Bu gün beni sevenler ile sevdiklerim ile beraberim. Tartismalari birakalim. Sizlerede aynisini tavsiye ediyorum. Tabi eger sizi seven birileri var ise..Olmadi en azindan 500-600 bhp gucunde 2 civata bir somuna sarilip uyuyun..
Printable View
Bu gün beni sevenler ile sevdiklerim ile beraberim. Tartismalari birakalim. Sizlerede aynisini tavsiye ediyorum. Tabi eger sizi seven birileri var ise..Olmadi en azindan 500-600 bhp gucunde 2 civata bir somuna sarilip uyuyun..
Abi cok düşünüyorsun direk yaz içinden geldiği gibi
bizi sevenleri bizler iyi biliyoruz şu an öyle bir eglence varki burda yazmaya fırsat bulamıyorum
30 dk oldu abi merak ettik ne yazcaksin
Sarıldım ne var ki bunda insan sevdigi kişiye sarılır zina mi yapıyoruz dedik
Ah amca ah biz insan gibi yazdık bu sefer başka türlü yazınca hemen pes ediyorsun topu patlatilmis çocuk gibi
her insanın sevdiği vardır elbet sevenleri vardır onlarla beraberiz
Parça listesi için Google a yaz yada al benim parça listesi 1. Sayfada durmakta
Ee amca drag rol yapiyormuyuz ankara da
lütven emir sevdiklerimizle ilgilenelim amcada yapsın arabasını çıkar bi basarız olmuşmu diye benim vıdeolar var istersen atarım amca daha hızlıları bastıgımda 250cc lik bir motor yanlış anlama aman azcık gitmeye calışıyor işte garip ne yapsın
"shkodra" neden konuya ve ustaya saldırıyorsun ??
ayrıca pin için yazayım iyiki içerde parçalanmamış farkedilmiş
bi antilag duymak isterdim :)
.https://www.youtube.com/watch?v=GD7mDa09Qm4
:) yuklememistim cut out dan dolayi asagida ses
Hastasıyız :) 80mm son ile efsaneler yaratır
beyamca sözel münazara eşliğinde şahsi popülizm yapıyor kanımca :)
bunca nümayiş bir yana; kimse değinmemiş fakat amca bey aeb motordan bahsediyor
oysa yüklenen, tercih edilen 1.8t ler agu olanlar..
ve yanlış bilmiyorsam agu lar yarı forged çıkıyor fabrikasyon..
hoş 500 600 hp deniliyor 1.8t hacim ile bu güçlerde olunca ''nasa'' tasarımı bile olsa kırılabilir bence..
ha bu arada k04 lü 18t agu a3 ümde vardı .. yıllarca kullandık tık demedi
aeb / agu tek farkları krankta kol piston aynı bildiğim kadarıyla
500-600 güçler forged motorla bilinçli şekilde yapıldıktan sonra ki ;
bir tanesiyle şuanda uğraşıyorum ve aynı motor aynı turboyla murat abide de mevcut neden kırılsınki ?
bu motorun 650bg ve 700bg gazlandığınıda biliyoruz 2.1strokerlı 35li 2.0strokerlı 35li ;)
sanırım yanlış anlaşıldım .. zira ben kırılır demedim kırılabilir dedim :)
yani demem o ki; stock un kırılmasından daha az şaşırtıcı olur yada daha soft yüklenmiş bir motordan..
meramım bu idi safiyane..
Emir oncelikle gecmis olsun, yeni setupta hayirli olsun. Daha once kac devir donuyodunuz simdi stroker ile ne donuceksiniz? Ayrica turboyu buyutme planin var mi?
Levent selamlar
Turbo aynı kalacak 8000 devir donuyordum yine 8000 dönecem turbo yu suanlık büyütme planım yok ama seneye gtx35 alma niyetim var twin scroll olaraktan strokerla rahat 8000 cevirebiliyorum
ama seneye ekstra bir arac almayida planlıyorum ona biraz abanabilirim
Hayirlisi ne ise Rabbim bizi yönlendirsin
eski skstrma ve yeni setup taki skstrmaniz nedir acaba?
kazasiz belasiz cezasiz dileklerimle.
emir merhaba kolay gelsin,
egz oem mi kullanıyorsun? eger öyleyse 8000 dönmek sana sadece güç ve zaman kaybettirir,özellikle 7500 devirden sonra güç çakılıyor, daha az devir dönmeni öneririm.
2.0 stroke çok mantıklı, sıkıştırman nedir?
7600 de güc düşmeye başlıyor
8000 dönme sebebi turbo yinede destegini kesmiyor 2 bar ve üstünde
suan rodajda yım
3000 devirde 0.3 0.4 bar basıyor :) tepkime 2.0 cok iyi alt devirler ozellikle bunun dışında 63 ar kıc var turbo da şuan daha once 4500 de geliyordu 2 bar sanırım 4000 4200 arası 2 bari temiz basacak gibi gözükmekte
Bu motorda benden ustasınız.. bilgi ve tecrübelerinizi paylaşın ki benim gibiler hata yapmasın..
Alt Tarafta
Blok
Krank
Piston Kol
Piston
Conta
Yağ Pompası
Su Pompası
Üst Tarafta
Subap
Subap Yayları
İticiler
Eksantrik
Dışarda
Ateşleme
Turbo
Ne Kullanıyorsunuz..
Turbo Motorda 8.000 dönmek yanlış değilmi ?
ben önerimi söyledim , gerisi senin tasarrufunda , ben gtx35 ayarında kıçı 0.82ar turbo kullanıyorum x35den daha erken dolan ve onun kadar üfleyebilen,35 den 2mm küçük x3076 dan 2 mm büyük, en son 2.3 basınctaydım, deneyimlerim bunlar, oem egzantrik ile max 7500 sonrası hayal,
eger egzantrik hala oemse, eskiden 4500 de 2 bara oturdugun devir 4000 civarına düşüyor ise anlaşılan sıkıştırma yükseltiniz ,tabi hacim+sıkıştırmada buna sebep, turbo single-twinscroll hangi model kullanıyorsun?
7600 e kadar beyin log larda güc gözüküyor sonra düşüş
Sıkıştırma aynı tuttum ama hacim artti tabi single kullanıyorum 63 ar
adam akıllı dyno ustunde karar vermek lazım egzantrik olayına eğri görüp
Hayırlısı suan rodaj a devam :) aklımda baska düşüncelerde mevcut zaman gösterecek
merhaba bende bir şey sormak istiyorum forged kol olarak en iyi Integrated bu marka mıdır eagel olabilir mi mesala birde merak ettiğim 1.8t çiler genelikle gtx2876 tavsiye ediyor turbo olarak bu motorlarda gt30 kullanabilir mi mesala ya da daha büyük turbo çok devir dönmek iyi değil diyorlar kafada deli sorular :D kolay gelsin bu arada ..
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net...98711717_o.jpg
Ve Mutlu son
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net...87059877_o.jpg
Arac 2.2 bar basınc la Ve pompa benzini vardir bu guce ulaşmıstır
Ethanol Vs kullanılmamıstır
Sadece methanol kit takılıdır
Araci Korhan Agbimize Sattim
Arac İstanbuldadır Başka bir proje de görüşmek üzere :)