User Tag List

Sayfa 3/17 İlkİlk 1234513 ... SonSon
308 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Spawn's '93 Nissan "Proper" 200 SX S13 CA18DET

  1. #39

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    XSI . hazır yapılmışı var . GT2560R la 0.9 bar da 300+ veren .

    ayrıca port polish yapıldı , subablar standart ölçü ve malzeme-parça listesi ilk sayfada bir incelersen sevinirim .

    sanki daha önce denemişsin de olmamış gibi yazmışsın , biraz sert olmuş

    imkansız filan büyük laflr bunlar ..

    8.5 sıkıştırma ile GT2560R dan 1 bar da 300 hp imkansız bir değer değil .

    T25 ile 0.8 bar da 210 hp aldım krankta . GT25 ile ( T25 ile GT25 in aynı olduğunu düşnmüyorsun sanırm ) 300 hp 1 bar da çıkar .. farzımisal konuşmuyorum . hazır yapılmışı var .

  2. #40

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    XSI . hazır yapılmışı var . GT2560R la 0.9 bar da 300+ veren .

    ayrıca port polish yapıldı , subablar standart ölçü ve malzeme-parça listesi ilk sayfada bir incelersen sevinirim .

    sanki daha önce denemişsin de olmamış gibi yazmışsın , biraz sert olmuş

    imkansız filan büyük laflr bunlar ..

    8.5 sıkıştırma ile GT2560R dan 1 bar da 300 hp imkansız bir değer değil .

    T25 ile 0.8 bar da 210 hp aldım krankta . GT25 ile ( T25 ile GT25 in aynı olduğunu düşnmüyorsun sanırm ) 300 hp 1 bar da çıkar .. farımisal konuşmuyorum . hazır yapılmışı var .
    hocam yanlış anlama beni, maksadım yermek beğenmemek fln değil.. aksine keyif alıyorum ben bü tür araçlarla ilgilenen modifiye eden kişilerin yazılarını okuyunca..

    Evet, T25 ile GT2560R ın tamamen aynı olmasada aynı basınçta yaklaşık sonuçlar vereceğini düşünüyorum.. her ne kadar SENNA aksini söylesede

    aracındaki oem t25 le gt2560 ın 1 bar ı aynı sonucu verir yaklaşık olarak (eğer motorda turbo dışında başka bir değişiklik yoksa).. turbon ölmeden önce aracın en son yapılan değişikliklerle birlikte dyno ya çıktın mı? kaç bar da kaç hp güç aldın eğer ölçüm yapıldıysa? 0.8 barda 210 hp aldığında aracın motorunda ek değişiklik varmıydı? port polish, kat iptali vs?

    gt2560r ile 0.9 barda 300 hp veren motor ca18det mi bu arada? eğer öyleyse neler değişti o motorda? bunlarıda yazarsan daha net olur bazı şeyler..

    motor sıkıştırması değişmemiş, ve devride arttırmayacaksan, hala zor gözüküyor 1 barda 300 hp hedefi

  3. #41

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sierra Rs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    biliyorum da ben turbo araçda kompresyonu yüksek tutmanın riskli olacağını düşündüğüm icin öyle dedim Semih,yoksa atmosferikte hemfikirim mesela şimdi Efe aracının kompresyonunu 11 yada 11.5 yapsa sorunsuz kullanabilir mi?
    eğer komp 11 - 11.5 olacaksa, basıncı 0.5 barı geçmemesinde fayda var.. ülkemizdeki benzin kalitesi ***** olduğundan risk artıyor..

    ama forumda oem type-r motoruna turbo uygulamış ve 0.8 - 1 bar da kullanan arkadaşlar da var..

    ayrıca şöyle bir gerçek daha varki yeni nesil turbo araçların sıkıştırmaları gittikçe yükseliyor.. örnek: bmw çeşitli modellerde kullandığı 35i motoru, sıkıştırması 10.2:1, ca18det 8.5:1

  4. #42

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    T25 ile GT2560 ın alakaları yok XSI (adını söylersen onunla hitap edeyim) basınç haritaları kaç dd de kaç CFM bastıklarının uzaktan yakından alakası yok T25 .48 AR GT2560 .60AR . yaklaşık sonuçları vermeleri imkansız.

    motorunda bi değişiklik yok diyerek genel mi konuşuyosun yoksa bu konuda bahsi geçen arabadan mı . hala parça listesini gözden geçirmedin sanırım . ekliyorum senin için buraya


    Motor:
    Wiseco 83.0 mm piston
    K1 Forged piston kolu
    ACL Race Ana & kol yatak
    ARP saplama
    Cometic üst kapak contasi
    Sifir Oem yag pompasi
    Sifir Oem su pompasi
    Custom krom egzoz manifoldu
    XS racing turbo elbow
    Port polish
    HKS 80mm Mantar filtre ( Made In Japan )
    Sandwich plate
    9 litre Front Mount Intercooler
    Walbro 255lph benzin pompasi
    550cc Evo9 enjektörü
    bronz subab guide lari
    Elektrikli fan
    Silikon Radyatör hortumlari
    Custom FMIC borulari
    ARP CA18DET Egzoz Manifold Saplamaları
    NGK Iridium BKR8EIX Buji

    Yürüyen:
    XYZ Super Street coilover
    Cusco ön gergi
    Kaynakli diferansiyel
    XTD Stage II Debriyaj - Baski

    elektronik:
    A'pexi Power FC L-Jetro
    A'pexi Power FC Commander
    A'pexi Power FC 3 bar Map
    A'Pexi Power FC Boost Controller
    Aem uego wideband
    HKS Type-1 turbo timer
    HDI boost controller
    Z32 maf

    Yapilacaklar :
    Garrett GT2560R
    Custom 76Mm egzoz ara borulari
    76MM Xforce Varex çift çikis OEM susturucu
    S14 Poryalar Kaliperler

    gorke'nin yazdığı değerler de bir CA18det e ait kendi arabası.


    hala nasıl böyle ısrarcı olduğunu anlayamıyorum ben

  5. #43
    gorke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Ist
    Mesaj
    2.029
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben açıkçası 1 barda bu arabadan 340-350 gibi bişey beklerim 2560r ile...
    Sakin güç...

  6. #44
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abartmayın beyler . SR20DET te bile alınmaz 300 üzeri 1 barda..

  7. #45

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hiç sevmiyorum beygir konuşmayı , nerden yazdıysam 300 diye . sonuç yakın setuplarda yapılmış bir araba var , çıkardığı güç belli. benim "hedefim" 300 bg değil. hedefim sağlıklı yürüyen motor limitlerinin altında , sağlıklı bir araç yapmak . 300 yada 250 önemi yok . böyle bilerek konuşmamın sebebi de örnek araba olması . tekrar dediğim gibi sayılarla problemlerim yok . verdiği hissiyat benim için önemli olan

  8. #46

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    spawn, ismim Murat bu arada

    Gorke söylesin o zaman aracın motorunda ne değişiklikler var.. oem motor (8.5:1 sıkıştırma, 1.8 lt, 7000 devir) gt2560r ve 1 bar basınçla 300 hp olmaz yani..

    bu arada turbo haritalarında motor devri yoktur, sadece basınç ve hava akışı vardır.. ve senin yorumun hatalı çünkü gt2560r ın haritasına baktığımda bu turbonun 1 bar basınçta 15 - 30 lb/min arasında değişen debide hava üflemeye müsait olduğunu görüyorum, yani üflediği hava sabit değil değişkendir.. bazı motor 15 lb/min ile 1 bar basınca ulaşır, bazısı 30 lb/min ile 1 bara ulaşır..



    turbo haritasına ve bir takım genel kabullere bakılırsa: 10 hp yaklaşık 1 lb/min hava akışıyla sağlanır (bu turbo araçlarda genel kabul edilen bir değer)

    sen 300 hp istiyorsan 30 lb /min hava lazım demek oluyor..

    Burda önemli olan nokta senin motorun 30 lb/min hava sokmaya çalışırsak basınç kaça çıkar.. senin motorunun geçirgenliği yeterli değilse sen 30 lb/min havayı motora üfle basınç artacaktır..

    Motorun hava geçirgenliğini etkileyen birkaç şey var onları daha öncede yazmıştık zaten..

    eğer porting yapıldıysa, valfler büyüdüyse, eksoz manifoldun iç çapları büyüdüyse ve eksoz manifoldun kıvrımları azaldıysa bu motorun hava geçirgenliğini arttırır

    ya da devri arttırırsın

    ya da silindir hacmini

    ya da sıkıştırma artması lazım

    ya da basıncı arttırırsın

    yani sen turboyu ne seçersen seç, ilk önce motorun o havayı geçirebiliyo olması lazım..

    sen 300 hp ye 1 barda ulaşmak istiyorum diyorsan o zaman motorunun baya değişmesi gerekiyor..

  9. #47

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    motorunda bi değişiklik yok diyerek genel mi konuşuyosun yoksa bu konuda bahsi geçen arabadan mı . hala parça listesini gözden geçirmedin sanırım . ekliyorum senin için buraya

    sen şimdi turbo değiştireceksin ya, başka hiç bişey değiştirme, oem t25 i sök git gt2560 tak.. öncesinde güç neyse, gt2560r de de yakın olur..

    oem t25 turbon gümlemeden hemen önce (yani şu anki haliyle) kaç barda kaç beygir di araba? ölçüm oldumu hiç?

    oem t25 ile 0.8 barda 210 hp ölçüldüğünde motorda port polish ve eksoz manifoldu değişikliği yapmışmıydın?

  10. #48

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    önceki mesajında yazdığım devir/dakika turbonun mil inin deviri idi yani senin koyduğun haritadaki 100.000 li rakamlar.


    210 hp ölçü motor yapılamdan önce yani bone stock haliyle idi. lastikte 170 krankta yaklaşık 205bg. egzoz manifoldu da yoktu

    motor yapıldıktan sonra orj turboyla hiç ölçüme çıkmadım çünkü arabadan tam performans aldığımı düşünmedim hiç bir zaman dolayısı ile de gerek duymadım .

    dynoya çıkmayı planlamıyordum ama yeni turbo ve yeni map dan sonra konuya koymak için dynoya çıkacağım . hiç bir bilgim yok hangisi güvenilir hangisi doğru gideyim ona çıkayım kendimi de kandırmayayım madem .


    tekrar söylüyorum benim kendimin yaptığı birşey yok . örnek araba var kendisinin de dynosu var . benim de sayılarla kavgam yok , 270 de çıkabilir 340 da . benim için hiç bir önemi yok . önemli olan bg eksikliğini hissettiğim zamanların azalması . doğuşun söylediği gibi 3. vites drift örneğin . eski (200 küsür beygir ) de iken sıkıntı çekiyordum tork yetmezliği. en son hali ile o problemi çözebiliyorsam benim için başarılı bir motor ve güç olmuş demektir .

    ondan sonra kendi sürüş tekniklerimi ve direksiyon kabiliyetimi(drift) geliştirmeye çalışacağım . sonuçta araba ve şöför beraber ilerleyecek . kafamda böyle planlar varken gerçekten sayılar beni ilgilendirmiyor.

  11. #49

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    önceki mesajında yazdığım devir/dakika turbonun mil inin deviri idi yani senin koyduğun haritadaki 100.000 li rakamlar.


    210 hp ölçü motor yapılamdan önce yani bone stock haliyle idi. lastikte 170 krankta yaklaşık 205bg. egzoz manifoldu da yoktu

    motor yapıldıktan sonra orj turboyla hiç ölçüme çıkmadım çünkü arabadan tam performans aldığımı düşünmedim hiç bir zaman dolayısı ile de gerek duymadım .

    dynoya çıkmayı planlamıyordum ama yeni turbo ve yeni map dan sonra konuya koymak için dynoya çıkacağım . hiç bir bilgim yok hangisi güvenilir hangisi doğru gideyim ona çıkayım kendimi de kandırmayayım madem .


    tekrar söylüyorum benim kendimin yaptığı birşey yok . örnek araba var kendisinin de dynosu var . benim de sayılarla kavgam yok , 270 de çıkabilir 340 da . benim için hiç bir önemi yok . önemli olan bg eksikliğini hissettiğim zamanların azalması . doğuşun söylediği gibi 3. vites drift örneğin . eski (200 küsür beygir ) de iken sıkıntı çekiyordum tork yetmezliği. en son hali ile o problemi çözebiliyorsam benim için başarılı bir motor ve güç olmuş demektir .

    ondan sonra kendi sürüş tekniklerimi ve direksiyon kabiliyetimi(drift) geliştirmeye çalışacağım . sonuçta araba ve şöför beraber ilerleyecek . kafamda böyle planlar varken gerçekten sayılar beni ilgilendirmiyor.
    kardeşim zaten dediğim gibi benim anlatmak istediğim "senin araban tu kaka 300 hp hayatta çıkmaz" değil, çok da güzel çıkar.. motor forgedlarla yenilenmiş, port polish var egzos manifoldu, ball bearing turbo takılacak dadından yenmez valla

    eğer örneği var diyorsanız eyvallah diyim bende, fakat benzer hacimlerde çok sayıda araç var piyasada, farklı marka model.. o hacimde o güce çıkmak için daha fazla basınç gerektiriyor..

    mesela piyasa GC8 wrx dolu, hem 2.0 motor, ama 300 ün üzerine çıkıcam denilince,hemen vf35 e geçiliyor, basınçlar 1.3 - 1.4 leri görüyor..

    neyse çok da uzatmaya gerek yok.. sen arabanı kazasız belasız keyifle kullanırsın işallah, temennim budur..

    dyno olarak paşaoğlu iyidir işte, biliyosundur zaten.. yapılacaklar tam bitince bir dyno yapıp sonucu buraya post edersen bende memnun olurum..

  12. #50

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gorke Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    300 değildi zaten 321 di olan parçalarıda yazdım artı olarak 84.5 piston o kadar.
    spawn ın dyno ölçümünü merakla bekliyorum.. eğer oda benzer çıkarsa

    işallah sende kazasız belasız arızasız kullanırsın gorke hocam..

    Hep dediğim gibi kasıt, beğenmeme gibi bi düşüncem yok.. bu forumu teknik olarak bilgili çok vatandaş olduğundan seviyorum..

    dolayısıyla bu tartışmalar yorumlar hoşuma gidiyor..

  13. #51
    Brs_eg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    İst
    Mesaj
    3.069
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    küçük bi apdayt
    efe misirda jantlari ben teslim aldm resimlerde benden
    hade moruk güle güle kullan cok guzel olacak inş

    5zigen FN01R-C Hot Version
    17'' 8inç et35 6,4kg





  14. #52

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende yeni bir güncel çekeyim;

    ekim 27 den beri mısırda ikamet ettiğim için proje geçici olarak durdu şu anda parça toplama aşamasındayım , motor yaparken eksik kalan ve aklımda olan parçaları yavaş yavaş topluyorum mısırda olduğum süre içinde , istanbula yollatıyorum , lojistik departmanı şefi annem de sağolsun sattığım parçaların kargolarını hazırlıyor ve gelen parçaları istifliyor


    son güncelleme ;

    -5Zigen FN01R-C 17x8 35ET (Serencebey ve Brs_EG ye teşekkürler)
    -Z32 300ZX twin turbo ön arka; fren kaliperleri - diskleri ve balataları(ryhn'a teşekkürler)
    - Schroth 4 nokta emniyet kemeri
    - Aem dijital oil temp gösterge( sulhi serindereye teşekkürler)
    - Custom 2x 25mm 2x15mm spacer ( denon a teşekkürler)
    - Garrett GT2560R turbo(Aydın_22 ye teşekkürler)


    en kısa zamanda

    - Godpseed komple arka yürüyen - ön toe - camber - rot başları
    - sparco R345 direksiyon - s13 göbeği
    - koltuk düşünüyorum ama hala seçenekler arasında karar verebilmiş değilim


    şimdilik güncelleştirmeler bu kadar arkadaşlar , frenlerin ve kemerin fotosunu ekliyorum spacerlar ve turbo henüz elime geçmedi aem de yarın geliyor .





  15. #53

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı megapol Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ooooo Hayırlı Uğurlu olsun Jantlar o biçim Kazsız Günlerde Kullanman Dileğiyle darsı yine benim başıma inş.....
    sağol ibrahim abi daha iyileri senin olsn inşallah.

    Alıntı littlevo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ahahaha iyi ki arabana para harca dedim la vur dedik öldürdün

    hayırlı olsun canım

    ee ne zaman yanlıyoruz silvişle
    harcıyorum da , çok fazla söylemiyorum harcıyorum diye apo , problem ordan kaynaklanıyor galiba

    yanlama işi yazın inşallah . o zamana kadar anca ben tr ye gelirim arabayı toparlarım vs.

    Alıntı KVB Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Efecim lojistik departmanına ben de sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum
    sağolasın emrecan , uğraştırıyoruz işte kadını

    Alıntı doush Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun abi Güzel güzel bin projeden sonra.. Ben geleyim İstanbul'a ben de bineyim sonra alacağım fwd yi sattır bana
    hehe alıcaz sna da bi s13 inşalalh

    Alıntı Derman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    jantların maşallahı var...güle güle kullan...
    teşekkür ederim

  16. #54

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun yavrum güzel parçalar

    takribi 2017de marşa basar ve gezeriz artık
    2017 çok iyimser bi rakam oldu marş için özgür , inşallah emekli olduğum gün ilk marşı yapıcam

    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mısır sanada 200 ede yaramış sakin sakin derinden misss
    aynen bertan , ben çalışıyorum 200 yiyor . aramızdaki ilişki bu şekilde

  17. #55

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hepiniz sağolun arkadaşlar , TR ye geldim proje yeniden hızlandı ..

    tadımlık 1 foto .. önümüzdeki hafta bayağı hareketli geçecek ben ve s13 için.

    bugün teslim aldığım

    GT2860RS .64 ar




  18. #56
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.034
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hepiniz sağolun arkadaşlar , TR ye geldim proje yeniden hızlandı ..

    tadımlık 1 foto .. önümüzdeki hafta bayağı hareketli geçecek ben ve s13 için.

    bugün teslim aldığım

    GT2860RS .64 ar



    Bu disco potato dedikleri dimi ?

  19. #57

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ta kendisi . Disko patatesi

    bu hafta yapılacaklar ve önümüzdeki hafta usa dan gelecek parçalar


    bu hafta GT28 i takıp (salı günü ) apexiye arabayı muayneye sokacak kadar ayar yapılacak .

    Turbonun compression housing ini çevirmem lazım tam tersine , bir de şu anki maf turbo arasındaki krom boru 60 lık girişe göre ayarlanmıştı metal redüksiyon yapılıp , redüksiyonu kesip yeniden 76 ya çıkartmam lazım boruyu . bunların dışında bolt-on olacak turbo "inşallah " başka sıkıntı çıkmazsa ,



    bugün evin önünde söktüm tamamen manifold ve turboyu , alttan da yağ kaçağım olmuş , motoru toplarken de canımızı sıkmıştı geri gönüş hattı , ona da bir çözüm bulacağım nasıl olacak henüz bilmiyrum ama ...

    bir de dandik egzoz manifoldum gt28 in ağırlığı ile çatlama ve kopma yapmasın diye turboya custom bi destek yapmak lazım alttan , bunlarla uğraşacağım h.içinde.

    siteden aldığım plaka sabitlemeye yarayan zımbırtıyı da sabitledim bugün tampona plakayı da taktım üstüne , hiç içime sinmedi ama muayneden sönra plakayı yine ön cama alacağım ..

    bir de muayne için gerekli eksikler halledilecek , geri lambam yanmıyor far ayarı vs.

    .

    önümüzdeki hafta Boost Projects günay dan


    -Ichiba 2 adet 15MM 2 adet 25MM kendinden saplamalı spacer
    -Nismo Vites topuzu
    -Circuit sports Z32 S13 brake conversion braided brake lines ( çelik fren hortumları )
    -NRG short hub adapter
    -Aem Dijital oil temp
    -Muteki M48 Long Wheel Nuts

    ayrıca grup alımından gelecek olan ;

    -Sparco R345 95mm dish direksiyon gelicek deri.

    ayrıca,

    gokhan035 den s13 katsız egzoz borusu gelecek 76mm ,

    bir de 76 girişli Oem tip Varex alacağım ,

    bunlar geldikten sonra da frenlerimi ve jantlarımı takacağım . ardından da araç Art Car a girecek iç tarafının toparlanması için . bunlar bittikten sonra uzuuuuun bi süre keyfini çıkarmayı ve arabanın yeni haline alışmaya çalışacağım .

    belki Z32 ler orj westinghouse la sıkıntı çıkarırsa s14 westinghouse a geçebilirim .

    şimdilik bu kadar arkadaşlar bu hafta ve önümüzdeki hafta bayağı bir güncelleyeceğim

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •