User Tag List

Sayfa 4/34 İlkİlk ... 2345614 ... SonSon
637 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: 88' MK2 Golf Project

  1. #58
    Mustafa Birsesli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kaça aldınız bunları banada lazım projedaşız sonuçta
    egetuning service & performance

    DR.ECU CHIPTUNING İZMİR 05554042525

  2. #59
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tek sana sölerim ama...
    19051919-23041920-30081922-01111922-29101923

  3. #60
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bugün sanayiye Ravelco'yu taktırmaya gidiyordum saat 9:00 suları.
    Benzin aldım, araba istayonda çalışmadı.
    Sonra 1.30 saatlik rötardan sonra çalıştırabildim ve nihayet sanayiye geldim.

    İlk başta Prof.Himmi hemen problemi buldu ve her zaman ki gibi elektriksel bir problem olduğu için tesisatı komple yeniledik. Bobine giden marş kablosu kopmuş ve çok az değiyormuş. Sanayiye gelmem bile büyük şans.

    Ve sonra ufaktan giriştik...

    İlk önce görünmeyenlerden bahsedeyim. Filtre kutusuyla ilgili çok acayip bir şey oldu bugün. Aslında çok önceden beri olan bir problemi daha bugün fark ettim. Filtrenin çamurluğa giden borusu yokmuş! Tabi ben onu hemen çıkardım bilimum içindeki sensörleri iptal ettirdim ve bütün deliklerini, kırığını, patlağını ve çatlağını bir güzel fibercide yaptırdım. Sonra Ke-Jet'i de bir güzel balata spreyiyle temizledikten sonra mükemmel bir şekilde ortaya çıktı. Meğer araba daha az yakıyormuş ve daha az filtre sesi çıkartıyormuş. Fısır fısır oldu vallahi... CAI'den farksız şu an. Filtre kutusunun bu kadar yağlı olmasının tek sebebi olan krank havalandırmasını bir güzel iptal ettim, yerine de krank filtresini oturttum. Mis oldu...

    Ondan sonra arabayı aldığımdan beri L/100KM çalışmıyordu. Bu modeller vakumla çalışıyor. Kaçağı bulmak biraz zor oldu ama onu da buldum ve tamir ettim. Artık filtremi de onardığıma göre arabamın ortalama/yaklaşık ne kadar yaktığını biraz olsun öğrenebileceğim.

    Sonra da beni illet eden bagaj otomatiğini 2 saat süren bir çalışmadan sonra yaptık ve artık sorunsuz çalışıyor.(Umarım)

    En son tabi ki motoru yıkadık bir güzel. Artık çok daha güzel gözüküyor.

    Ravelco'ya gelince; Çok güzel bir olay çok basit bir mantığı var biliyorum. Hatta bazılarına göre çok saçma bir şey ama şu an benim güvenlik önlemlerimi sayarsak ve bizim buralarda hırsızlığın olduğunu da göz önünde bulundurursak.
    1.Normal Alarm
    2.Engine Start ve alarmı
    3.Akü Kill Switch anahtarı
    4.Normal direksiyon kilidi
    5.Nrg direksiyon çıkarma aparatı
    6.Ravelco
    Evet arabanın içine girebilirler fakat götürmeleri biraz uzun sürer. Yani kısa sürede götüremezler diyorum. İnşallah başımıza böyle bir şey gelmez ama tedbir tedbirdir. Sonuçta bu eski bir araba ve ihtiyaçtan yapılıyor bu kadar şey.

    Resimler -karışık-;




    19051919-23041920-30081922-01111922-29101923

  4. #61
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)












    Umarım beğenirsiniz bu ara pek vakit/nakit yok büyük olaylara...
    19051919-23041920-30081922-01111922-29101923

  5. #62
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Siz siz olun NRG Quick Release'in ince versiyonunu almayın. Aluminyum'u çatladı, böyle bir şey olur mu ya? Bende Klasik versiyonundan biraz değişik olan Gen 2.0'ı sipariş ettim ve taktık. Konuya ufaktan bir haraket gelsin...








    19051919-23041920-30081922-01111922-29101923

  6. #63
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benzin göstergesini bir türlü onaramadık. Ne yaptıysak olmadı. Artık bende kendi bildiğim yollardan tamir edeceğim...

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eB...TQ:MOTORS:1123
    19051919-23041920-30081922-01111922-29101923

  7. #64
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sanayi yolları taşlı...

    19051919-23041920-30081922-01111922-29101923

  8. #65
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ağırlıktan dolayı posta gümrüğe takıldı. Bir seferliğe mahsus beyanname açtırtmadılar . %10 kestiler devam ettik. (Beni tanımadı galiba )
    Detaylı resimler taktıracağım zaman inşallah...

    İnşallah abi bu da ecnebi review'ları Vwvortex'den, okuyup siz karar verin fiyat/performans. Tabi ki benim kullanmamı da bekleyebilirsiniz...

    Alıntı Capt.Dreadz Nickli Üyeden Alıntı
    My Vmaxx had around 2k miles on them and they still performed the same from the day i bought em. I could sit the perch but the lower i went, the more bouncy it got.Not annoyingly bouncy, close though.

    This is just MHO but....

    I'm so low right now that its way to low for me. My axles are rubbing the frame.....on 17's...and it STILL rides 100x better then the Vmaxx at a higher height. I'm lower now and i'm only 3/4's of the way down on the perch. I measure the gap where Vmaxx didn't have threads just to compare and my perch is 3" higher then before yet my car is lower by a 1/2" now. I can lay the axles on the frame. I have the helpers removed in the rear (to clear the wheels) and i'm only 1/4 way down on the threads. I can lay it on the lip of my wheel. Before the Vmaxx were a bit soft. I couldn't have my sub box in the trunk or a passenger on long drives. Thats the thing of the past now. Me & my 4 sons trek'd out for a drive. My oldest is 18 & a 275lb linemen. No a single rub. With the sub box in the trunk.

    All & all i'm happy considering. My car is no track car, I don't auto-x and i don't street race. Cruiser built only. I can't say if they are track worthy. Someone else my find that out. If you're using these for daily purposes, then yea. Yes they're a bit stiff. Perfect for NY streets. I rather the dash fall off the gouge the oilpan on some of these raised manhole covers.

    I'll be raising it up a bit up front & lowering the rear a bit. The front is destroying my chin spoiler & belly pan & i'm trying to see how far i can go with the rear with full weight before it rubs.


    Best way i can put it is these are $500-$600 coils for $300. Can't beat that.
    19051919-23041920-30081922-01111922-29101923

  9. #66
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bugün servis çok doluymuş biraz geç gidince coil olayları pazartesi'ye kaldı
    Neyse bugün ıvır-zıvır ve beni çok rahatsız eden değiştirmek istediğim şeylerle uğraştım.

    Bagaj suntasını yaptık (Önce-Sonra fotoğrafları)




    Vuruntu sensörünü taktım, çıkan sensör müthiş yalnız.
    [IMG=http://img26.imageshack.us/img26/4329/img1052h.jpg][/IMG] [IMG=http://img26.imageshack.us/img26/img1052h.jpg/1/w648.png][/IMG]

    Emniyet kemerleri iptal edildi, ses yapan hoparlörlükleri söktüm. Bir de vida kapaklarını aldım taktım. Bilimum oluşan delikler de tapa ile kapandı. Eksik tırnaklar yerine takıldı.






    Bugün geyikle geçti yarın inşallah fuel surge tank'i yapacağım. Çok güzel olacak artık sağa dönüşlerde depo da benzin az iken kesiklik yapmayacak.
    19051919-23041920-30081922-01111922-29101923

  10. #67
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sabah kargalar mokunu yemeden sanayi'ye geldik

    Malzemelerimiz;


    Mıknatıslı takılayım dedim biraz


    Bushinglerin bazıları


    Tablalarım yamukmuş, değiştirdim en orjinaliyle + amortisör kafaları




    Bushing'li hali
    19051919-23041920-30081922-01111922-29101923

  11. #68
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Coilleri bir güzel Würth'ün su geçirmez gresiyle yağladık. Bumpstop'ları prothane kullanmadım yarıdan kestim standartları...




    Arkalar, arka balatalar da bitmiş onları da değiştirdim.




    Arka amortisör kafaları da Prothane oldu.


    Ve bushing cenneti oldu biraz. Ayrıca Golf2'lerin viraj çubuğu Prothane'ları direk olmuyor. Bende çözümü hemen ürettim Polo classic viraj çubuğu Golf2'cilerin aklında bulunsun daha kalın kendileri.


    19051919-23041920-30081922-01111922-29101923

  12. #69
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ve bomba araba hala sanayi de çünkü biraz fazla yere basmışım direksiyonu çeviremedim Yarın ilk iş de arabayı yükseltip, rot balans yaptırıp ondan sonra da kaportacıya gidip çamurluk içlerinden aldıracağım

    Bu da ayarsız resimleri Arabayı hiç kullanamadım Arabanın ön tamponu diz kapağımın altında şu an ve daha da aşağıya çekebilirim istersem ama zor Bu arada boyum 1.78





    Detaylı resimler yarın inşallah sorun çıkmaz da...
    Yarın yapılacak işlerden bir kaçı;
    1. Geniş gelmezse direksiyon kutusu fişeğini değiştireceğim
    2. Egsoz kafası için planarım var
    3. Fuel surge tank'i takacağım
    4. Rot balans
    5. Kaportacı
    19051919-23041920-30081922-01111922-29101923

  13. #70
    Hamster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    793
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Surge tank'imiz de hazırlandı ve takıldı...




    En son hali bu, malesef bir kaç santim yukarı kaldırmak zorunda kaldık.




    Egsozu kes


    [SIGPIC][/SIGPIC]

  14. #71
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada aracın sürüşü gayet güzel, maşallah. Prothane'lardan dolayı biraz sert o kadar. Ön takım da biraz daha sesli. Ama aracı kaldırdığımızda rotil'i söksek bile tabla kendini salmıyor. Sonuç olarak stock Bilstein'li ve Tanabe GF yaylı evo'ma göre çok daha konforlu.
    19051919-23041920-30081922-01111922-29101923

  15. #72
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hava 27C'idi. Dedik hazır çok sıcak değilken bir dyno yapalım. Sonuçtan memnunum, araç 21 yaşında sonuçta. Dyno yaptığımız yerde ki adamın söylediğine göre araçlar deniz seviyesinde ölçülürmüş. Standart veriler öyle alınırmış. Yani 10-12 beygir bir ekleme yapılacak dedi bu verinin üzerine. Gerçi benim için farketmez, ben çok memnunum durumdan...

    19051919-23041920-30081922-01111922-29101923

  16. #73
    G60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    811
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Uraz "Rule Power" hesaplamıyor sanırım. Haftaya falan bir daha ölçtürürüz Erkaya'da.

  17. #74
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Normal veriye göre, çok HP eksik var, Ustanın dediğine göre az eksik var diyemem...

    Torku 131Nm mi çıkmış? O yazan torkun verisi mi yani? Öyleyse Nm de çok eksik

    Ben Selçuk'la aynı fikri paylaşamadım... Ama gene de bu durumda halal yürüdüğü için maşallah...

    Gerçi sen ztn açıcan, Turbolican falan, şu anda işini görsün yeter...

  18. #75
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı G60 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Uraz "Rule Power" hesaplamıyor sanırım. Haftaya falan bir daha ölçtürürüz Erkaya'da.
    Ölçtürelim ya, gıcık oldum orada ki heriflere...

    Alıntı nofear Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Wayy kardeşcağazım yine boş durmadın dime

    Güzel güç sente mente yerinde maşallah.
    Ne yapayım ya aldığımdan beri çok merak ediyordum. Bugüne kısmet oldu. Ben sonuçtan memnunum ya. Gerçi tork 25-30NM eksik ama . Bakalım bir de kantar yapacağım. Şimdi benim anlamadığım benim araba da 175NM tork mu var? Yoksa 155NM tork mu var? Her yerde bir ayrı yazıyor?

    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah maşallah
    Teşekkürler...

    Alıntı tolga900 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    güle güle kullaan
    Teşekkürler...

    Alıntı Safak-e30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Normal veriye göre, çok HP eksik var, Ustanın dediğine göre az eksik var diyemem...

    Torku 131Nm mi çıkmış? O yazan torkun verisi mi yani? Öyleyse Nm de çok eksik

    Ben Selçuk'la aynı fikri paylaşamadım... Ama gene de bu durumda halal yürüdüğü için maşallah...

    Gerçi sen ztn açıcan, Turbolican falan, şu anda işini görsün yeter...
    Şimdilik memnunum ya ben zaten bir iddia yok Benim ki yavru proje zaten. Hiç bir zaman 400-450Hp'leri görmeyeceğim için

    Bir de kuru ağırlık 910Kg'demişler bir de onu ölçtürdüm mü tamamdır...
    19051919-23041920-30081922-01111922-29101923

  19. #76
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı nofear Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Olmaz mı o ne kirli çıkı oooo .

    Alüü onuralp evonun makineyi golfe mi taktın yoksam :P
    Yok be daha farklı planlarım var kısmetse

    Yeni fotoğraflar;

    Ön tarafı 3 cm bastık fazla olmuş kıytırık lastiklerime sürttü bende 0.5 cm kaldırdım çok güzel oldu. Sonra Michelin Exalto yaptık bir de 195-45-15 ölçülerinde. Sonuçtan memnun kaldım herhalde bir aksilik olmazsa jantlar kalacak , biraz boyandıktan sonra tabi. Sonra problemli olan akümüzden kurtulduk şarj dinamosunun içine etmiş arkadaş, onu da yaptırdık. Artık disco ortamı oluşmuyor sinyal yakınca . Konuya hareket gelsin biraz...






Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •