User Tag List

Sayfa 11/18 İlkİlk ... 910111213 ... SonSon
336 sonuçtan 191 ile 209 arası

Konu: old school TOYOTA AE86 diriltme operasyonu

  1. #191
    Slmcnsl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Çekmeköy/İstanbul
    Mesaj
    2.632
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Masallah daha once gormedigimiz acaip bisii olcak gbi goZukuyor
    Daha faZla update istiyoruz kaZasiz belasiz..

  2. #192
    hakankaraaslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    124
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    ağır ve emin adımlarla ilerliyoruz...

    Difransiyelimiz takıldı ince ayara yapılacak ön lastiklerimizde arka lastiklere oranla cizgisini korumak için 11cm dışarı alındı... şimidi tekrar kaportacıya giderek araba sac dan şişirilecek arka lastiklerin önüne havalandırma kanalları açılacak... sonra kaporta işi bitecek sonrasında boyaya gidecek ön jantlarda aynı model ancak az ofsetli olarak takılacak.... şimdilik bu şekilde ilerliyor










































































    hayat 3.500 rpm den sonra 0.9 barda başlar.....

  3. #193
    cenkr1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    49
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    510
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Önlere ofsetli Jant koyduğunuzda zaten çizgi dışarı kayar arkada fazla dışarıda kalmış bu kadar kalın flanş güçlü arabada sorun olacaktır. Camurluklari açmadan Jant seçiminizi gözden geçirin bence

  4. #194

    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    4
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    başarılar.

  5. #195
    hakankaraaslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    124
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zamanla olmasını umduğumuz resimlerden birkaçı ancak bizim kaportamız eşsiz bir hava katacak diye umut ediyorum... Bu proje = zaman + para + sabır...























    hayat 3.500 rpm den sonra 0.9 barda başlar.....

  6. #196
    DoganSuper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Angara
    Mesaj
    919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sen işini bilirsin abi

  7. #197
    burakgunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah, en heyecanla beklediğim projelerden biri. Yok mu bi güncel?

  8. #198
    Skyhawk34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Şehir
    Bulawayo/Zimbabwe
    Mesaj
    5.873
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok güzel ilerliyorusunuz üstad devam

  9. #199
    hakankaraaslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    124
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burakgunay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah, en heyecanla beklediğim projelerden biri. Yok mu bi güncel?

    Nabıyoruz acele etmiyoruz yavaşş yavaşş dikatli dikkatli yapıyoruz...


    hayat 3.500 rpm den sonra 0.9 barda başlar.....

  10. #200
    merttepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Örnek olarak koyduğunuz drag için hazırlanmış ae86 fotograflarında lastikler orjinal çamurlukların içinde, siz tam tersi fazladan dışarıya taşımışsınız. Neden böyle bir tercihde bulundunuz?

  11. #201
    alfonso4474 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    AYDIN/kuşadası
    Mesaj
    1.672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arka lastikler çok dısarda olmus baya bi çamurluk açılması lazım göruntu guzel olcagını zannetmıyorum umarım guzel durur

  12. #202
    psikolojikdeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aklında olsun hala 4 silindir diyorum



    N1 de olabilir




  13. #203
    hondafit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Eskişehir-istanbul
    Mesaj
    1.223
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kızmayın ama bu arabanın doğasına aykırı bir proje yapıyorsunuz.bunu demek bana düşmez ama bu kadar türkiye'de nadir bulunan bir araç için yapmayın bunu...

  14. #204
    suprolla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    sefaköy city+lefkosa
    Mesaj
    977
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şu son 2 resimde araba bu lastikleri bana takmayın diye ağlıyor.tekerleğe araba takılmış gibi
    ama güzel proje emeğinize sağlık

  15. #205
    emre_277 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Aydın
    Mesaj
    303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    açıkça söylemem gerekirse performans olarak etkilerini bilemem ama görsellik açısından vasat duruyor

  16. #206
    OMTechJr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    613
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlara pek katılamayacağım ben. bir toyotanın şu görünümünden daha masif durma ihtimalini hayal bile edemiyorum. bir drag arabası için hem mükemmel tutunma için gerekli (ancak spacerler biraz fazla kalın olmuş keşke diff'te akisler bağımsız olsaymış) hemde görüntü olarak kararında bir lastik.

    Neticede konulacak motorda o araca en az o lastikler kadar büyük. o hafiflikte bir araca o motor konduysa bence tek problem, yüksek tutunma sağlanırsa, sürekli akis, akis kafası, porya bilyası, diff gibi sıkıntılar çıkacak. onun dışında görüntüsü de gideri de yerinde bence wheelie bar gerektirmezse ayrıca tebrik edicem

    Maşallah devamını bekliyoruz

  17. #207
    Ahbikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    38
    Şehir
    Başkent
    Mesaj
    32
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Baştan sona bütün konuyu okudum, gerçekten harika proje takipteyim..

  18. #208
    hakankaraaslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    124
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hondafit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kızmayın ama bu arabanın doğasına aykırı bir proje yapıyorsunuz.bunu demek bana düşmez ama bu kadar türkiye'de nadir bulunan bir araç için yapmayın bunu...
    arac bence Türkiyede ziyadesiyle var honda nsx veya FD kasa rx7 değil sonuçda ki onlara bile 2jz atıldı

    Alıntı suprolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şu son 2 resimde araba bu lastikleri bana takmayın diye ağlıyor.tekerleğe araba takılmış gibi
    ama güzel proje emeğinize sağlık
    tutunma için tüm drag arabalarının sevdiği lastikleri taktık simdilik sırıtsada aşşağıdaki resimlerde gördüğünüz normal gündelik lastiklerimizi takınca ağlamayacaktır...








    Alıntı emre_277 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    açıkça söylemem gerekirse performans olarak etkilerini bilemem ama görsellik açısından vasat duruyor
    bence bunu şuan söylemek için erken proje bitiminde yorumlarınızı birdaha bekliyorum...



    Alıntı OMTechJr. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlara pek katılamayacağım ben. bir toyotanın şu görünümünden daha masif durma ihtimalini hayal bile edemiyorum. bir drag arabası için hem mükemmel tutunma için gerekli (ancak spacerler biraz fazla kalın olmuş keşke diff'te akisler bağımsız olsaymış) hemde görüntü olarak kararında bir lastik.

    Neticede konulacak motorda o araca en az o lastikler kadar büyük. o hafiflikte bir araca o motor konduysa bence tek problem, yüksek tutunma sağlanırsa, sürekli akis, akis kafası, porya bilyası, diff gibi sıkıntılar çıkacak. onun dışında görüntüsü de gideri de yerinde bence wheelie bar gerektirmezse ayrıca tebrik edicem

    Maşallah devamını bekliyoruz
    şimdiye kadar hernekadar bahsi geçmesede 2 adet mühendis arkadaşımla beraber birtakım hesaplamalara göre yapıyoruz herşeyi umarım çalışmalarımızın meyvesini toplarız...

    Alıntı Ahbikan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Baştan sona bütün konuyu okudum, gerçekten harika proje takipteyim..




    Ve şuanda kalıplar yavaş yavaş şekil alıyor. Araştırdım ama bu projenin bir benzerini kesinlikle internette bulamadım... şuan için herşey yolunda...
























    yorumlarını esirgemeyen herkeze sevgilerimle...
    hayat 3.500 rpm den sonra 0.9 barda başlar.....

  19. #209
    hakankaraaslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    124
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merttepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Örnek olarak koyduğunuz drag için hazırlanmış ae86 fotograflarında lastikler orjinal çamurlukların içinde, siz tam tersi fazladan dışarıya taşımışsınız. Neden böyle bir tercihde bulundunuz?
    ben sadece drag değil aynı zamanda time trial da kovalamak istiyorum istanbul parkda veya herhangi bir pistte şayet lastikleri içeri alsaydım bu ebatta ki lastikler ısınıp yol tutmaya başladığında takla atma riski doğabilir diye düşündüm çamurluklarında arkayı bastıracağı kanatindeyim ama doğrudur ama yalış ben buna karar verdim...

    hayat 3.500 rpm den sonra 0.9 barda başlar.....

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •