süper bi setup tebrıkler
yorum yazan arkadaşlara çok teşekkürler montajı ve custom olan parçaları ben yaptığım için bitiş süresi biraz uzadı ama olsun yavaş yaval olunca hatalarımızı görmüş oluyoruz
emme yi biraz daha yuvarlak hatlarla yapmak isterdim ama aluminyumu işletecek çok fazla yer bulamadım bulduğum yerdede ii para istediler başka bi arabadan alıp uydurmayı denedim ama bu seferde runnerlar hem dar hemde uzun geldi bu sebepten böle bişi yaptım enjektör yerlerini tornada yaptırttım zaten runerları tek parça yapmayı denedim ama bu sefer enjektörler ve fuel rail için yer kalmıyo üst kapakda emmenin hemen üzerinde balkon gibi bi çıkıntı var buda alanı çok kısıtlıyo bu sebepten manifold bu şekilde oldu
runnerların flow rate ini hiç ölçtürmedim ölçtürebileceğim biyer warsa test etmiş oluruz
debriyaj quarter master twin plate artı remote master cylinder hidroliğe çevirdim debriyajı
bilgi amaçlı bişey sorucam
emmeyi kendin değilde c2vts lerin emmesini kullansan hem performans hemde maddi açıdan hangisi daha mantıklı olur benimde bi çalışmam olucak kararsızım ne yapayım diye.
Allah utandırmasın.
emmenin maliyeti
aluminyum plakalar ve borular 50 tl
flanş su jetinde kesildi 30 tl
torna işi enjektör 50 tl
torna işi velocity stack 100 tl
kaynak 100 tl
c2 vts manifoldunu aradım ama birtek istanbulda buldum onada 600 lira istediler bu sebepten böle bişi yaptım birde enjektörler orjinalden farklı c2 vts manifoldu alsatdım yine enjektör kısımlarını kurcalıcaktım
şu istanbuldaki yerin telefonu nu alabilirmiyim mümkünsearamadıgım yer gezmedğim çıkmacı kalmadı servise gidip sordugumda ise ürünün tr'ye giriş yapmadıgını ve o yüzden de fiyat dahi veremediklerini sipariş edersem geliceğini söylediler bende değişik arayışlara girdim
![]()
öncelikle kolay gelsin, ellerinize sağlık. Allah yardımcınız olsun.
şanzıman be'ydi değil mi sanırım?
aldığın debriyajda herhangi değişik yaptınız mı şanzımana uydurmak için. aks olarak ne kullanıyorsunuz. debiryajla ilgili kısmı pm atarsan çok sevinirim
USPerformance by UtkuSelamoğlu
https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance
100-200 km/h 5.761sec
Emme icin ufak bir tavsiyem olucak bende suan bir emme ustunde calistigimdan paylasmak istedim. Daha yuvarlak hatlar daha iyi bir hava akimi saglayacaktir bunu yapmanin en kolay yolu ise boru seklinde capi buyuk bir aliminyum alip kurenin ortadan kesilmis 2 parcasi seklinde aliminyum yarim kure ile bir tarafini kapatmak olacaktir. Duz kapatmani tavsiye etmem pc de denedigimizde hava akiminin iyi olmadigini gorduk. Hatta bu konuyu daha oncede konusmustuk forumda. Bu sekilde hem ucuz hemde kolay bir sekilde yumusak hatli emme yapabilirsiniz.
![]()
resim için teşekkürederim bu şekildede denedim gazkelebeğini üzerine taktıkdan sonra malesef buda olmadı intercoolerdan gelen boru westlinghause a çarpıyo bizim arabalarda yer sıkıntısı çok fazla yurtdışında yapılanlara felan baktım hep aynı. daha yuvarlak hatlara sahipler ama olsun![]()
masallah araca cok guzel..allah utandırmasın kolay gelsın
JLR Warranty Specialist
CMAS *** Scuba & Free Diver
maaşallah.yalnız bişey sormak istiyorum bu momo koltukları hangi siteden veye nerden aldın arkadasım.link verirsen çok sevinirim.şimdiden tşkler
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)