çok güzel bi araç olacak hadi hayırlısı...
hayırlı olsun ....
Vallahi imrendim burda oturdugum yerden.Maşallah aracınıza ve sizin işciliginize.Bikac sorum olacak aracın orjinal krankındamı işlem yapıldı yoksa komple bastanmı krank yapıldı(eger yapılabiliyorsa bunu kım yapar)birde stroke mm'sini bore hesaplarrını siz kendinizmi yaptınız yada daha önce bore arttırmadan stroke ile yapılmıs 1.8 106/saxo Tr de var mıdır ? toplamda kac mm arttı stroke olarak pistonların üzerinde zaten 0.50mm yazıyorKolay gelsin hersey gönlünüzce olsun.
edit:krank bilgisi yazıyormus resimlerden orayı atladım.
DynoDynamics in Ecutuned
ben teşekkürederim
daha önceden benim araştırdığım kadarıyla 3-4 kere bu işlem yapılmış Overboost mete usta ve Proshop hilmi usta ile görüştüm başka yapanlarda mutlak olmuştur ama ben tam bilmiyorum
daha öncede sadece strokla değil bore lada oynamışlar 80.5 mm bore m52 piston ile 85mm stroke kullanmışlar orjinal krankı kaynakla doldurarak yapılmış işlem ama çok uzun ömürlü olmuyormuş malesef krank kaynak yediği için kaynaklanan yerleri fazla sertleştiğinden krank kırılıyormuş yada balansı tam yapılamadığından krank volant tarafından kesiyomuş ( inş. aynı şeyler benimde başıma gelmez) pp500 ün eski sahibi cem abi wardı oda konyada krank yaptırmıştı
tüm işlemleri kendim yaptım hesaplamalar dahil daha önce orjinal pistonla tdo4 turbo ile 233hp almıştım o yüzden pistonlardan sıkıntı yaşıcağımı düşünmüdeğimden yine aynı pistonları kullandım hazır piston alıcakkende en büyüğünü takıyım dedim o yüzden 79mm aldım eğer düşündüğüm tüm işlemlerde hiç sıkıntı yaşamazsam bakalım bu sefer bore un limitlerini zorlamayı düşünüyorum ama önce bu krankdan nasıl bi sonuç vericeğini görmem gerekli
Şimdi sizin kranktamı kaynakla dolduruldu ben onu anlayamadım.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
yok bi yanlış anlama oldu sanırım bizim orjinal krank 82mm strok a sahip 78.5mm piston ile 1586cc hacime sahip oluyo ben 88.3mm stroke 79mm bore kullandım herhangi bi kaynak yada doldurma yapmadım direk yeni krankla oda 1731 cc civarı hacim elde ediceğim anlamına geliyo
Heh işte o krank nerede imal edildi onu sormak istemiştim.Yani ülkemizde ölçüsü verildiginde bu sekılde parca imal eden yerlerde var mı diye sorum.
DynoDynamics in Ecutuned
abi yazmışın o krankla olurmu diyenler çıkacak diye ilk ben diyim
aşırı under-square motor oluyor ztn olması gerekenin tersi bir motor
yüzünede söylemiştim eski hali zevkli değildi arabanın böyle daha iyi olucak
http://www.powertronic.gr/dragster.htm bu nasıl bir arabadır bilmiyorum![]()
Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
ben imal ettirmedim, başka bi aracın krankını arabama taktım kolları custom yaptırttım
bildiğim kadarıyla konyada ve sivasda ölçü verildiği taktirde krank yaptırtabiliyosunuz
throttle lar önde duruyo muhtemelen bunda bi swap war ama hakkında çok bi bilgiye erişemedim
Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
orjinal krank ve kollar ile sadece piston değişerek yaklaşık kaç hp lere ulaşabiliriz?
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
Hadi hayırlı olsun Mehmet Ali.
aluminiyum volant ve şarj dinamosu kasnağını birde bronz debriyajı
nereden temin ettin ? ben de arıyorum
208 gti by Peugeot Sport; İstanbul Park: 2:28.099 - 04.05.2025
Saxo évo-2 0-402 : 13.821 sn.
Powered By : Piston Garage
Nazmi TOÇAK
GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER !!
Hayırlısı olsun güzel bi proje iyi bi verim alırsınız inşallah
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)