enjektör kullandınız mı yoksa kendi enjektörleri mi?
Printable View
enjektör kullandınız mı yoksa kendi enjektörleri mi?
sanırım dün veya cuma günüydü. turan güneşten aşağıya bi audinin arkasından basıyordunuz iniş istikametinde.
Maşallah Orkun abi ;)
kazasız belasız ...
maşallah, aracın son durumu nedir dyno verilerini paylaşabilmeniz mümkünmüdür ?
Ankara'da dynodynamics yada mustang tarzı az ölçen dynolar var mı ? Birde methanol işi noldu Orkun Abi
Hani tr'de tek derler ya. o misal belki de. büyük emek var üstünde. maşallah.
T-jet makine, Abarth'ın Grande Punto'da kullandığı motordur, büyük turbo sonrası yazılımla belirlenen enjektör çalışma kapasitesine göre arabamın afr değerleri olması gereken değerlerde olunca, tabiki enjektör değiştirmeye gerek olmadı.
Çok teşekkürler sevgili Güneş.
çok iyimiş maşallah
70-80 yılları arası Fiat modellerine olan sempatimden dolayı İmzam 80'lerin fiat sloganıdır ama aracınızla birlikte Türkiye de yeniden mana kazandı sanki :)
İlk ilana koyduğunuz andan itibaren varlığından haberdar olduğum bir araçtı ama bu kadar özenle yapıldığı konusunda hiç bilgim olmadığından fiyatını biraz abartılı buluyordum o zamanlar. Fakat şimdi ederinin gerçekten karşılığını verecek bir araç olduğunu düşünüyorum.
İyi günlerde kullanın.
Çok güzel bir proje, umarım satmaz ve geliştirmeye devam edersiniz :)
gerçekten beni puntoya aşık etti aracınız sormak istedigim sizin aracınızın motoruyla 5 kapı tjet lerin motoru aynımır cocuk nedeniyle tek kapısını alamıyorum:D
Verelim 5 kapılı tjet :D
Insallah abi
M32 (C544) 6 ileri manual şanzıman ve BMC CDA induction kit uygulamaları gündemde.:)
maşallah gerçekten çok başarılı :)
Maasaallahhh..
Maşallah tebrik ederim.
abi selamlar, 6 vites geçişi ile ilgili gelişme var mı? beklemedeyiz tjet hayranları olarak :)
maşallah çok güzel duruyo allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin
maşallah hocam. tebrikler.
güzel proje olmuş maşallah kazasız belasız
Bazı firmalar bu aractan ciddi gücler aldılar 400 hp + :)
Şanzıman ne oldu ?