User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
48 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: zayıf akü teypi kesiyor güç için yardım..

  1. #1

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    ...
    Mesaj
    7.233
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    143 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    zayıf akü teypi kesiyor güç için yardım..

    arkadaşlar klasik japon arabalarında olduğu gibi brnimde aküm dar ve bu yüzden ses sisteminde yüksesk ses açamıyorum kesiyor ayrıca sabahları çalıştıramama korkusu yaşıyorum

    daha önce extra güç için bişi kullanılmış bunun hakkında bilgim yok o yüzden ne kullanmalıyım kaça temin ederim nasıl takarım? gibi sorularda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim

    (aküm soytürk diye bi marka nisan ayında alınmış 45 amper)

    teşekkürler
    "gafleti, zılleti ve cehaleti tattık. sıra sefalette."

  2. #2

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    51
    Şehir
    turkıye istanbul
    Mesaj
    244
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sanayii de ılk once okunun durumuna baktır bakalım ne alemde verım acısından bu işin bir kac yontemı var sana hangısı uygun duserse 1cı sı akunu cıkarıp yuksek amperlı aku koymak 2siyada arkakaya bır yere bırtane daha aku ılave etmek 3su kapasıtor ıle suankı mevcut sıstemı destekleme.. fıyat konusunda bısr sey dıyemem gorecelı oluyo belkı ucuza bır seyler ılle kurtara bılırsın... amma oncelıkle kesıntı voltajdanmı onu bılmek gerek ??kablolama sıstemınde veya anfılerde sıkıntı bakmadan bırsey soylemek zoor..

  3. #3
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kapasitör kullanın akü eski ise yenisi ile değiştirin aşırı prof bir sistem yoksa araç çalışırken hiçbir problem olmaz

  4. #4
    bLackModeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    aKSAraY68
    Mesaj
    3.875
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı dark Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kapasitör kullanın akü eski ise yenisi ile değiştirin aşırı prof bir sistem yoksa araç çalışırken hiçbir problem olmaz
    bencede çözüm kapasitör
    facebook: hasan serdar şengül
    instagram: hasan_serdar
    ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ

  5. #5

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    ...
    Mesaj
    7.233
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    143 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kapasitörü nerden kaça temin edebilirim bağlamak için extra bi aparat falan varmıdır?
    "gafleti, zılleti ve cehaleti tattık. sıra sefalette."

  6. #6
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rebelh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kapasitörü nerden kaça temin edebilirim bağlamak için extra bi aparat falan varmıdır?
    Satılık ilanlarımda mevcut benim. bağlamak için kablo dağıtıcı gerekicek oda var bende yada internet üzerinden temin edebilirsiniz Alırken markalı bir ürün tercih edin faydasını tamanlamıyla görebilmek için.

  7. #7
    erhann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    adana mersin
    Mesaj
    1.871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pek cozum olmaz ama 60ah dar tip aku koyabilirsin

  8. #8

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    51
    Şehir
    turkıye istanbul
    Mesaj
    244
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kapasitor. dıger adı kondastor dur anlık akımlarda yararlı olur sarjı nı aku uzerınde yapar..ne ıse yarar sisteme temız suzulmus enrjı verırı voltajı sabıt tutar anlık akımlarda aküye yardımcı olur.. mesela bas vurmasında voltajın cokmezz amma uzun bassta kapısıtorun ıcındekı enerjıde bıter ufak sısıtemler ıcın ıdealdır buyuk sısıtemler de farad cınsı buyuk olan kullanılmaıdır.. 3farda 5 farad buyuk sısıtemler ıcın .yanıı 2 veya daha fazla bassı olanlar spl sısıtemlerı olanlar.. daha yuksek farad da kullana bılır.. bayat olanı almayın mumkunse sıfır alın..tarıhı felan varsa bakıla bılır.. aku guc tur amp lı aku herzaman ıse yarar..gerek tesısata gerekse arabnın dıger elektırı sıstmelrı ıcın ıyıdıır.. mesela marsı daha hızlı bassar..farlar sonuk yanmaz..net yanar.. bu gıbı seyler.. vs..

  9. #9

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    51
    Şehir
    turkıye istanbul
    Mesaj
    244
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tek bassın varsa 60 amp dar aku tavsıye ederım... yok cıft bass varsa hem aku hem kapasıtor tavsıe ederım..

  10. #10
    turboman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    2.106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    akünün amperini yükseltmezsen istersen 10 farad lık kapasitör taksanda bi işe yaramaz bendede aynı sorun vardı 60 amper taktım 2 faradlık ta kapasitör kullandım marş dinamomda sıfır tesisat açık ve ses üst düzeydeyken marşa bastığımda en ufak bi kesilme olmuyor
    kadett e-astra gsi-fiat turbo-kadet turbo-bmwe21 323-honda civic n/a-ford sierra n/a-honda integra n/a-ford sierra rs500-honda integra turbo-bmw e30 n/a-mercedes c180-bmw e36 compact turbo loading...

  11. #11
    huseyinnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    265
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Akü ile kapasitör farklı görev yaparlar kapasitör ani voltaj değişimlerinde voltajı dengelemek için kullanılır senin güç kaynağın zayıf olduktan sonra istediğin kadar kapasitör bağla sonuç değişmeyecektir, aracında ses sistemi varsa bunun için özel sistem iç,in kullanılan aküler var mesela bütçe olarak belki normal akülerden 4-5 kat fazla paradırlar ama işini kökten çözer ama yüklü bir sistemin yoksada 60 yada 72ah yeni bir akü işini görebilir, akünün marka kaliteside önemli inci nano gold önerebilirim

  12. #12
    ilkercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kapasitör ne alaka adamın aküsü güçsüz.

    60 ah japon aküleri var. Ben önceki aracıma da şimdi kine de 60 ah mutlu taktım. en ufak sorun kalmadı. Kablolarında temassızlık yoksa akü kesin çözüm.

    En ucuz cap 100 lira iken 140 liraya 60 ah mutlu akü var.

    Beyin bedava. Boşuna neden taşıyasınız.

  13. #13
    d16y4
    Misafir
    75 amper akü alın ve bagaja taşıyın

  14. #14
    Günkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    edirne
    Mesaj
    4.997
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Adam gibi bir akü al yüksek amperli araba calısmazken teskoyu ac ama bassını kapat 2 sene kafan rahat olsun

  15. #15
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ilkercom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kapasitör ne alaka adamın aküsü güçsüz.

    60 ah japon aküleri var. Ben önceki aracıma da şimdi kine de 60 ah mutlu taktım. en ufak sorun kalmadı. Kablolarında temassızlık yoksa akü kesin çözüm.

    En ucuz cap 100 lira iken 140 liraya 60 ah mutlu akü var.

    Beyin bedava. Boşuna neden taşıyasınız.

    Akü neden güçsüz ? Tesisat sebebi ile ani akım çekildiği için bir anda boşalıyor Kapasitörün amacıda bu ani çekilen akım ı dengelemek değil mi ? Beyin bedava doğru.. 2 ci akü çok aşırı yüklü bir sisteminiz yoksa gereksiz Ayrıca 2 ci aküyü araca sağlıklı olarak bağlamann maliyeti hakkında ne kadar bilginiz var onuda merak ediyorum Akü almakla iş biticek mi ?

  16. #16
    ilkercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Emin ol maliyet vs hakkında çok net bilgim var. Adamın amfisi varsa arkaya zaten kablosu çekilidir.
    Kaldı ki ben 2, akü filan takın demedim. Mevcut akünüzü güçlendirin yeter. İmkan varsa 2, akü de olur.

    Onu geçtim ani akım çekildiğinde akü boşalmışsa cap da boşalır. Cap bir güç kaynağı değildir.
    Şarj dinamon aküyü dolduramıyorsa cap zaten işe yaramaz. olayın mantığını iyi kavramak lazım.

    Amfinin ihtiyacı olan tekşey güçtür. Ve bunun kaynağı şarj dinamosudur. Cap değil.

  17. #17
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    Dünya
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    akünün amperini ne kadar yüksek alırsanız o kadar iyidir

  18. #18
    driftboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Şehir
    BurSAkarya
    Mesaj
    6.251
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çözümlerin;

    1- Kapasitör

    2- En az 72 amperlik akü

    3- Ayrı bi aküyle tesisatı besleme

    En mantıklısı 1 2 ve 3'ü bir arada yapmak..
    Marblex Mining & Marble

    Harput Yapı İnsaat


    Alıntı CasabLanca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabanın önüyle arkası arasında 3 yaş fark var

  19. #19
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ilkercom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emin ol maliyet vs hakkında çok net bilgim var. Adamın amfisi varsa arkaya zaten kablosu çekilidir.
    Kaldı ki ben 2, akü filan takın demedim. Mevcut akünüzü güçlendirin yeter. İmkan varsa 2, akü de olur.

    Onu geçtim ani akım çekildiğinde akü boşalmışsa cap da boşalır. Cap bir güç kaynağı değildir.
    Şarj dinamon aküyü dolduramıyorsa cap zaten işe yaramaz. olayın mantığını iyi kavramak lazım.

    Amfinin ihtiyacı olan tekşey güçtür. Ve bunun kaynağı şarj dinamosudur. Cap değil.
    Aynen dediğiniz gibi ama zaten sıkıntının kaynağıda şarj dinamosunun yetersiz kalmasından yaknaklanıyor ki Akü yü büyütmesi pek bişey fark ettirmiyicek Bu sefer akü tam dolmadığı için tam performans dolmadığı için kullanamıyıcak (çok uzun yolculuklar hariç ) Her şekilde sonuç aynı ..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •