Mani ben de devam etmene cidden sevindim, en son az daha patlıyorduk videonu izlemiştik heralde bu araçla ilgili :)
Bir de şanzımanda değişikliler söz konusu mu? Özellikle 90'ların BTCC sine hayran olan birisi için (ben) çok güzel proje, başarılar :)
Motoru soran bazı arkadaşlar var, Mani'nin imzasındaki konuya bakmadılar sanırım.
vardı konuda yazdığı gibi, üzerine upgrade geldiyse Mani düzeltir şuanki motor durumunu :)Alıntı:
- Ford 3L Duratec 24v DOHC
- Mondeo ST220 Ust Emme Manifoldu, Cermakrome denilen seramik kaplamali
- Mondeo ST220 Alt Emme Manifoldu
- Custom Airbox
- 65mm Ford Mustang Throttle Body
- 65mm Ford Mustang MAF
- Contour SVT Egzantrik
- Clevite 77 Performans Rulmanlari (motor rulmanlari)
- MSDS Headers
- Custom 2" Stainless Steel True Dual Egzost (her 3 silindir icin 2 Magnaflow Susturucu)
- 26lb Ford Mustang Enjektorleri
- Custom Return Fuel Rail
- Quaife Limited Slip Difransiyel
- Capaldi Racing Straight Cut Final Drive
- Spec Stage 3+ Debriyaj
- Spec Lightweight Aluminum Flywheel
- Forged and Cyrogenicaly Treated Axles from axlesforless.com (akslar)
- ARP Wheel studs
- Canton Oil Accumulator Electronic Valf unitesi ile
- Custom 60-65L cift duvarli aliminyum benzin haznesi
- Misc OEM Ford parts and Mods to get the SVT Cams to work with this engine (ie timing chains, tensioners etc...)
- SCT Xcal 2 for Tuning