benim bu konuda nası yorumum olmaz :D
abi emeğine kesene sağlık kocaman maaşallah
Printable View
benim bu konuda nası yorumum olmaz :D
abi emeğine kesene sağlık kocaman maaşallah
güzel olmuş, Kazasız sürüşler
Maşallah, 1.8T'lerin kıymetini çok geç bilmeye başladık. Makinalar neredeyse tükendi :D
Temiz bulmak zor bilincsiz kullanılsmıs gordugum hep 1.8t ler kıyıda koşede olanlarında fix sıkıntıları ise detaylı dikkat edilip bakılmamış boya vs iyi durumda degil
Renk ve motor u onemsemedim önemli olan şase idi ve arabanın yorulmamıs yani gazlanıp zorlanmamıs olmasi idi
Ama tabii gözden kacan olaylarda oem parcaların hepsini yeniledik :)
Şuan 2 bar a yakın basınc basmaktayım ama alkol lü ayar da yapacaz bakalım :)
şu konuya bi güncel çek ;)
Aynen araç ne alemde en son yazın sonu gibi hilmi beken de görmüştüm :)
Connecting Site...
aracı satıyorlar gibi
maşallah çok güzel setup emekleri geçenlerin emeğine sağlık
Bu 1.8T motorları bana boşunamı övdüler.. Son zamanlarda çevremde 300 bhp üstünde ne kadar 1.8T veya 2.0 tfsi varsa gümledi..
Benim arabamda A4 Quattro 1.8T niye camur atayim..
Sizi anlamak mumkun degil..
hangi araçlardan bahsediyosunuz ? ( yapılıpta gümleyen ? )
Ada'm gibi yapılıp da gümleyen 1.8t agu duymadım hatta yapılmayanı bile kolay kolay gümlemiyor
hayır cevrendeki araçlarıda merak ettim ? bizim sabit bildiğimiz nerdeyse 700araç var sizin tabirinizle gümleyen bizim tabirimizle haddinden fazla açılan veya zorlanan 2araç oldu 700de 2 bilmediklerimide katayım 3 ;)
Muslumculer , Hondacilar simdide 1.8T ciler varmis.. Haberim yoktu ozur dilerim.
Kırılmayan motor mu var? Limitleri zorlarsanız elbet bir gün bir yerinden bozulur ve ya kırılır. Sizin anlatmak istediğiniz ve ya sormak istediğiniz nedir?
kullandıgın araca bakıyorum konuşmalarına bakıyorum yaşında baya var kısa keseyim sen o audiyi sat git fiat lınea al bin bindigimiz arabayı savunmak ne zaman hastalık oldu dogrusu neyse o ben çok 1.8t yaptım yapanda yaptıranda nedense hep memnun kaldı bi sen kalmamışın altındaki araç araç deyil küheylan be abim kıymetini bilmiyorsan sat ..
En sonunda beni anlamaya calisan bir kisi..
Benim srabanin mekanik ve yuruyen aksam modifiyesi bitti sira motora geldi nerde yanlis yapiliyorsa bende ayni yanlisi yapmayayim diye ugrasiyorum fakat kimse 1.8t motor nedengumler anlatmiyor sanki ailesinden birine laf etmisim gibi tavirlat icinde, yahu alt tarafi bir makina madem o kadar seviyorsunuz pamuklara sarip evinizde saklayin sakin gazina basmayin eskir meskir nemelazim..
Not: Aradabir motora sarilip optugunuz oluyormu..
Aranizda 1.8T AEB motor modifiyesi icin yapmam gerekenleri bilen varsa listesini yazsin.. Bosuna sinir yapmayin yardimci olun,
Sizin soruş tarzınız ile alakalı bir anlaşmazlık oluyor. Forumda 1.8Tyi ciddi anlamda yüklemiş bir sürü arkadaşımız var. Sizin bütçeniz ve hedeflediginiz güc ile alakalı kullanilan parçalar degisiklik gösterebilir. Teknik kısıma bununla ilgili konu açarsanız yardımcı olacaklardır. Bunun yeri Emir'in konusu değil.
Piston pin kısmından kırıldı
en son 2.3 2.5 bar gibi basınclarda idim
Yakıt karısımla alakalı sorun yaşandı sanırım yada fabrikasyon hata cp piston pin kısmı catlaması oldu ince pin vardi belki de nedeni bu idi şimdi tekrar toplattim makınayı 2.0 seklinde neden 2.0 a gectik derseniz
83mm e honlanması sart idi blok un
e krank aldık aldık ıvırı zıvır aldık 83mm stroker piston siparişi gectik iş bitti
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net...7d&oe=576C1149
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...ad6e79fbf19ef2
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net...76&oe=576808ED
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net...b7&oe=576BB8DE
Şuan ufak tefek işlerini hal ediyorum
Hayırlısı
piston catlama noktası
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.n...22b32341c9cb45
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net...5e&oe=572B8778
Bash Ettigim Kalın pin konusu
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net...ec&oe=572D6105
Hatta daha net fark başka bir siteden cekilme
http://www.spoolimports.com/Nov%2020.../CP%20pins.JPG
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net...38&oe=572AD799
Kendi konunu basit siyasi konular ile kirletme derim.
Bu motoru toplayan ustaya ve rektifiye atolyesine guvenme derim.
Cunku bunun boyle olacagini cirak bile bilir...
Hmm siz benim ustami yada rektefiye atölye sini Biliyormusunuz Hayır
Benim güvenim tam Bahsi geçen Usta Erkan Bastas Antalya nin sayılı ustalarından biridir Kendisi Drag yarışlarında yıllardır Vardır Bilip Bilmeden ustayla ilgili konusmayin
Hımm sizi anlıyorum. Her toplumda olur böyle şeyler sakin olmak lazım...Ben bilgi vermeye devam edeyim.
Antalya'dan bir Sierra Cosworth Satın Almıştık.. Ordaki meşhur ustaklardan biri motorunu yapmış.. Tabi çok biliyorlar ya Büyük gömlek çakmışlar.. Sonuç Blok Çatlamış.. Tabi bu sonuç bize yaramıştı bir hayli ucuza satın almıştık.. Çünkü Antalya'da hiç bir usta yaparım diyememiş.. Sahibi mecbur 15.500 tl ye bize satmak zorunda kalmıştı...
Benim için sorun yok sizler böyle hayaller kurmaya devam edin fakat gerçekler başka..
Dediğim gibi Para Sizin.. Ben Tecrübelerimi anlatıyorum belki bir kişiye faydam dokunsa ne mutlu bana..
ben hayalle yaşamıyorum 1.8 t aracım var cata pata biniyorum bende ustayım kendim yaptım aracımı 600bg kafama göre gazlıyorum allaha şükür bişey olmadı yaptıgım bir çok 1.8 t araç var kıranda olmadı inşallah kırılmazda bakıyorum her konuda muhalefetsin aynen devam et canın sıkıldıkca birilerinin konusu kirletme sen yapta bir deneme yapalım senin ustalarınmı iyi bizmi daha iyiz varya seninde 1.8 t buyur hodri meydan diyelim.
Ben bu işte daha çırağım. Benim ustalarım yok elimden geldiği kadar kendim yapmaya çalışıyorum.
Mayıs ayında F1 İstanbulPark Pistte çıkarsanız görüşebiliriz....
Yanlış anlaşılmasın Aracım 1997 Audi A4 1.8T Quattro...
Sizin Pist Dereceniz nedir ?..
Ya Allah aşkına motor u ya biz avansı acıp yakıtı ayarlayamadik 2.5 bar civarinda vuruntu yoktu 2 sensor ve direk kulaklıkla dinledik yada piston pin inin dayanaksızlıgı ki bu cp nin hatasi bana satış ta kalin pin alın bu üstündeki pinler 400whp ye kadar dayanır demediler kaplaması su bu o kadar para harcamışken pin tek suc bu
Haydi bunu gecelim ustayı bırak demeniz hangi tecrübeye dayaniyor yada bu zaman a kadar ne yaptınız arac
ilk aracım 200sx turbo s14 tü
sahibi 80 bin km dir biniyor forged olarak ne kol cıktı ne piston catladı ne başka birşey 07 Bov 74 plakası stok turbo ile cok gazladim video lari vardi
2. aracım turbo vtec ti keyfini aldım kol piston vs yapılı idi turbo ve beyin tesistat vs elden gecirip adam ettim hanım klima yok şu bu diye sattım araci alan kişi drag a girdi akhisarda 1. olup cıkıp gittiler
3. aracim soft yaptıgım motor icine girmedigim 2.0 tfsi leon idi k04 setup yaptım ilk rev limit li 2.0tfsi idi yazılım ile işlerim hizli olsun diye sattim sevdigim bir arkadaşıma verdim gitti
4. yaptıgım arac bu bu sefer 2 bar la başlangıc yaptık ve 2.5 bar civari yukardaki yazdıgım olaylar oldu
Bu arada hiç bir parcayı ne yan sanayi alirim ne cin malı alırım
Bu arac sonrası durcakmıyım hayır bu kenarda birakip bir arac daha alıp yapacam keyf benim
Burda motor kırmadım diyen kim vardır en iyi projeleri yapan kişiler bile illaki sorun yaşıyor
500 600 hp aracınız varsa ruhsat sahibi kısmı adınız yazıyorsa ben enka ya gelip sizle rolling te drag ta yaparım Antalya da yım pist icin bir amacım yok bu aracı bu sebeplede yapmadım ama murat ustaya demişsiniz ya yinede vakit imkan ayarlarsam istanbul a pist e gelmeye calışacam gerci ilk teklifim herzaman gecerli antalya ankara arası fazla mesafe yok
sorarsan b işlerle uhraşan birilerine benide aracımıda sana söylerler ben bişeyleri ispatlama peşinde degilim ama şu varki benim aracım bir gerçek bu video ilk çıktıgı günler bu setabın üzerine yaklaşık 15 bin daha harcadım seyret madem izlemedin izle Konu: race werks ibiza 1.8t vs suziki gsxr1000 (c mode ) 100-280km roll daha çok var istersen verrim arşiv yaparsın