User Tag List

Sayfa 7/10 İlkİlk ... 56789 ... SonSon
173 sonuçtan 115 ile 133 arası

Konu: Astra GSI Turbo - SEL20LET

  1. #115
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KA®ANLIK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi rodaj bitti,
    ayar için bekliyoruz Burak'ı. geçen hafta içi olacaktı, olmadı...
    bende çok merak ediyorum



    Teşekkürler,
    ama f25 öyle dediğiniz gibi hiç uzun bir şanzıman değil.
    4.05 zaten son dişli oranı oranı.

    1. vites 3,38
    2. vites 1,76
    3. vites 1,12
    4. vites 0,89
    5. vites 0,77
    geri vites 3,17

    F20 den bile daha kısa bir şanzıman.
    tr deki vectra b lerde cıkan sanzıman 3.82 son dişliye sahiptir.. kesicinin orjinal oldugunu dusunursek, (6800d/d) astra gsi ebadı olan 205 50 15 lastiklerle bu sanzıman 178 km civarı gibi bir gercek hıza ulasır. biraz yuksek devir cevirildigindeyse (7500 rpm) yaklasık 193km civarı bi hız yapar.. F20 astra gsi da 3. viteste 145 km hız yapar.. f20 den kısa olması imkansız yani )

  2. #116
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir üstteki mesajımda yazdım zaten, 3. vitesi evet uzun diye...
    F25 TR deki bir F25 olmayabilir, netekim oranı 4.05 :]

    ama yine de uzun 3. vitesi, son dişli oranı F20 den kısa ve de 5. vitesi F20 ye göre kısa.

    3. vitesin uzun olması bizim işimize yarayacağını düşünüyorum açıkçası... 4 ve 5in de makul seviyede olması da iyi birşey
    Loading...

  3. #117
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada bu da şanzımanın üstündeki etiketi

    tanım kodu RC ve oran 4,05

    Loading...

  4. #118
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KA®ANLIK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir üstteki mesajımda yazdım zaten, 3. vitesi evet uzun diye...
    F25 TR deki bir F25 olmayabilir, netekim oranı 4.05 :]

    ama yine de uzun 3. vitesi, son dişli oranı F20 den kısa ve de 5. vitesi F20 ye göre kısa.

    3. vitesin uzun olması bizim işimize yarayacağını düşünüyorum açıkçası... 4 ve 5in de makul seviyede olması da iyi birşey
    4-5 tam olması gerektigi gibi evet.. o guzlerde guzel hızlara cıkar o sanzımanla.. deneyin hep beraber gorelim merakla bekliyoruz hızlanma videolarını o zaman

  5. #119
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    f28 ler genelde dişli dogramaz.. f28 ler senkromec sıkıntısı yaratır.. 250 hp civarına kadar f20 bile dayanıyor. bagsedilen gucler bu motor için cok az..

    uzun sanzıman yuksek guclu araba için iyidir ama öyle bir sanzımandan bahsediyoruz ki 3. viteste 175 fln yapıyor.. böyle bir sanzıman 400 hp civarına uzun bir sanzıman.
    senkromeç bozmayı gectim abi

    ben ayar yaparken iki kez 3 dişliyi kırdım müşteri arabasının sonra hızlı atmayı bıraktım müşteri gibi kullandım sorun olmadı
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  6. #120
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senkromeç bozmayı gectim abi

    ben ayar yaparken iki kez 3 dişliyi kırdım müşteri arabasının sonra hızlı atmayı bıraktım müşteri gibi kullandım sorun olmadı


    o da iyiymiş abi

    F28 in 6 ileri olmasından başka pek bir esprisi yok açıkçası zaten, parça sıkıntısı ve nazik sekromençleri başa dert
    Loading...

  7. #121
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senkromeç bozmayı gectim abi

    ben ayar yaparken iki kez 3 dişliyi kırdım müşteri arabasının sonra hızlı atmayı bıraktım müşteri gibi kullandım sorun olmadı
    of of of kotu olmus baya f28 is a pony gearbox which is suitable for my grandmother

  8. #122
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    of of of kotu olmus baya f28 is a pony gearbox which is suitable for my grandmother
    Hahahahahahaa
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  9. #123

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    TÜRKİYE-ANKARA
    Mesaj
    99
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Transfer kutusu 1 2 3 4 5 6 geri FDR


    F20 3.55 2.16 1.48 1.13 0.89 3.33 3.55

    F20 3.72 3.55 2.16 1.48 1.13 0.89 3.33 3.72

    F25 3.38 1.76 1.12 0.89 0.77 3.17 3.82


    Kiyaslayalim bir f20 kisa digeri uzun birde f25 ....

    He tabi bu arada f25 FDR operasyonu yapildi ise degisim megisim tabi farkli olabilir

    De iste engincim sana dedigim gozluk olayi bundan ibaretti UZUN iste .
    Kasamasinin ve bozmasinin sebebi bundan dolayi ama 4.05 FDR ise tam tadina geliyor bi nevi

    F25 3.37 1.75 1.11 0.88 0.76 3.16 4.05 GIBI BISEY OLMUS )

  10. #124
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen abi,

    4.05 ayna mahruti.... Normal standart 3,82 lerden değil...

    KIWAM da...
    Loading...

  11. #125
    palamut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    of of of kotu olmus baya f28 is a pony gearbox which is suitable for my grandmother
    sen de bunu diyosan erhan

  12. #126
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hakkikaten uzun şanzıman F18. Benim Vectra'da vardı. Kemal Bakır'ın ralli arabasında kullandığı final gear'ı taktık anca son hız'ı 225'e düşürdük. Yoksa Savaş abi hesaplamıştı 270'leri görürsün bu şanzımanla diyordu.
    19051919-23041920-30081922-01111922-29101923

  13. #127
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı palamut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen de bunu diyosan erhan
    asıl senin demen lazım 30lu let seni anneannem gibi vites atarsan bişe olmuo da beni biliosun katlederim

  14. #128
    palamut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    asıl senin demen lazım 30lu let seni anneannem gibi vites atarsan bişe olmuo da beni biliosun katlederim
    4 küsür yıldır kırılırsa kırılsın mantığıyla kullanıyor aynı şanzuman daha yeni ufak ağlamalar başladı zaten f28i tanıyan sorunun sebebinin ne senkromeçte ne dişlide nede hızlı atmada olmadığını bilir. dönemin çukur volantları....
    serinin en dayanıklı şanzumanı kesinlikle ki f20yi k16 0.8 barda doğradıktan sonra diğer şanzumanlardan ümidi kestim
    bundan sonra olursa m32 olmazsa f28+tilton

  15. #129
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet bu arada bir güncelleme çekelim (:

    Güncel bilgi olarak; ECU konusunda Özgün'ünde yardımlarıyla sağolsun Haltech Platinum Sport 1000 Ecu siparişi verildi bugün... Standalone a geçmek farz oldu bu saatten sonra (:

    Ecu'nun gelmesini bekliyoruz. Sonrasında güzel bir ayar ile inşallah sıkıntı yaşamayız ve DYNO sonucumuzu burda paylaşırız.
    Loading...

  16. #130

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.512
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah Allah kaza bela vermesin güzel proje..


    Alıntı KA®ANLIK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu arada bu da şanzımanın üstündeki etiketi

    tanım kodu RC ve oran 4,05


    aha benim eski şanzıman.. rc kodlu herkes dıodu cdx 3te 180 yapar 5te 260ı gecer benımkı 3 170 5te 255 kesıcı bi baktım kodu rcymiş
    2 110 4te 218 yapar bu arada kesıcı 6800de..205 60 15 lastıkle.. 5i az kısadır az kesiciye gırmedık yokuş yukarı

    dayanıklılık konusuna gelince ben yaklasık 230 hp guçle 250 nm torkla 1.5 yıl kullandım fakat 1de gaza yuklendıgım sayısı 3-4 ü geçmez.. (korkudan) orjınalken senkromeç dağıtmişti, yaptırdım 2den 3 e sert cektım 3 ayda gene sertlesmısti cırtlamaya başladı , demek istediğim nazik kullanmak lazım, sert kullanmaya gelmiyor..


    güzel tork çıkar gibi geliyor maşallah tekrardan..

  17. #131
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KA®ANLIK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet bu arada bir güncelleme çekelim (:

    Güncel bilgi olarak; ECU konusunda Özgün'ünde yardımlarıyla sağolsun Haltech Platinum Sport 1000 Ecu siparişi verildi bugün... Standalone a geçmek farz oldu bu saatten sonra (:

    Ecu'nun gelmesini bekliyoruz. Sonrasında güzel bir ayar ile inşallah sıkıntı yaşamayız ve DYNO sonucumuzu burda paylaşırız.
    orjinal ecu ve tesisat nıye kullanmıyorsunuz
    burda ıkı aractada orjınal ecu ve 3076 1.5 bar cıvarı sıkıntısızca yuruyor
    sanzumandan haber varmı nedır durumu
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  18. #132
    opium_robust - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    hierapolis
    Mesaj
    568
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallag güzel bi proje olmuş keyifli gazlamalar
    Alıntı kadirsa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya hacım hep geçsen geçilsen ne olur, yanlıyor mu sen ondan haber ver dünya bile dönüyor arabanın düz gidenine tüküriym...

  19. #133
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EEE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orjinal ecu ve tesisat nıye kullanmıyorsunuz
    burda ıkı aractada orjınal ecu ve 3076 1.5 bar cıvarı sıkıntısızca yuruyor
    sanzumandan haber varmı nedır durumu
    şanzıman şu an sıkıntısız.

    @M3CSL teşekkürler şanzıman deneyimin için de.

    Şanzımanı kullanan kişi 320hp lerde F20 yi kırmamış, bırakın kırmayı sekromenç bile bozmamış bir adam o yüzden kolay kolay şanzımanın dişli grubuna birşey olacağını sanmıyorum da, genel diferansiyel sıkıntısı tabi farklı bir boyut, onu kullandıkça göreceğiz (:

    orjinal ecu derken, bildiğimiz C20LET tesisatı ve ECU sundan mı bahsediyorsunuz ?
    o güçlerde orjinal ecu yu kullanmayı hiç düşünmedik zaten.
    Piggyback ile başlamıştık zaten işe hiç orjinal ECU yu tek başına kullanmadık. ama o da bazı noktalarda sıkıntı yaşamamıza sebep olunca standalone farz oldu (:
    Loading...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •