User Tag List

Sayfa 7/18 İlkİlk ... 5678917 ... SonSon
336 sonuçtan 115 ile 133 arası

Konu: old school TOYOTA AE86 diriltme operasyonu

  1. #115
    Taha Fedai - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Kayseri-Kıbrıs
    Mesaj
    226
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konunun takibindeyim bu 0 dan toplama işlerinden bende geçtim zamanında titiz davranır iyi ustalara yaptırırsanız kafanız ağrımaz gördüğüm üzre o yönde ilerliyorsunuz inşallah hayırlısıyla bitirirsiniz birde pek bilgim yok bu motor hakkında bilgi verirmsiniz hangi araçlarda standart ?
    !!!!!!!!!FARKIMIZ TARZIMIZDIR!!!!!!!!!!!!

  2. #116

    Üyelik
    Sep 2012
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    861
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah araca , şaşmaza geldiğimde incelemiştim.

    Motoru standartmı kullanıcaksınz yoksa içi açılıp geliştirme yapılacakmı , aklınızda bi setup varmı ?
    Alıntı Gökhan Bilgin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    allah cümlemize akıl fikir versin

  3. #117

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara/İzmir
    Mesaj
    32
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Masallah güzel arac olcak gbi

  4. #118
    depra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Türkiye/Kütahya
    Mesaj
    12
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Umarım bu emeklerinizin karşılığını alırsınız maşallah gayretinize
    Benzinn Auto Tune

  5. #119
    burakgunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah en efsane kasalardan birine tartışmasız en efsane motor. inşallah bol bol kazasız videolarını izleriz

  6. #120

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    69
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah araç seçimi süper

  7. #121
    kickbuttowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Polonya/Mersin
    Mesaj
    2.440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Keşke 2jz yerine 4 silindir premium bir motor bulsaymışsınız.. Ön ağır olunca kafadan kayar gibime geliyor. Öte yandan oem kullanılacaksa 2jz'nin ne anlamı kaldı ki?
    Sizin keyfiniz tabii ki saygı duymak düşüyor bize.. Umarım kaporta boyada güzel seçimler yaparsınız konuyu takipteyim

  8. #122
    Bestsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Turkiye/ankara
    Mesaj
    1.282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eminim çok güçlü olacaktır Lakin 86 yı 86 yapan özelliklerin bircogundan vazgecmiş olacaksınız Allah kolaylık versin
    [SIGPIC]http://i1106.hizliresim.com/2011/6/24/7826.png[/SIGPIC]

  9. #123
    hakankaraaslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    124
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı wiesmann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Allah kolaylık versın sızın gıbı emek ve sabrını bu ıslere harcayan kısılere hayranım. bız standart olsun degısenı olmasın az yaksın derken sız hayallerınızı kovalıyosunuz.
    kocaman maşallah kazasız belasız ankara sokaklarında salınısını gormeyı sabırsızlıkla beklıyorum
    az yaksın diye uğraştığım aracımda var merak etme sonuçda dünyanın en pahalı yakıtını kullanıyoruz canım ülkemde...

    Alıntı SK79 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maallah çok ciğerli olacak
    inşallah maşallah


    Alıntı Etu55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah araca , şaşmaza geldiğimde incelemiştim.

    Motoru standartmı kullanıcaksınz yoksa içi açılıp geliştirme yapılacakmı , aklınızda bi setup varmı ?
    motorun standart hali bu arabaya biraz fazlasıyla yetiyor ancak ilerleyen zamanda neden bi beyin enjektor bide buyuk bir turbo olmasın

    Alıntı burakgunay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah en efsane kasalardan birine tartışmasız en efsane motor. inşallah bol bol kazasız videolarını izleriz
    aminn yakında videolarda gelecek....
    Alıntı kickbuttowski Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Keşke 2jz yerine 4 silindir premium bir motor bulsaymışsınız.. Ön ağır olunca kafadan kayar gibime geliyor. Öte yandan oem kullanılacaksa 2jz'nin ne anlamı kaldı ki?
    Sizin keyfiniz tabii ki saygı duymak düşüyor bize.. Umarım kaporta boyada güzel seçimler yaparsınız konuyu takipteyim
    Bu işe başladığımda aklımdaki motor sr20det di ancak öğrenciyken bolca kullandığım 350z in alt devirlerdeki tadını da almak istedim bu aracda. Öntarafın ağırlığı standart motora göre 120 kg daha fazla olacak biz bunu aracın arkasına takacağımız mustang difransyeli ve şaselere çapraz güçlendirme yapacağımız malzemeyle eşitlemeyi düşünüyoruz. 2jz şimdilik standart olacak ilerde aracın denge problemini ortadan tümüyle ortadan kaldırdığımızda şasenin tam ordasından denge 50/50 olduğunda tek ve buyuk turbo beyın ejkektor yakıt pompası gibi hafif geliştirilebilr. Kısacası elimizden geleni yapacağız...

    Alıntı Bestsi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eminim çok güçlü olacaktır Lakin 86 yı 86 yapan özelliklerin bircogundan vazgecmiş olacaksınız Allah kolaylık versin
    daha önce ae86 ım olmadı sürmedim binmedim. sadece formlardan okuduğum ağırlık merkezinin muhteşem dengeli olması onada dikkat edeceğiz orjinale mümkün olduğunca sadık kalmaya çalışıyorz
    hayat 3.500 rpm den sonra 0.9 barda başlar.....

  10. #124
    civelek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    SARIYER merkez
    Mesaj
    1.591
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motorun resmini görene kadar konuyu 2500 3000 devir arası okunuyor motor resminin olduğu posttan sonra full boost 9500 dd oldum maaşallah
    '' Titremene gerek yok, ben kral değilim. Kureyşli kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum..!!'' Hz.Muhammed s.a.v

  11. #125
    hakankaraaslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    124
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Güçlendirmeler devam ediyor

    Güçlendirmeler devam ediyor... bizde diğer karmaşık konularla kafa yormaya devam ediyoruz. Aklımızda deli sorular elimizde kısıtlı imkanlar. Kaportacımız bu proje bittikden sonra sıfırdan otomobil yapabildiğini anladığını ve otomobil fabrikası açmayı düşündüğünü söyledi...

    diğer kapınında altı bitti













    Güçlü dahada güçlü...










    şuanda yunus kardeşimden bu jantı aldım ama merak etmeyin yine geçici olarak takacagım bunu 7 ofset 17 inc.. spacer larımız amerikadan yola çıktı 4x114.3 ü 4x100 e çeviren ozaman istediğim jantı takarız diye düşünüyorum...



    Buda torna da merkezini ayarlayabilirsem takma ihtimalim olan -44 ofset tse li 16 inclik en az 260 taban lastikle takmayı planladığım diğer jant ama dönüşlerde ön tarafda problem çıkarmasından çekiniyorum ama 2jz ile çok uyumlu olması muhtemel bir jant...






    zamanla artık bu sorunlarınların üstesinden düşe kalka da olsa gelirz
    motorumuzun Ankaraya yarın 9.00 sularında inmesi bekleniyor...
    hayat 3.500 rpm den sonra 0.9 barda başlar.....

  12. #126
    sinanbaysal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    2.402
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cok sevindim hadi bakalim

  13. #127
    Emre Ekrem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.718
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    6. sayfada olan fotoğrafları çeken makinayı merak ettim.
    /// PEUGEOT SPORT
    Undertaker

    PSA Brothers

  14. #128
    hakankaraaslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    124
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ve projemize can verecek olan şey gelir... Bu motor ölüyü diriltir...


    Turgut usta makinaya şevkatle yaklaşıyor...

    hayat 3.500 rpm den sonra 0.9 barda başlar.....

  15. #129
    skyhigh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    681
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    allah kolaylık ve sabır versin şu sitede en beğendiğim proje inşallah imkanlarınız el verirde böle bi aracı yapıp garajınızda saklarsınız takipteyiz kolay gelsin
    Mustafa Kemal Atatürk

  16. #130
    merttepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kaporta islemleri surerken, olcumlerinizi bitirip kesimleri simdkden halledin bence. Firewall ve sanzuman havuzunu kesmeniz gerekicek. Tek parca mustang dingili ile genis lastiknicin bence camurluklarida kesin. Sonradan kes bicle ugrasmazsiniz.
    Birde eklemek isterim, agirlik dagiliminin cok cesidi var ve surus karakterini cok etkiler, ornek ilarak 1m uzunlugundaki bir cubugun iki ucuna 1 er kilo eklerseniz 50/50 dagilim olur. Ayni cubugun 20ser santim pay birakip birer kilo eklerseniz gene 50/50 olur ama donme momenti etkisi degisir. Yani siz ne yaparsaniz yapin orj ae86 denge performansini yitireceksiniz.
    Kolay gelsin

  17. #131
    DoganSuper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Angara
    Mesaj
    919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pardon da motor benim miydi acaba yanlıs konuya koyulmus hahaha masallahhhh..

  18. #132
    edemirbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    767
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DoganSuper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pardon da motor benim miydi acaba yanlıs konuya koyulmus hahaha masallahhhh..
    Bende 2jz bu kadar kısamıydı diyorum

  19. #133
    Bestsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Turkiye/ankara
    Mesaj
    1.282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merttepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kaporta islemleri surerken, olcumlerinizi bitirip kesimleri simdkden halledin bence. Firewall ve sanzuman havuzunu kesmeniz gerekicek. Tek parca mustang dingili ile genis lastiknicin bence camurluklarida kesin. Sonradan kes bicle ugrasmazsiniz.
    Birde eklemek isterim, agirlik dagiliminin cok cesidi var ve surus karakterini cok etkiler, ornek ilarak 1m uzunlugundaki bir cubugun iki ucuna 1 er kilo eklerseniz 50/50 dagilim olur. Ayni cubugun 20ser santim pay birakip birer kilo eklerseniz gene 50/50 olur ama donme momenti etkisi degisir. Yani siz ne yaparsaniz yapin orj ae86 denge performansini yitireceksiniz.
    Kolay gelsin
    Tam olarak anlatmak istediğim buydu
    [SIGPIC]http://i1106.hizliresim.com/2011/6/24/7826.png[/SIGPIC]

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •