Özellikler:
Araç tipi:Aile Sedanı
Uzunluk:4748 mm
Genişlik:1458 mm
Motor Gücü:70 kW (95 beygir)
Tork:226 Nm
Maksimum hız :135 km/h
Menzil :160 km
Yolcu sayısı :5 kişi
Boş ağırlık :1543 kg
Bagaj hacmi :300lt
Aktarma Sistemi :Otomatik
Akü Tipi/Akü Konumu :Lityum-iyon/Arkada
NEDC Menzil :160 km
Motor:
Emisyon: Elektrik motorlu araç: Sıfır salınım
"Enerji üretiminden yola" toplam emisyon : (Avrupa Birliği enerji regülasyonuna göre elektrik üretimine bağlı olarak hesaplanan enerji üretiminden yola toplam emisyon) Fluence Z.E. : 12 g/km / 62 g/km, 85 HP'lik Fluence dCi'ye göre: 136 g/km / 137g/km
Motor:54/70 kW'lik elektrikli motor
Karma döngü NEDC menzili :160 km
Akü şarjı :Ön sol kanatta 1 şarj kapağı
Ön sağ kanatta 1 şarj kapağı
Şarj yöntemi:Standart şarj - Aracın tam şarjı 6 - 8 saat sürüyor.
Fiyat: 60.000 TL
Aylık Batarya Kirası: 195 TL (83 €) (Yıllık 10.000 km için)
Renault - Elektrikli Araçlar. Fluence Z.E., Kangoo Z.E., Twizy, Zoe, sıfır emisyon
----------------
Renault, 83 euro batarya kirası ile "benzine vereceğiniz parayı bana verin" diyor kısaca..
Nerede kaldı elektrikli otomobilin ekonomik oluşu?
Hem cebimden aynı para çıkacak akaryakıtla çalışan otomobille, hem de daha az performans ve daha az menzil..
Batarya kirası vermekle kalmayıp üstüne bataryayı da ben dolduracağım extra para vererek..
Yıllık 10.000 km in üzerine çıkarsam 83 euro nun üzerinde kira ödeyecek olmam da cabası..
Elde ne kalacak? Çevre kirliliğine negatif anlamda yaptığım katkı..
Çevre ve hava, ben ve benim gibi ZE kullanıcıları sayesinde bir nebze temiz kalacak.
Peki ya trafikteki otomobillerin yarısı ZE olmazsa? Çevreyi ve havayı sadece ben mi koruyacağım?? Üstelik cebimden extra ücret vererek?
Geçiniz.. Renault a hayırlı satışlar dilerim..