Arkadaşların bahsettiği chassis seam welding olayı. Olsa güzel olur ama pist aracı için zorunlu değil. Ayrıca bu araçta daha önce yapılmış olması muhtemel.
Printable View
Arkadaşların bahsettiği chassis seam welding olayı. Olsa güzel olur ama pist aracı için zorunlu değil. Ayrıca bu araçta daha önce yapılmış olması muhtemel.
Seam weld yapilmadi, cunku katilcagi yarismalarin kurallarinda seam weld yapmak yasak.
Öncelikle kesenize bereket mükemmel bi proje.
Acaba fren olarak ne kullanıyorsunuz ?
Diğer konusunda var Batucum, yine bir alıntı yapıyorum :D
Alıntı:
Suspansiyon, Shasi vede Frenler
- Koni Sari Amortisorler
- Ground Control Coil Overs
- Custom Roll Cage
- Custom Subframe Connectors
- Willwood Four Piston Forged Billet SuperLight Kaliperler (on)
- Two piece 13" Coleman Rotors (on)
- Two piece 11.75" Coleman Rotors (arka)
- Custom fren sogutma borulari
- Celik orme fren borulari
Bir ara delikli rotorları çatlayıp kırılmıştı. Onlardamı Coleman Racing ürünüydü. Bende HiSpec'ler bitmek üzere yerine fiyattan ötürür Coleman Racing almayı düşünüyordum. Tabi delikli almam.
MIG kaynak tercih ediliyor. TIG'den uzak duruluyor. Araç kumlama artı asit banyosu yapılmadığı sürece TIG yapılmıyor.
Delikli rotor hic yoktu, takmam zaten delikli ;)
https://scontent-b-lga.xx.fbcdn.net/...60_n.jpg?lvh=1
Slotted olanlar catlamisti, onlarda Coleman di, ama rotor un hatasi degil, yeterince sogutma olmamasindan dolayi kaynaklaniyordu. Kullandigim fren pad leri Wilwood H compound, direk yaris padlari.
Sogutma borularini yaptiktan sonra, catlama sorunuda ortadan kalkti.
Önerir misin peki ? Fiyatına göre çok iyi gibi duruyor.
Bu konuyu okumak cok keyifli :)
Heyecanla projeyı takıpteyım. Kolay gelsın
Evet 2 piece kkullanıyorum. Kendi tasarımım 7075 rotor hats ile.