User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
41 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: project bike 2013 kawasaki zx-636r

  1. #20
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah maşallah güzel çalışmalar Başarılarının devamını dilerim
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  2. #21
    zx-10rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    maghagVE
    Mesaj
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fatiii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ilk motorumdu 636 2004 model sonra bi kaç tane daha race makina aldım sattım en sonda zx12 vardı geçen yaz onu verdim bu yaza kısmetse 2009 falan cbr1000rr düşünüyorum

    zx6 636 sonrası düşüşteydi 2008 zx6 ya binmiştim yeni olmasına rağmen benim 636 dan daha bi isteksiz keyifsizdi ondan sonra kawasakinin 600 lükte işi zor diye düşünnmüştüm.kawa yetkilileride pek hoşnut değildi satışlardan falanki tekrardan 636 ya döndüler.yeni kasaya binmek nasip olmadı ama eminim çok çok iyidir.sende güle güle ağız tadıyla binersin inşallah
    benimde ilk motorum 05 636 dı,sonra 05 zx-10r sonra 2008 cbr 600 sonrada 13 636 ım oldu.07-08 zx6r güç anlamında zayıf ama 09 dan sonra zx6r gayet iyi 13 te 636 ile yine oscar a aday olur.yakında olsak gelirdim yanına kullanıp test ederdin fatih.

    bir video ekliyorum.videonun 05.36 dakıkası ile 05.55 dakika arası 04 model 1000rr,sürücüsü 95 kilo,akrapovic slip-on,sp quıck shıfter,bmc race filitre ve komple yarış grenajları takılı,bende ise zır stok)o zaman 88 kiloydum,2.viteste bastım ben,1000rr da sanırım 2 ama 3 te olabilir.

    birde videonun 10.40 dakıkası ile 11.15 dakika arası 05 636 ile ben,05 636 da arraow tup ve araborusu,bmc race filitre ve sürüçü 75 kilo.2.vites 140 km/h başladık,

    ayardan sonra aynı 1000rr ile 2.vites 120 gibi başlayıp 250 kadar tekrar deneyeceğiz.

    BORKED

  3. #22
    zx-10rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    maghagVE
    Mesaj
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah maşallah güzel çalışmalar Başarılarının devamını dilerim
    vay utkucum benim teşekkür ederim.hazır ol yakınlarda golf r alacağım)pist günlerinde beraberiz inşallah heheh)adamın karaköküsün sen)

  4. #23
    mikelazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    49
    Şehir
    kadıköy
    Mesaj
    4.589
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Projenizde başarılar...susturucusuz eksozun görüntüsü çok agresif.

  5. #24
    zx-10rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    maghagVE
    Mesaj
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mikelazi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Projenizde başarılar...susturucusuz eksozun görüntüsü çok agresif.
    teşekkürler iyi dilekleriniz için ama susturu olmadan hem çok gürültülü hemde hiçbir anlamı yok.akrapovic susturucusuz olmazki)

  6. #25

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    51
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah kazasız sürüşler..eski bir motorcu olarak başarılar dilerim.


    RACE WERKS

  7. #26
    zx-10rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    maghagVE
    Mesaj
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PD130 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah kazasız sürüşler..eski bir motorcu olarak başarılar dilerim.
    çok teşekkür ederim..daha iyilei sizlerin olsun..

  8. #27
    sipsak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    horoz
    Mesaj
    434
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    akrep
    YS 106

  9. #28
    Enes-x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Mesaj
    3.716
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Parçalar nefis bitince keyifli bi alet çıkıcak ortaya,sonuçları bekliyorum merakla Emrahım
    Dr.Ecu

  10. #29
    zx-10rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    maghagVE
    Mesaj
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Enes-x Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Parçalar nefis bitince keyifli bi alet çıkıcak ortaya,sonuçları bekliyorum merakla Emrahım
    enesim seninde yeni canavarın tekrardan hayırlı olsun,ayar sonrası dyno verilerini paylaşacağım burada hiç merak etme..

  11. #30
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    herşey çok güzel görünüyor kaliteli parçalar seçilmiş kuyruktali plakalık off yapılırsa kurşun gibi durur

  12. #31
    pamirss
    Misafir
    ppr port işlemi yaptınızmı ?

  13. #32
    zx-10rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    maghagVE
    Mesaj
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı pamirss Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ppr port işlemi yaptınızmı ?
    yok şuan motor içi standart durumda.ilerde yüksek sıkıştırmalı piston setleri bu makına için çıkacaktır.ileriki setupta bu tarz bir uygulama yapabilirim.ppr kaan ile sürekli iletişim halindeyim zaten.kendisine 04 model 636 nın üst kapağını race port yaptırmıştık mükemmel olmuştu ama motorun sahibi çok kullanamadan sattı motoru.bu nedenle dyno,roll gibi denemeler yapamadık.

  14. #33
    pamirss
    Misafir
    abi peki race port işleminden sonraki değişimler nasıl ben özellikle torkdaki artışı merak ediyorum çünkü stock bir 600cc lik motor bile yüksek hızlara ulaşıyor bence önemli olan ne kadar sürede ulaşıyor ve elde edilen güç ne kadarlık bir devir bandında genellikle japon makinalarında bu kısıtlı iken italyanlar bu konuda daha başarılı sanırım

    ikinci sorum abi bi zx-10rr modifiyelerle kaç beygir görülebilir bir fikrin varmı

  15. #34
    vlkn07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    228
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşşalah kawa ya on numara durusu var allah tekerine taş değdirmesin emeğinize sağlık
    VW TİCARİ ARAÇ-ANTALYA

  16. #35
    VETTE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkiye/ANKARA
    Mesaj
    1.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kazasız belasız

  17. #36
    zx-10rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    maghagVE
    Mesaj
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı pamirss Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi peki race port işleminden sonraki değişimler nasıl ben özellikle torkdaki artışı merak ediyorum çünkü stock bir 600cc lik motor bile yüksek hızlara ulaşıyor bence önemli olan ne kadar sürede ulaşıyor ve elde edilen güç ne kadarlık bir devir bandında genellikle japon makinalarında bu kısıtlı iken italyanlar bu konuda daha başarılı sanırım
    ikinci sorum abi bi zx-10rr modifiyelerle kaç beygir görülebilir bir fikrin varmı
    race port işleminden sonra dynoya çıkarıp ölçüm alamadık çünkü motoru sattılar,alan kişide bu işe meraklı olmadığından somut bir veri alamadık ama ben motoru stock ve sonrası kullandım gaz tepkimesi ve ara hızlanması bariz iyileşmişti,600cc 4 silindirli makinalar daha doğrusu 4 silindirli race makinalar lineer bir güç eğrisi hedefler tabi olabildiğincede tork.italyanların makınalarında hacim ve v tipi makinalar var bu nedenle torkta hatta güçte de iyiler bu beklendik birseydir.ben ileriki aşamalarda race port yaptırabilirsem öncesi ve sonrası dyno verilerini payşalacağım.ppr ile konuşmlarımız ve ppr hesaplamalarına göre %10 luk bir peak güçte artış planladık.bu motosiklet için korkunç bir rakam)kendileri daha önce yurtdışı ağırlıklı olarak birçok kapak yaptılar ve müşterilerin geri bildirimleri harika.bütçe olarak kendimi ayarlamaya çalışıyorum sonuçta devam eden bir günlük yaşantım var sabit ödemelerim var bu nedenle bekleyeceğim.ayrıca biraz süre geçince CP,WISECCO gibi piston markalarının 13.5:1 cr li piston kitleri çıkacaktır.şuanki oem sıkıştırma 12.9:1,race port ile sıkıştırmayıda arttırırsak daha efektif güçler alabiliriz.powercommander,bazzaz gibi oem ecu ya piggy back bağlanan ünitlerin en güzel yani %2-5-10-15-20-40-60-80-100 gaz açıklık pozisyonuna göre AFR VE AVANS HARİTALARINI 250 DEVİR 250 dyno üzerinde real time(gerçek zamanlı)yapabilme şansı vermeleri,örneğin sadece %60 gaz açıklığında bazı motorlarda oem güce göre 20 hp fazlasını almak mümkün buda devir bandı olarak harika bir çalışma olanağı sunuyor.dynojet ın sitesine girip bakabilirsin.

    gelelim 2.soruna;

    günümüz 1000 cc lerinde komple eksoz,pcv ve/veya bazzaz ünitler,hava filitresi ile güzel bir ayar yapıldıktan sonra oem arka teker güçleri üzerine 12-20 hp eksta güç alınabiliyor.geçenlerde sevdiğim bir abimin 2014 ZX-10R INA KOMPLE EKSOZ,PCV FUEL,İNG VE SECONDARY MODUL,ECU REFLASH,BMC RACE FİLİTRE ile ayar sonrası arka tekerde 188 hp aldık,makınayı zır stock ken dynoya çıkardığımızda ise 172 hp arka teker gücü vermişti.güç-tork grafiklerini aşağıya ekliyorum.stock ile ayar sonrası grafik sağdaki tek sayfa,soldaki sayfa ise ise ayar sonrası.trde 2011-14 model zx-10 larda 186-193 hp arası güçler alınanlar var.sadece bu setuplarda motor içi hariç.motor içi yapılı zx10lar hakkında bilgim olmadı tr içinde.



    Alıntı vlkn07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşşalah kawa ya on numara durusu var allah tekerine taş değdirmesin emeğinize sağlık
    çok teşekkür ederim

    Alıntı VETTE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kazasız belasız
    allah hepimize kazasız belasız 2 tekeride 4 tekeride kullanmayı nasip etsin...

    geçen pazar güzel bir temizlik yaptım birkaç resim eklemek istedim sizlere,










  18. #37
    pamirss
    Misafir
    teşekkür ederim beni ayrıntılı bir şekilde bilgilendirdiğiniz için

  19. #38
    canozgur106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.603
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    MaşAllah kazasız belasız olsun egzost Gp tarzı olsa daha şık durabilirdi ama performans için bu daha iyiyse kalsın
    ALLAH VAR GAM YOK..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •