User Tag List

Sayfa 4/7 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
118 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: RoadRunnerEvo (Evo 9 Time Attack Projesi)

  1. #58

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Guzel deneyım olmus. on arka guc dagılımı nasıldı pıstte? kafadan cok kaymanın temel nedenı nedır .pıstte bıraz normal ama fazlası kotu.

  2. #59
    öskür - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    942
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Guzel deneyım olmus. on arka guc dagılımı nasıldı pıstte? kafadan cok kaymanın temel nedenı nedır .pıstte bıraz normal ama fazlası kotu.
    pistte evonun fazla kafadan kaymasının 2 temel sebebi,
    süspansiyon sertlik ayarlarının yanlış yapılması(kısaca ön düzeneğin arkaya göre daha sert ayarlanmış olması),ve de yanlış kamber-kaster-toe ayarıdır..
    hallolunca herşey yoluna girer

  3. #60
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynen mudurun de dedigi gibi amortisor ayarinin piste uygun olmamasi yuzunden kafadan kayma egilimi gosterdi arac. Normal sehir icinde oversteer yapan ayar pistte understeer yaptirdi. Bir dahaki sefere ayarlari daha degisik yapacagiz. Ozellikle toe ve suspension compression ayarlari uzerinde bayagi farkli seyler deneyecegiz. Bu arada evoda tork dagilimi hep 50 50 dir cunku orta diff bu sekilde bir disli yapisina sahiptir. Sanilanin aksine acd butonu orta diffin kitlendikten sonra direksiyondan gelen inputtan ne kadar sure sonra salinacagini kontrol eder.
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  4. #61
    turbogsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşşalah ALLAH nazardan saklasın ciddi güçlü bir araba listeden gördüğüm kadarı ile merak ettiğim bir şey var kelford egzantiriklerden memnunmusunuz güç bandı olarak?

  5. #62

    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Adapaza-R
    Mesaj
    1.885
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah çok güzel proje olmuş renk gerçekten 10 numara olmuş

  6. #63
    cKatmer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul / Toronto
    Mesaj
    754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah Güneş abi kazasız belasız kullanman dileği ile
    renk yıkım olmuş başta kırmızıyı değiştiğin için üzülmüştüm fakat son halini görünce yok artık dedirtti
    acaba pistte dönerken süre kastığın turlarda yağ sıcaklığı ne kadardı acaba?

  7. #64
    aslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İSTANBUL/Sultangazi
    Mesaj
    5.058
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güneş abi aracı tarttınmı hiç şuanda kaç kilo?
    IMPOSSIBLE IS NOTHING

  8. #65
    Alperen325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    Türkiye/izmir
    Mesaj
    10
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah kazasız belasız çok güzel projeye imza atmışsınız umarım istediğiniz verimi almışsınızdır

  9. #66
    LUTFU CNGNS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmit- Bursa
    Mesaj
    471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah güzel proje olmuş emeği geçenlerin emeğine sağlık
    DR.ECU

  10. #67
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turbogsi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşşalah ALLAH nazardan saklasın ciddi güçlü bir araba listeden gördüğüm kadarı ile merak ettiğim bir şey var kelford egzantiriklerden memnunmusunuz güç bandı olarak?
    Kelfordlar harika, dyno grafigini henuz yayimlamak istemiyorum ancak su an 1.4 bar basip 8000 devir donuyoruz. Pist icin 1.4 bar gayet yeterli keza 500HP veriyor su an dynoda, ancak dyno queen olmak icin e85'le 2 barda 9000devir donecegiz, ondan sonra koyarim dyno sonucunu

    Kelfordlara donersek, 4500-8500 guc ureten bir egzantrik kendisi, o yuzden tam bekledigim sonuclari aliyorum. 4000 devir guc bandi olan piste musait bir karakteri var aracin su an.

    Boost spike, creep ya da asiri yuksek peak rakamlar gormemek icinde twinscroll tercih ettim turboyu ve manifoldu, bu sayede aracin dengesini bozacak "boost gelmesi" gibi bir problemimizde yok. 2 bara peakleyip 1.4'e dusen bir turbo modeli, virajda vtec acan s2000 gibi kontrolsuz olacagindan bunu istemedim. Boost gelir 1.4'e oturur ve 1.4 gider. Max yapacagi peak 1.5'tir ki bu tam istedigim bir karakter. Keza basinci 2 bar yapincada 2.1 peak 2 continous olmasini umut ediyorum.


    Alıntı brs_odbs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah çok güzel proje olmuş renk gerçekten 10 numara olmuş
    Tesekkur ederim, orjinal MR rengi, sedefli fume


    Alıntı Lancerution Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah Güneş abi kazasız belasız kullanman dileği ile
    renk yıkım olmuş başta kırmızıyı değiştiğin için üzülmüştüm fakat son halini görünce yok artık dedirtti
    acaba pistte dönerken süre kastığın turlarda yağ sıcaklığı ne kadardı acaba?
    Yag sicakligim peak 115 derece oldu, ortalamasini bilmiyorum log tutmadim ama tutmak lazim aslinda, bir dahakine tutacagim


    Alıntı aslan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güneş abi aracı tarttınmı hiç şuanda kaç kilo?
    1426 Kg idi tarttigimizda, bu rakamdan farkli olarak arka koltugu ve arka emniyet kemerlerini soktum, sofor emniyet kemerinide 4 nokta sparco ile degistirdim. Sure olcerken yanimda serkan vardi, hepsini altalta ust uste toplarsak o gun arac serkanla beraker 1470kg civariydi, bende 155 kg olduguma gore toplam 1625Kg eder benimle beraber. Hala hafifletmek gereken bir suru parca var, zamanla artik

    Alıntı Alperen325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah kazasız belasız çok güzel projeye imza atmışsınız umarım istediğiniz verimi almışsınızdır
    Su ana kadar bekleneni veriyor, umarim bundan sonrada verir, tesekkur ederim.

    Alıntı LUTFU CNGNS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah güzel proje olmuş emeği geçenlerin emeğine sağlık
    Tesekkur ederim, daha yeni basladik zaten, muhim olan bundan sonrasi
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  11. #68
    turbogsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cevap icin tesekkurler tekrardan massallah

  12. #69

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gunes G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen mudurun de dedigi gibi amortisor ayarinin piste uygun olmamasi yuzunden kafadan kayma egilimi gosterdi arac. Normal sehir icinde oversteer yapan ayar pistte understeer yaptirdi. Bir dahaki sefere ayarlari daha degisik yapacagiz. Ozellikle toe ve suspension compression ayarlari uzerinde bayagi farkli seyler deneyecegiz. Bu arada evoda tork dagilimi hep 50 50 dir cunku orta diff bu sekilde bir disli yapisina sahiptir. Sanilanin aksine acd butonu orta diffin kitlendikten sonra direksiyondan gelen inputtan ne kadar sure sonra salinacagini kontrol eder.
    Bılgılendırme ıcın tesekkurler
    toe degerınızı tam bılmıyorum ama onde bır mıktar dısa arkada ıce kapatmanız olumlu fayda saglayacaktır. bılgılendırme amaclı ..

  13. #70
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bılgılendırme ıcın tesekkurler
    toe degerınızı tam bılmıyorum ama onde bır mıktar dısa arkada ıce kapatmanız olumlu fayda saglayacaktır. bılgılendırme amaclı ..
    Meraklisin sanirim suspension geometry'ye, bak bunu okumani tavsiye ederim, harika kitaptir, tum bakis acini degistirir suspension hakkindaki.

    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  14. #71

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hava atma olum kitap aldın diye
    zaten kompetitif yazıyo tepesinde

  15. #72
    deeperblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.873
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yarış arabasıııııııı.....


    Üstad hayırlı uğurlu olsun. Ağız tadıyla binmek nasip olsun inşallah.

  16. #73
    DoganSuper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Angara
    Mesaj
    919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    #53 çık güzel çıkmış.. Allah agız tadıyla binmeyi nasip etsin abi masallah

  17. #74
    ates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    414
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Egt nin yukselmesine karsi bi onlem aldinizmi yoksa sogutup mu gazliyosunuz ***** egt sikinti evolarda

  18. #75

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Masallah, pistte onumde bi gazladin araba stop etti sandim Virajlarda lastiklerden cok duman geliyordu galiba, aynadan bir kere oyle gordum, simdi tekrar okumadim basini ama abs iptali falan mi var ?

  19. #76
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Onrcn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Masallah, pistte onumde bi gazladin araba stop etti sandim Virajlarda lastiklerden cok duman geliyordu galiba, aynadan bir kere oyle gordum, simdi tekrar okumadim basini ama abs iptali falan mi var ?
    Aynen ABS iptal, wastinghouse iptal, pedal box var, cift ana merkez on arka dagilimi iceriden degistirebiliyorum knob'la.

    Bu arada Lastikleri hic begenmedim, kumho semi-slick ve pist uygunsuz ikili Yanak cok yumusak oldugu icin dandik bir karakter sergiliyor arac.

    Zaten gecmeyen 4. vites kafami bozdu iyice, bir tur tam senin arkandayken gene gecmedi vites, onunla ugrasirken frenaj noktasini kacirdim hoop aynen pist disina ciktim kizaklayip, o zaman duman cikmistir

    Suspansyonun kitabini okuduk Ali'yle ama ayarlari biz normal asfalta gore yaptigimiz icin pistte hic olmadi. Normal asfaltta oversteer yapan araba pistte understeer yapti. 4 ceker mi kullaniyoruz onden ceker mi kullaniyoruz belli degildi. Bir sonrakine daha farkli bir rot ve susp. geometrisi ile cikacagiz.

    Alıntı ates Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Egt nin yukselmesine karsi bi onlem aldinizmi yoksa sogutup mu gazliyosunuz ***** egt sikinti evolarda
    EGT max 780 derece ve sensoru turbodan sadece 2 cm uzakta 3 turdan sonra sogutma turu atmam gerekiyor zaten keza frenler patates oluyor 3. turun sonunda sicaktan, brake duct yapmam gerekiyor 1 tur daha uzar belki isinma suresi o zaman.

    Alıntı phantom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hava atma olum kitap aldın diye
    zaten kompetitif yazıyo tepesinde
    Olm kitap mitap hak getire, piste cikip deneye deneye bulmak gerekiyor dogru ayarlari, toe filan asilacagim bir sonraki pistte.

    Zaten on iki lastik hacamat oldu, daha 500km olmadi, garantiye yolladim bu ne lan diye, pistten bir ciktim lap lap lap lap gidiyor araba saka gibi...

    Su an on solda dunlop on sagda bridgestone arkada kumho semi slickler var, cok acayip oldu araba yolda tutamiyorum gaza basinca nereye cekistirsem diye karar veremiyor araba o derece sapitti
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •