User Tag List

Sayfa 5/11 İlkİlk ... 34567 ... SonSon
202 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: Astra gsi Turbo

  1. #77
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    350cc ise

    4.5 barda 428 ediyor ama yaklaşık 400 diyelim .5 de biz basıyoruz ediyor sana 5 bar olduğunda 451 yani takiliyeti 425 felan eee ozaman bunlar bitiyorsa neden bitiyor değilmi ? 440 cc felan 2 litre arabalar için bence ÇOK az minimum 680 den başlanmalı
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  2. #78
    BrakeHorsePower
    Misafir
    Orjinal calibra injectorüyse 4 barda 400ccm, ama nie hala yetmio annayamadım bu speclerde yetip yürüyen bi sürü opel var. Şöyle söyleyim 550cc yi alman tunerlar opelde 400hp için kullanıolar. Pompa da bi prob olabilir. Flow mu düşük acaba? Voltaj mı düşük? Ben de bilmiom ki neden yetmio??

  3. #79
    rainman
    Misafir
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hızlı bi calibra mevcut değil TR de ama üstündeki C20LET Opelin en iyi motoru denilebilir ve yüksek güc cıkarmaması için hiçbir sebep yok
    bence ilk önce let leri hazırlayın daha sonra ankarada benim bildiğim güzel ve patlamadan catlamadan yürüyen calibralar var bence birisi sizlerle denerler ama ilginçtir herkes calibraya yürümüyor derken nedense herkes arabasına let atmaya calısıyor bende bunu anlamıyorum???

  4. #80
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu aracta İTB oldugu için sanırsam daha fazla yaıta ihtiyac duyuyor
    bu demektirki aynı turbo ile 0.5 te orjinal emme manifoldu olan bir gsi ile bunun arasında beygir farkının olucagıdır

    yani bu arac daha fazla yakıt ihtiyacı duyuyor su anda cünkü herşey cok net çalışıyr zaten pompa falan herşey degişmiş durumda
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  5. #81
    BigHunter
    Misafir
    bu kasanın hastasıyım zaten bide böyle güçlü oldumu tadından yenmes valla masallah

  6. #82
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rainman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence ilk önce let leri hazırlayın daha sonra ankarada benim bildiğim güzel ve patlamadan catlamadan yürüyen calibralar var bence birisi sizlerle denerler ama ilginçtir herkes calibraya yürümüyor derken nedense herkes arabasına let atmaya calısıyor bende bunu anlamıyorum???
    serdar rahat ol o patlamayan catlamayan calibraların hepsini bende tanıyorum, biliyorum biliyosun ki Ben yürümüyor demedim hızlı değil dedim. 1400 kg bir arabaya göre yinede kötü gitmiyor. Arabamı LET yapmaya calısmıyorum. Arabama turbo takmaya calısıyorum. Ayrıyetten LET demek illa calibra demek değil. Sadece LET kullanmak istesem Calibra alırdım. ve Astra GSI dan 350 kg daha agır olurdum. 350 kg nun ne demek oldugunu bilirsin sende.. LET ile cok yuksek bir setup a gerek duymadan hızlı olmak için mecburen daha hafif bir şasiye ihtiyac var.. Ha deneme olayını diyosan bilyiosun deniyoruz sürekli sende oluyosun deneriz tabiki bitsin arabamız..

  7. #83
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    reagulatoru ayarlanabiliyor ben gerekenlere EMS yazdım Fic yazmadım bi bak istersen yukardaki msglarıma ki açık konuşim güzel bir piggyback bile çipten çok daha kullanılabilir yapar arabayı
    Yukarıda aracın uzerindekileri fic olarak gordum. EMS varsa dedigim hersey değişir.. Piggyback ile chipten daha hızlı olursunuz elbette güzel bir map ile. Ama kastım evden işe işten eve gitmekse söylediginiz gibi, herzaman fabrikasdan turbolu çıkmış bir setup daha guvenli olacaktır. demek istedigim bu sadece.

  8. #84
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı 34NVL80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Şehir
    CharlesBexOB
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    350cc ise

    4.5 barda 428 ediyor ama yaklaşık 400 diyelim .5 de biz basıyoruz ediyor sana 5 bar olduğunda 451 yani takiliyeti 425 felan eee ozaman bunlar bitiyorsa neden bitiyor değilmi ? 440 cc felan 2 litre arabalar için bence ÇOK az minimum 680 den başlanmalı
    Bende 440ccv 3.3 bar reg. ( EVO 310 ) Neden o kadar yükseklere çıktınız ????

  9. #85
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    moruk sendekiler sarı enjektorler degilmi bosch un orjin calibra
    eger onlarsa bizde de onlardan var fakat araca yetmiyor acıklamasının sbebinide yukarıda yaptım
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  10. #86

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    TÜRKİYE-ANKARA
    Mesaj
    99
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Calibra enjektöru
    461,3 cc 4 barda
    518,9 cc 4,5 barda
    Ancak Walbro 255 ile benzin basinc hatti maalesef strese giriyor ve bir sureden sonra mutlaka sizintilar basliyor bilginize sunmak isterim.Borulari mutlaka yenilemek gerekiyor.
    Can onemlidir arkadaslar.
    Geri kalanini zaten Miniksler halleder

    Erhan hayirli olsun projen . 350 kg kilo farki var evet. Ama astra 4 ceker degil ve astra maalesef 0,26 surtunme katsayisinada sahip olamadigi icin yuksek suratlerde hele 6 viteslerde sikinti yasayacaksin.
    6 ileri kullanacaksin degilmi Erhan ? F28 sanzumani ?
    Makinanin icerisindeki sikistirmayida dusureceksin sonucta c20xe makinan su an (LET makina icin kullanilan piston ve kol kullanacaksin eminim
    Makinana gene conta vs vs alirken gene Let
    F28 kullaninca ona gore akslar kullanman lazim sanzuman kulagin vs vs hepsi Let e ait olacak
    Sonucta ne yaparsan yap Makinanin dizayni LET olacak erhancim
    LET ten kacis yok Erhan
    Cikar arabayida gezelim sabirsizlikla bekliyorum bende
    Hayirli olsun simdiden .
    Miniks ne olur Benzin borulari UNUTMAYIN.

  11. #87
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı IMOBILIZER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Erhan hayirli olsun projen . 350 kg kilo farki var evet. Ama astra 4 ceker degil ve astra maalesef 0,26 surtunme katsayisinada sahip olamadigi icin yuksek suratlerde hele 6 viteslerde sikinti yasayacaksin.
    6 ileri kullanacaksin degilmi Erhan ? F28 sanzumani ?
    Makinanin icerisindeki sikistirmayida dusureceksin sonucta c20xe makinan su an (LET makina icin kullanilan piston ve kol kullanacaksin eminim
    Makinana gene conta vs vs alirken gene Let
    F28 kullaninca ona gore akslar kullanman lazim sanzuman kulagin vs vs hepsi Let e ait olacak
    Sonucta ne yaparsan yap Makinanin dizayni LET olacak erhancim
    LET ten kacis yok Erhan
    Cikar arabayida gezelim sabirsizlikla bekliyorum bende
    Hayirli olsun simdiden .
    Miniks ne olur Benzin borulari UNUTMAYIN.
    4x4 olması acıkcası cok onemli değil benim için. 4x4 olarakta calibranın gercekten pony bir 4 çeker sisteme sahip oldgunu biliyoruz zaten. TR de kaç kişi cıktı bilmiyorum ama 400 hp üzerinde transferbox ın artık guce dayanamadıgı ortada.

    Şanzuman olarak f28 düşünüyorum ama elimde m32 de var karar veremedim hangisini kullanacağıma.. İkiside önden çeker bi setup için hiçbirzaman sıkıntı yaşatmayacak kadar güçlüler. Calibranın çok iyi bir rüzgar direnç katsayısı var. Bu konuda yapılabilecek neredeyse hiçbişey yok ama bizde msupra gibi 360 a kadar çıkmayı planlamıyoruz nasıl olsa

    Şİmdi genel olarak bunu LET-XE polemiğine çevirmeye gerek yok. Eğer çevrilecekse, LET zaten XE üzerine yapılmış bir motordur. Yani LET in atası XE dir LET için üretilmiş diye birsey sozkonusu değil yani. LET in en büyük farkı beyin ve tesisatıdır ki, onu da kullanmayınca normal bir turbo xe ile let in bir farkı olmadıgını sende bilirsin. Conta vs bunların hiçbirisi genuine GM olmayacagı için LET demek yanlış olur. Zaten akslar, motor kulakları vs değişmesine gerek yok çünkü birebir aynılar

    Sonuc olarak konu neden buraya geldi anlamadım. Sanki calibraya kötü diyormuşum gibi hissettiriliyor ama öyle birsey soyledigimi hatırlamıyorum 1400 kg'yla yinede iyi yürüyen bir araba.

  12. #88
    rainman
    Misafir
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    serdar rahat ol o patlamayan catlamayan calibraların hepsini bende tanıyorum, biliyorum biliyosun ki Ben yürümüyor demedim hızlı değil dedim. 1400 kg bir arabaya göre yinede kötü gitmiyor. Arabamı LET yapmaya calısmıyorum. Arabama turbo takmaya calısıyorum. Ayrıyetten LET demek illa calibra demek değil. Sadece LET kullanmak istesem Calibra alırdım. ve Astra GSI dan 350 kg daha agır olurdum. 350 kg nun ne demek oldugunu bilirsin sende.. LET ile cok yuksek bir setup a gerek duymadan hızlı olmak için mecburen daha hafif bir şasiye ihtiyac var.. Ha deneme olayını diyosan bilyiosun deniyoruz sürekli sende oluyosun deneriz tabiki bitsin arabamız..
    ben serdar değilim ama o mesajı yazan serdardı. benim nick imle girdiğimiz bir zaman yazmıştı serdar. sanırım arabalar aynı olduğu için karıştı, ama iletirim... bu arada inş. başarılı olursun turbo işinde, Allah kaza bela vermesin diyelim...

  13. #89
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı 34NVL80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Şehir
    CharlesBexOB
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    moruk sendekiler sarı enjektorler degilmi bosch un orjin calibra
    eger onlarsa bizde de onlardan var fakat araca yetmiyor acıklamasının sbebinide yukarıda yaptım
    Yok kardeşim benimkiler yeşil bosch enjektör calibra turbo diil

  14. #90
    BrakeHorsePower
    Misafir
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu aracta İTB oldugu için sanırsam daha fazla yaıta ihtiyac duyuyor
    bu demektirki aynı turbo ile 0.5 te orjinal emme manifoldu olan bir gsi ile bunun arasında beygir farkının olucagıdır

    yani bu arac daha fazla yakıt ihtiyacı duyuyor su anda cünkü herşey cok net çalışıyr zaten pompa falan herşey degişmiş durumda

    Ewet belki throttle body sebep olabilir. Ayrıca yetmiosa yetmiodur Sonuçta güsel proje ve bence iii olacak tekrar ellerinize sağlık...

  15. #91
    BrakeHorsePower
    Misafir
    Alıntı IMOBILIZER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Calibra enjektöru
    461,3 cc 4 barda
    518,9 cc 4,5 barda
    Ancak Walbro 255 ile benzin basinc hatti maalesef strese giriyor ve bir sureden sonra mutlaka sizintilar basliyor bilginize sunmak isterim.Borulari mutlaka yenilemek gerekiyor.
    Can onemlidir arkadaslar.
    Geri kalanini zaten Miniksler halleder

    Erhan hayirli olsun projen . 350 kg kilo farki var evet. Ama astra 4 ceker degil ve astra maalesef 0,26 surtunme katsayisinada sahip olamadigi icin yuksek suratlerde hele 6 viteslerde sikinti yasayacaksin.
    6 ileri kullanacaksin degilmi Erhan ? F28 sanzumani ?
    Makinanin icerisindeki sikistirmayida dusureceksin sonucta c20xe makinan su an (LET makina icin kullanilan piston ve kol kullanacaksin eminim
    Makinana gene conta vs vs alirken gene Let
    F28 kullaninca ona gore akslar kullanman lazim sanzuman kulagin vs vs hepsi Let e ait olacak
    Sonucta ne yaparsan yap Makinanin dizayni LET olacak erhancim
    LET ten kacis yok Erhan
    Cikar arabayida gezelim sabirsizlikla bekliyorum bende
    Hayirli olsun simdiden .
    Miniks ne olur Benzin borulari UNUTMAYIN.

    Okan abim ne yaptın 4 bar da 461ccm deil ya 345ccm- 350ccm @3 bar. 4bar da 400ccm özgününde dediği gibi artı bastığın boostu da koy 4 barın üstüne 0.5se 4.5bar 421 ccm civarı. Bu setupta yetmiosa ben size astra h opc injectorünü öneririm. 3 barda 470ccm gibi bi değer. Calibra calibradır arkadaşlar yapmayın. aerosu iidir vs ama ciddi hazırlanan olmadığı için şimdilik yok maalesef bu deil ki calibra yürümez. Yürüyenleri deli gidio. Ama ağır. Yane proje kısa mesafede hızlı olmaksa gsi hızlı olur bence. Bi de şu konuya açıklık getirelim c20let ii makinadır ve ucuzdur(parçaları vs). Bu yüzden genelde c20let üzerinde çalışılır. Ama opelin en iii blok u z20leh tir. Eğer z20leh e sahip olsaydınız. Stock internallerle 400hp alırdınız. C20let ve z20let için sınır 310hp max. Piston kol vs girmek gerekio sonrası için...

  16. #92
    BrakeHorsePower
    Misafir
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4x4 olması acıkcası cok onemli değil benim için. 4x4 olarakta calibranın gercekten pony bir 4 çeker sisteme sahip oldgunu biliyoruz zaten. TR de kaç kişi cıktı bilmiyorum ama 400 hp üzerinde transferbox ın artık guce dayanamadıgı ortada.

    Şanzuman olarak f28 düşünüyorum ama elimde m32 de var karar veremedim hangisini kullanacağıma.. İkiside önden çeker bi setup için hiçbirzaman sıkıntı yaşatmayacak kadar güçlüler. Calibranın çok iyi bir rüzgar direnç katsayısı var. Bu konuda yapılabilecek neredeyse hiçbişey yok ama bizde msupra gibi 360 a kadar çıkmayı planlamıyoruz nasıl olsa

    Şİmdi genel olarak bunu LET-XE polemiğine çevirmeye gerek yok. Eğer çevrilecekse, LET zaten XE üzerine yapılmış bir motordur. Yani LET in atası XE dir LET için üretilmiş diye birsey sozkonusu değil yani. LET in en büyük farkı beyin ve tesisatıdır ki, onu da kullanmayınca normal bir turbo xe ile let in bir farkı olmadıgını sende bilirsin. Conta vs bunların hiçbirisi genuine GM olmayacagı için LET demek yanlış olur. Zaten akslar, motor kulakları vs değişmesine gerek yok çünkü birebir aynılar

    Sonuc olarak konu neden buraya geldi anlamadım. Sanki calibraya kötü diyormuşum gibi hissettiriliyor ama öyle birsey soyledigimi hatırlamıyorum 1400 kg'yla yinede iyi yürüyen bir araba.

    Elinde m32 opc versiyonsa süper şanzuman ama F23 de ok. f28 de ok. m32 yse 700hplere kadar probsuz...

  17. #93

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    TÜRKİYE-ANKARA
    Mesaj
    99
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BrakeHorsePower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Okan abim ne yaptın 4 bar da 461ccm deil ya 345ccm- 350ccm @3 bar. 4bar da 400ccm özgününde dediği gibi artı bastığın boostu da koy 4 barın üstüne 0.5se 4.5bar 421 ccm civarı. Bu setupta yetmiosa ben size astra h opc injectorünü öneririm. 3 barda 470ccm gibi bi değer. Calibra calibradır arkadaşlar yapmayın. aerosu iidir vs ama ciddi hazırlanan olmadığı için şimdilik yok maalesef bu deil ki calibra yürümez. Yürüyenleri deli gidio. Ama ağır. Yane proje kısa mesafede hızlı olmaksa gsi hızlı olur bence. Bi de şu konuya açıklık getirelim c20let ii makinadır ve ucuzdur(parçaları vs). Bu yüzden genelde c20let üzerinde çalışılır. Ama opelin en iii blok u z20leh tir. Eğer z20leh e sahip olsaydınız. Stock internallerle 400hp alırdınız. C20let ve z20let için sınır 310hp max. Piston kol vs girmek gerekio sonrası için...
    Hakanim orjinal enjektor 3 barda 346 cc/min gonderiyor standard olarak dolayisi ile 4 bari hesapladiginda veya 4,5 bari hesapladiginda benim verdigim rakamlar cikacak (Vakumu sokerek 4 bara getirerek hesaplanacak tabiki )
    Internal stock ise 310-320 hp den sonrasi cok agir risk tasir . Mutlaka catirdatmaya baslar.

    Evet Kisa mesafede cok guzel Erhanin dedigi gibi tutunursa yere ,guzel gider.

    sunu soyleyeyim Yazilim konusunda Ozgun hata yapmaz sonucta std beyin degil ama ben sunu diyeyim gene BENZIN BORULARI
    Araci 4 küsür barlarda lutfen kullanmayin yada hatti yenileyelim derim .Atmaya basliyor bir sure sonra . externall Gas reg de olmuyor benzin basincini kisarak kutuk icinde basinci arttirmak iyi degil.

    Erhan evet M32 neden konulmuyor ? Sende vardi ?

  18. #94
    BrakeHorsePower
    Misafir
    4,5 bar da 426 ccm yapıo abi prob deil sonuçta dediğim gibi güsel proje, senin calibrayı da bekleoz

  19. #95
    BrakeHorsePower
    Misafir
    Alıntı IMOBILIZER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sunu soyleyeyim Yazilim konusunda Ozgun hata yapmaz sonucta std beyin degil ama ben sunu diyeyim gene BENZIN BORULARI
    Araci 4 küsür barlarda lutfen kullanmayin yada hatti yenileyelim derim .Atmaya basliyor bir sure sonra . externall Gas reg de olmuyor benzin basincini kisarak kutuk icinde basinci arttirmak iyi degil.
    Abicim 4 bar da sağlamsa bi şey olmaz ki neden olsun. Tabi eskiyse olabilir ben pipe out 4.2 barda kullanıom. Ümit(sarı astra) pipe out 4 bar da ve prob yok. Ama bakılması lazım tabii hatta. Yoksa genelde hep benzin basınçını yüksek barlarda kullanıo opel tunerları...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •