjinali zaten ısıl işlemlidir, yapılabilecek en iyi ısıl işlemde uygulanmıştır zaten..

    güçlendirmek için daha dayanıklı bir çelikle yeni dişli / dişliler yapmak icap eder

    hem mevcut dişliyi tekrar ısıl işleme sokunca mutlaka çarpılır, en azından rulman yataklarını taşlamak icap ederki, uygun rulman bulmak çok zorlaşır veya imkansız olur bu durumda..

    bahadı-R;

    senin şanzımanın 500 nm ye kadar dayanıyor ise içindeki dişliler oldukça sağlam demektir..

    bu durumda ankaradaki konyadaki istanbuldaki adamın yapacağı dişli, senin aracındakinden zayıf bile kalabilir..

    boyutu değiştirmeyip, parçayı kuvvetlendirmenin tek yolu daha dayanıklı çelik kullanmak, türkiye de de piyasa da satılan dişli yapımında kullanılan çelikler bellidir, ben s3 şanzımanında kullanılan çeliğin sıradan bir 8620 olmadığına hiç şüphem yok..

    böyle bir işe girişirsen en azından kullanılacak çeliği öğrenip, buraya yazarsan, iş yaparmı yapmaz mı genel bir yorum yapar insanlar.

    kullanılcak çeliği söylemiyolarsa hiç bulaşma bile, sonu hüsran olabilir..

  16. #130

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Wukill Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki yeni yapılıcak olan dişlilerin maliyeti nedir yada ısıl işlem sonrasında ne kadarlık bir dayanıma yükselicek ? Birde tabii maliyet..

    VW toureglerin şanzumanları 700-800nm ye kadar dayanabiliyor şu 5.0 TDI olanlar, yada audi a6 a8 4.2 olanlarıda tavsiye ederim fakat bütçe durumunuz nedir bilmediğim için affınıza sığınarak bildiklerimi öneriyorum
    s3 e o dediğiniz şanzımanları nasıl sığdırmayı düşünüyorsunuz?

  17. #131
    bahadı-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    499
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Wukill Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki yeni yapılıcak olan dişlilerin maliyeti nedir yada ısıl işlem sonrasında ne kadarlık bir dayanıma yükselicek ? Birde tabii maliyet..

    VW toureglerin şanzumanları 700-800nm ye kadar dayanabiliyor şu 5.0 TDI olanlar, yada audi a6 a8 4.2 olanlarıda tavsiye ederim fakat bütçe durumunuz nedir bilmediğim için affınıza sığınarak bildiklerimi öneriyorum
    Bana düz lazım onlar olmaz

  18. #132
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maliyet ne dislilerin onu ogrenebilir miyiz?

    Ona gore var olan dogboxla arasinda karsilastirma yapariz.

  19. #133
    bahadı-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    499
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orjinali zaten ısıl işlemlidir, yapılabilecek en iyi ısıl işlemde uygulanmıştır zaten..

    güçlendirmek için daha dayanıklı bir çelikle yeni dişli / dişliler yapmak icap eder

    hem mevcut dişliyi tekrar ısıl işleme sokunca mutlaka çarpılır, en azından rulman yataklarını taşlamak icap ederki, uygun rulman bulmak çok zorlaşır veya imkansız olur bu durumda..

    bahadı-R;

    senin şanzımanın 500 nm ye kadar dayanıyor ise içindeki dişliler oldukça sağlam demektir..

    bu durumda ankaradaki konyadaki istanbuldaki adamın yapacağı dişli, senin aracındakinden zayıf bile kalabilir..

    boyutu değiştirmeyip, parçayı kuvvetlendirmenin tek yolu daha dayanıklı çelik kullanmak, türkiye de de piyasa da satılan dişli yapımında kullanılan çelikler bellidir, ben s3 şanzımanında kullanılan çeliğin sıradan bir 8620 olmadığına hiç şüphem yok..

    böyle bir işe girişirsen en azından kullanılacak çeliği öğrenip, buraya yazarsan, iş yaparmı yapmaz mı genel bir yorum yapar insanlar.

    kullanılcak çeliği söylemiyolarsa hiç bulaşma bile, sonu hüsran olabilir..
    Eywallah yardımın için teşekkürler.Şanzumanımız esasında diğer araçlara göre hayli sağlam fakat bizim hedeflediğimiz güçlere dayanmayacağı kesin,önümüzde örnekler war. 2 yolun 2 seçeneği var. Ya stock şanzumanla gazlayıp kırıcaz kırımca çözüm arıcaz.ya da şimdiden kendimizce önlem almaya çalışıcaz,yine olmuyorsa dogboxa geçicez.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •