Masallah daha once gormedigimiz acaip bisii olcak gbi goZukuyor
Daha faZla update istiyoruzkaZasiz belasiz..
Masallah daha once gormedigimiz acaip bisii olcak gbi goZukuyor
Daha faZla update istiyoruzkaZasiz belasiz..
Difransiyelimiz takıldı ince ayara yapılacak ön lastiklerimizde arka lastiklere oranla cizgisini korumak için 11cm dışarı alındı... şimidi tekrar kaportacıya giderek araba sac dan şişirilecek arka lastiklerin önüne havalandırma kanalları açılacak... sonra kaporta işi bitecek sonrasında boyaya gidecek ön jantlarda aynı model ancak az ofsetli olarak takılacak.... şimdilik bu şekilde ilerliyor
![]()
hayat 3.500 rpm den sonra 0.9 barda başlar.....
Önlere ofsetli Jant koyduğunuzda zaten çizgi dışarı kayar arkada fazla dışarıda kalmış bu kadar kalın flanş güçlü arabada sorun olacaktır. Camurluklari açmadan Jant seçiminizi gözden geçirin bence
başarılar.
zamanla olmasını umduğumuz resimlerden birkaçı ancak bizim kaportamız eşsiz bir hava katacak diye umut ediyorum... Bu proje = zaman + para + sabır...
![]()
hayat 3.500 rpm den sonra 0.9 barda başlar.....
Örnek olarak koyduğunuz drag için hazırlanmış ae86 fotograflarında lastikler orjinal çamurlukların içinde, siz tam tersi fazladan dışarıya taşımışsınız. Neden böyle bir tercihde bulundunuz?
arka lastikler çok dısarda olmus baya bi çamurluk açılması lazım göruntu guzel olcagını zannetmıyorum umarım guzel durur
kızmayın ama bu arabanın doğasına aykırı bir proje yapıyorsunuz.bunu demek bana düşmez ama bu kadar türkiye'de nadir bulunan bir araç için yapmayın bunu...
şu son 2 resimde araba bu lastikleri bana takmayın diye ağlıyor.tekerleğe araba takılmış gibi
ama güzel proje emeğinize sağlık
açıkça söylemem gerekirse performans olarak etkilerini bilemem ama görsellik açısından vasat duruyor
Arkadaşlara pek katılamayacağım ben. bir toyotanın şu görünümünden daha masif durma ihtimalini hayal bile edemiyorum. bir drag arabası için hem mükemmel tutunma için gerekli (ancak spacerler biraz fazla kalın olmuş keşke diff'te akisler bağımsız olsaymış) hemde görüntü olarak kararında bir lastik.
Neticede konulacak motorda o araca en az o lastikler kadar büyük. o hafiflikte bir araca o motor konduysa bence tek problem, yüksek tutunma sağlanırsa, sürekli akis, akis kafası, porya bilyası, diff gibi sıkıntılar çıkacak. onun dışında görüntüsü de gideri de yerinde bencewheelie bar gerektirmezse ayrıca tebrik edicem
Maşallah devamını bekliyoruz![]()
arac bence Türkiyede ziyadesiyle var honda nsx veya FD kasa rx7 değil sonuçda ki onlara bile 2jz atıldı![]()
tutunma için tüm drag arabalarının sevdiği lastikleri taktık simdilik sırıtsada aşşağıdaki resimlerde gördüğünüz normal gündelik lastiklerimizi takınca ağlamayacaktır...
![]()
bence bunu şuan söylemek için erken proje bitiminde yorumlarınızı birdaha bekliyorum...
şimdiye kadar hernekadar bahsi geçmesede 2 adet mühendis arkadaşımla beraber birtakım hesaplamalara göre yapıyoruz herşeyi umarım çalışmalarımızın meyvesini toplarız...
Ve şuanda kalıplar yavaş yavaş şekil alıyor. Araştırdım ama bu projenin bir benzerini kesinlikle internette bulamadım... şuan için herşey yolunda...
yorumlarını esirgemeyen herkeze sevgilerimle...![]()
hayat 3.500 rpm den sonra 0.9 barda başlar.....
ben sadece drag değil aynı zamanda time trial da kovalamak istiyorum istanbul parkda veya herhangi bir pistte şayet lastikleri içeri alsaydım bu ebatta ki lastikler ısınıp yol tutmaya başladığında takla atma riski doğabilir diye düşündüm çamurluklarında arkayı bastıracağı kanatindeyim ama doğrudur ama yalış ben buna karar verdim...
![]()
hayat 3.500 rpm den sonra 0.9 barda başlar.....
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)