vay anasını sayın seyırcıler.kolay gelsin...
Printable View
vay anasını sayın seyırcıler.kolay gelsin...
Maşallah merakla takip ediyorum :)
Herkese iyi dilekleri icin oncelikle cok tesekkur ederim. Evet zor bir proje yurt disinda "historic" olarak hala yarisanlar var ve parcalarini bulmak baya bir zor. Fakat eski tanidiklarimi arayarak parcalarini buldum. En kisa zamanda Italyaya gidip tum kaporta parcalarini alacagim. Tek sorun gumruk islemleri ve kargo kaliyor. Uzerinde Clio MK1 F7R motor var. Motor'u Pegasus ralli takimindan Murat usta toplayacak gibi gozukuyor, zira onlarda iki arac var bu motoru kullanan ve baya deneyimliler. Normal araca gore kompresyonu cok yuksek ve 300 dereceye yakin egzantirik dusunuyoruz. ITB suan olurmu bilmiyorum ama bir sonraki proje o. 250Hp/500kg nasil olacak bir gormek lazim, sirtiniza bagli bir motor ve yerde giderken normal arabadan farkli bir his verecegi kesin. Yavas yavas ilerliyorum suan sadece kasa boyandi yavas ilerliyoruz ama sizi bilgilendirmeyi eksik etmem :) Ayrica renault konusunda her turlu yardima acigim.
maşallah. sorması ayıp kaça aldınız :)
Mütiş bi proje bunla pist org. rüzgar estirirsiniz :)
Üzerindeki şanzıman nedir 6 ileri Sadev mi var ?
Bundaki F7R standart değildir heralde, Clio Maxi lerdeki motor mu var üzerinde? Tam olarak verileri nelerdir hp/tork vs
Kolay gelsin bu arada demeyi unutmayayım, TT'de en çok hoşuma giden proje oldu açık ve net olarak :) Bekliyoruz gelişmeleri
http://s22.postimg.org/ft93n9u2o/photo_3.jpg
Bagajda bir F3, Motor birakilicak geriye kalan simdilik ofisin deposuna
Harika süper müthiş ne desem az vallahi
Böyle bir işe girişmek kolay değil heleki renault parçası pahalı az bulunan bir motora sahipken
Allah kolaylık versin
Sıkıştırma ne düşünüyorsunuz ?
motorun emmesa yanda olcağı için itb yerine emme manifoldu kullanmak daha yararlı olur bence hem kelebekde direk hava vurucak şekilde durur karşıdan rahat nefes alır :)
Şuan üzerinde stock engine var dimi yoksa her hangi bir modifiyesi varmı ?
vay arkadaş, bu günleri de gördük.
Allah utandırmasın..
meraklı gözlerle takipteyiz.
Kisa kisa bilgi iceren videolarda koyim
Dallara sase'nin adi cok unlu bir formula ureticisi (F1 ve Indycar'da yapiyorlar. Motor kulaklarini aldiktan sonra honda toyota fiat gibi farkli motorlar kullanabiliyorsunuz. Yukardaki mugen honda mesela.
Ralf Schumacher F3'te yarisirken bu aracin aynisi ile yaristi tek fark ondaki motor Opel'di.
Suan piston bakiyoruz 8500 devir ceviriyor 286 derece egzantirik ile biraz daha devir almak icin kollari uzun tutabiliriz, hala arastirmaya devam ama tabikide onerilere acigim her turlu cok yardimci olur. Sikistirma 12.2:1 olabilir ama kapak illaki biraz alinir 12.3, 12.4 gibi.
ITB ses icin istiyorum acikcasi yoksa sizin dediginiz gibi karbon fiber bir kapak var direk emmeye ram air yaratiyor.
kolay gelsin, inşallah bittikten sonra canlı canlı da görürüz :)
öznel bir çalısma yaptığınız için tebrik ederim
Allah kolaylık versin merakla takipteyim
hobaaa cesaretten ötürü tebrikler.Allah utandırmasın.
Maşallah cok heycanlı ve güzel bi proje. Köpekbalığı kafasını değiştirmeyi düşünüyormusunuz ? :D