User Tag List

Sayfa 9/13 İlkİlk ... 7891011 ... SonSon
243 sonuçtan 153 ile 171 arası

Konu: DIY Saxo Vts 1800cc İTB N/A setup

  1. #153
    chare - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    1.334
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok güzel bi araç olacak hadi hayırlısı...

  2. #154
    akın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kankaa hadi artık ucur bizleri Video bekliyoruz

  3. #155
    digiseco
    Misafir
    hayırlı olsun ....

  4. #156
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güncel resimler ilk mesaja eklendi

  5. #157
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vallahi imrendim burda oturdugum yerden.Maşallah aracınıza ve sizin işciliginize.Bikac sorum olacak aracın orjinal krankındamı işlem yapıldı yoksa komple bastanmı krank yapıldı(eger yapılabiliyorsa bunu kım yapar)birde stroke mm'sini bore hesaplarrını siz kendinizmi yaptınız yada daha önce bore arttırmadan stroke ile yapılmıs 1.8 106/saxo Tr de var mıdır ? toplamda kac mm arttı stroke olarak pistonların üzerinde zaten 0.50mm yazıyor Kolay gelsin hersey gönlünüzce olsun.

    edit:krank bilgisi yazıyormus resimlerden orayı atladım.
    DynoDynamics in Ecutuned

  6. #158
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eyup Duygun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vallahi imrendim burda oturdugum yerden.Maşallah aracınıza ve sizin işciliginize.Bikac sorum olacak aracın orjinal krankındamı işlem yapıldı yoksa komple bastanmı krank yapıldı(eger yapılabiliyorsa bunu kım yapar)birde stroke mm'sini bore hesaplarrını siz kendinizmi yaptınız yada daha önce bore arttırmadan stroke ile yapılmıs 1.8 106/saxo Tr de var mıdır ? toplamda kac mm arttı stroke olarak pistonların üzerinde zaten 0.50mm yazıyor Kolay gelsin hersey gönlünüzce olsun.

    edit:krank bilgisi yazıyormus resimlerden orayı atladım.
    ben teşekkürederim

    daha önceden benim araştırdığım kadarıyla 3-4 kere bu işlem yapılmış Overboost mete usta ve Proshop hilmi usta ile görüştüm başka yapanlarda mutlak olmuştur ama ben tam bilmiyorum

    daha öncede sadece strokla değil bore lada oynamışlar 80.5 mm bore m52 piston ile 85mm stroke kullanmışlar orjinal krankı kaynakla doldurarak yapılmış işlem ama çok uzun ömürlü olmuyormuş malesef krank kaynak yediği için kaynaklanan yerleri fazla sertleştiğinden krank kırılıyormuş yada balansı tam yapılamadığından krank volant tarafından kesiyomuş ( inş. aynı şeyler benimde başıma gelmez) pp500 ün eski sahibi cem abi wardı oda konyada krank yaptırmıştı

    tüm işlemleri kendim yaptım hesaplamalar dahil daha önce orjinal pistonla tdo4 turbo ile 233hp almıştım o yüzden pistonlardan sıkıntı yaşıcağımı düşünmüdeğimden yine aynı pistonları kullandım hazır piston alıcakkende en büyüğünü takıyım dedim o yüzden 79mm aldım eğer düşündüğüm tüm işlemlerde hiç sıkıntı yaşamazsam bakalım bu sefer bore un limitlerini zorlamayı düşünüyorum ama önce bu krankdan nasıl bi sonuç vericeğini görmem gerekli

  7. #159
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şimdi sizin kranktamı kaynakla dolduruldu ben onu anlayamadım.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  8. #160
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdi sizin kranktamı kaynakla dolduruldu ben onu anlayamadım.
    yok doldurma işlemi felan bulunmuyo sadece krankın üstünü pürüssüzleştirttim ve balans yaptırttım

  9. #161
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok doldurma işlemi felan bulunmuyo sadece krankın üstünü pürüssüzleştirttim ve balans yaptırttım
    İlginiz icin sagolun.Yani özetle stock krank üzerinde işlem yapıldı.Zaten silindirler arasıda cok fazla +bore'a musaıt degıl bu motorda.İnş yaptıgınızdan güzel sonuclar alırsınızda bizlerde burda izler duyarız fikir sahibi oluruz.
    DynoDynamics in Ecutuned

  10. #162
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eyup Duygun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İlginiz icin sagolun.Yani özetle stock krank üzerinde işlem yapıldı.Zaten silindirler arasıda cok fazla +bore'a musaıt degıl bu motorda.İnş yaptıgınızdan güzel sonuclar alırsınızda bizlerde burda izler duyarız fikir sahibi oluruz.
    yok bi yanlış anlama oldu sanırım bizim orjinal krank 82mm strok a sahip 78.5mm piston ile 1586cc hacime sahip oluyo ben 88.3mm stroke 79mm bore kullandım herhangi bi kaynak yada doldurma yapmadım direk yeni krankla oda 1731 cc civarı hacim elde ediceğim anlamına geliyo

  11. #163
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Heh işte o krank nerede imal edildi onu sormak istemiştim.Yani ülkemizde ölçüsü verildiginde bu sekılde parca imal eden yerlerde var mı diye sorum.
    DynoDynamics in Ecutuned

  12. #164
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi yazmışın o krankla olurmu diyenler çıkacak diye ilk ben diyim

    aşırı under-square motor oluyor ztn olması gerekenin tersi bir motor

    yüzünede söylemiştim eski hali zevkli değildi arabanın böyle daha iyi olucak

    http://www.powertronic.gr/dragster.htm bu nasıl bir arabadır bilmiyorum

  13. #165
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eyup Duygun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Heh işte o krank nerede imal edildi onu sormak istemiştim.Yani ülkemizde ölçüsü verildiginde bu sekılde parca imal eden yerlerde var mı diye sorum.
    ben imal ettirmedim, başka bi aracın krankını arabama taktım kolları custom yaptırttım

    bildiğim kadarıyla konyada ve sivasda ölçü verildiği taktirde krank yaptırtabiliyosunuz

    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi yazmışın o krankla olurmu diyenler çıkacak diye ilk ben diyim

    aşırı under-square motor oluyor ztn olması gerekenin tersi bir motor

    yüzünede söylemiştim eski hali zevkli değildi arabanın böyle daha iyi olucak

    Powertronic Dragster bu nasıl bir arabadır bilmiyorum
    throttle lar önde duruyo muhtemelen bunda bi swap war ama hakkında çok bi bilgiye erişemedim

  14. #166
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben imal ettirmedim, başka bi aracın krankını arabama taktım kolları custom yaptırttım

    bildiğim kadarıyla konyada ve sivasda ölçü verildiği taktirde krank yaptırtabiliyosunuz



    throttle lar önde duruyo muhtemelen bunda bi swap war ama hakkında çok bi bilgiye erişemedim
    de-stroke edilmiş ew10 olabilir

  15. #167
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orjinal krank ve kollar ile sadece piston değişerek yaklaşık kaç hp lere ulaşabiliriz?
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  16. #168
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orjinal krank ve kollar ile sadece piston değişerek yaklaşık kaç hp lere ulaşabiliriz?
    m52 lerle 140 150 leri görenler war ama çok uzun süre gitmiyo

  17. #169
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orjinal krank ve kollar ile sadece piston değişerek yaklaşık kaç hp lere ulaşabiliriz?
    egzantrik fln girerek 180 fln çıkar heralde

  18. #170
    KingoAtmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara/Nürburgring
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hadi hayırlı olsun Mehmet Ali.
    aluminiyum volant ve şarj dinamosu kasnağını birde bronz debriyajı
    nereden temin ettin ? ben de arıyorum
    208 gti by Peugeot Sport; İstanbul Park: 2:28.099 - 04.05.2025
    Saxo évo-2 0-402 : 13.821 sn.
    Powered By : Piston Garage
    Nazmi TOÇAK

    GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER !!

  19. #171
    sumopower
    Misafir
    Hayırlısı olsun güzel bi proje iyi bi verim alırsınız inşallah

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •