Maşallah on numara duruyor herşey. Kazasiz belasiz kullanmaniz dileği ile.
Printable View
Maşallah on numara duruyor herşey. Kazasiz belasiz kullanmaniz dileği ile.
proje 10 numara olmuş gercekten maşallah diyelim.
Maşallah sıkılmadan hepsini okudum anlatım proje herşey harika böyle işleri ve ustaları görmek gurur verici emeğinize sağlık kesenize bereket.
Bu arada ilk Çalışma Videomuzu da Ekledik :)
Maşallah opel tech servisine ve LSF'ye.
Mustafa abi değilmi o yaaa:)
maşALLAH o çalışma sonrası ne keyifli sigara içmiştir ustası-sahibi:)
maşşallah engin :)
Peki F25 şanzıman bu güce yanıt verebiliyormu? Birde son sürati yaklaşık kaç gibi bitiyor?
Bu arada güzel proje, opellerin artık daha çok tune edilmesi insanı sevindiriyor.
aynısı benimde aklımdan geçiyor ibretlik şekilde dayanıklı denen f28 bile 400 küsür nm lerde çatırdıyorken f25 in ne olacağını merak ediyorum. Umarım f28den daha dayanıklıdır sonuçta parçası revizyonu bakımından avantajlı ve ilk 2 için de hızlı vites atmaya imkan veriyor ve arayıcı modifikasyonu gerekmiyor dayanırsa diğer opeller içinde örnek olur.
diyicek kelime bulamiyorum ustanin ellerine seninde agzina saglik cok guzel anlatmissin masallah 41 kere agiz tadiyla binmek nasip olur insallah
maşallah tekrardan , sorunsuz çuflamalar dilerim :)
hani terzi kendi söküğünü dikemezdi.. her yönüyle 10 numara. ustaya da araca da maşallah !
yüklü z20let ler f23 kullanmaya ve şanzuman değiştirmiye gitmiyor,
ordan mantık yürüterek gitsek
hımm olabilir:):)
hayırlı olsun kazasız belasız...