User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
33 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Astra Twintop 1.6 TURBO

  1. #1

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir türkiye
    Mesaj
    81
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Astra Twintop 1.6 TURBO

    Arkadaşlar herkese merhaba yeni aracımı forumda paylastım daha 2 haftalık ama kandaki zehir beni rahat bırakmıyor...bu motorla bilgsi olan arkadaşların önerilerini tavsiyelerini duymak için sizinle paylasıyorum

    1.6 Turbo 180 hplik motoru en verimli ve saglıklı neler yaparak güclendirebiliriz..
    şimdiden teşekkürler saygılar

  2. #2

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Downpipe,Yazılım yaptık 210 hp güç aldık(dyno verisi)
    Amaç 230 hp üzeriyse piston ve kollara dikkat edin
    Coğrafya kaderdir

  3. #3
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güzel arac , güle güle kullanın.Sadece yazılım ile +210 hp ler cok rahat ulasılabiliniyor..ne filtre ne downpipe ' a gerek kalmadan..

  4. #4
    Erden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Moskova
    Mesaj
    931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gule gule kullan hayirli olsun.

    Forumda Z20LET nickli umit var. Gorunce cevap verecektir.
    Audi RS3 ST3..Yakinda ST4
    Porsche Cayenne 4.2 Diesel S

  5. #5

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Balikesir
    Mesaj
    1.150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    biz arkadaşın arabaya sadece yazılımla 234 hp aldık bayadır kullanıyor hiçbir sıkıntı çıkmaıd tekerlekte 197 aldık

  6. #6
    speed_emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VtecDream Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    biz arkadaşın arabaya sadece yazılımla 234 hp aldık bayadır kullanıyor hiçbir sıkıntı çıkmaıd tekerlekte 197 aldık
    cok ıyı deger almıssınız gercektende bırazda rısklı o bolgede 250 bg cıvarı arabada enjektorler degısmezse sayet motorda cıddı sorunlar olusabılır dıkkat etmektede fayda var
    doğuştan araba manyağı

  7. #7
    Erden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Moskova
    Mesaj
    931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende yazilimsiz 227hp dnyo var.
    Audi RS3 ST3..Yakinda ST4
    Porsche Cayenne 4.2 Diesel S

  8. #8

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir türkiye
    Mesaj
    81
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar hepinize teşekkür ederim.. Dediginiz gibi yazılımla 210 hp civari bi güc alınabiliniyormus yazılım işini böylece kafamdan sildim..Fakat dumppipe işini tam cözemiyorum komple kaclık boru cekmem lazım katalizörü iptal ettigimde yakıttı asırı yükselmeler olur diyorlar beni korkutan seyler bunlar...şimdilik aem acık flitremizi taktık eksoz ile ilgili önerilerinizi bekliyorum

  9. #9
    d16y4
    Misafir
    Alıntı mert_nezir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar hepinize teşekkür ederim.. Dediginiz gibi yazılımla 210 hp civari bi güc alınabiliniyormus yazılım işini böylece kafamdan sildim..Fakat dumppipe işini tam cözemiyorum komple kaclık boru cekmem lazım katalizörü iptal ettigimde yakıttı asırı yükselmeler olur diyorlar beni korkutan seyler bunlar...şimdilik aem acık flitremizi taktık eksoz ile ilgili önerilerinizi bekliyorum
    63 yeter ama 76 da olabilir karar senin bence 63lük düz boru sonada 76 lık greedy hks tarzı bi son ve mutlu son

  10. #10

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Biz downpipe'ı tüm gücü yazılıma bindirmeden,birazda mekanik anlamda almak için yaptırdık
    Coğrafya kaderdir

  11. #11
    Erden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Moskova
    Mesaj
    931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mert_nezir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar hepinize teşekkür ederim.. Dediginiz gibi yazılımla 210 hp civari bi güc alınabiliniyormus yazılım işini böylece kafamdan sildim..Fakat dumppipe işini tam cözemiyorum komple kaclık boru cekmem lazım katalizörü iptal ettigimde yakıttı asırı yükselmeler olur diyorlar beni korkutan seyler bunlar...şimdilik aem acık flitremizi taktık eksoz ile ilgili önerilerinizi bekliyorum
    Bende 70 lik var.
    Corsa da 70 ve 76 kullaniliyor genelde.
    Audi RS3 ST3..Yakinda ST4
    Porsche Cayenne 4.2 Diesel S

  12. #12
    BlackEmperor
    Misafir
    Alıntı Erden Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gule gule kullan hayirli olsun.

    Forumda Z20LET nickli umit var. Gorunce cevap verecektir.
    Sen niye cevap vermiyon Erden

    yazılanlar yeterli sanırsam.

  13. #13
    BlackEmperor
    Misafir
    Alıntı mert_nezir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar hepinize teşekkür ederim.. Dediginiz gibi yazılımla 210 hp civari bi güc alınabiliniyormus yazılım işini böylece kafamdan sildim..Fakat dumppipe işini tam cözemiyorum komple kaclık boru cekmem lazım katalizörü iptal ettigimde yakıttı asırı yükselmeler olur diyorlar beni korkutan seyler bunlar...şimdilik aem acık flitremizi taktık eksoz ile ilgili önerilerinizi bekliyorum

    Öncelikle aracında 2 adet kat var 1. si Downpipe üstnde , onu iptal edince yakıtında herhangi bi artma arıza vs olmaz, hatta muayaneden bile gayet rahat geçersin egzoz emisyon değerlerindede bi sorun cıkmaz ( daha gecen ctesi muayeneye girdim dp lı halimle)

    2. katı iptal edersen yanıltıcı kullanman gerekiyor. Yakıtın bir nebze artabilir. ama bu artış araç daha rahat devir çevirdiği için gaz tepkisi hızlandığı için, yani 2. katı iptal ettin diye yakıt artmıyor. Haa arıza ışığı yakabilir, yanmasın istiyorsan yanıltıcı takman gerekebilir onuda forumdan Denon kardeşimiz yapıyor. ucu azcık acılmış tıpa gibi sensoru once ona vidalıyorsun sonra yerine takıyorsun.

    Gelelelim kaçıl boru kullanacağına; Downpipe da turbo cıkışı kaçıklsa yanılmıyorsam 70 lık olması lazım, o şekilde egzozcun onu uyduracak oraya, Orta susturucu iptal son susturucu takacaksanda 63 lukten yukarı cıkmana gerek yok. son susturucuyuda 63 luk alırsan ( tavsiyem Remustur) gayet subarumsu bi ses elde edersin. Egzoz patlamaları alev atmalarda cabası


    unutmadan egzoz yapınca ister istemez gaza daha cok basmaya başlıyorsun Ort tuketimin 1-1,5 lt artıryor Suan dp hariç orj dondum muayeneden sonra tukeım değerim 8.2 lt ye düştü sehir içi son 200 kmdir boyle

  14. #14

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir türkiye
    Mesaj
    81
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle aracında 2 adet kat var 1. si Downpipe üstnde , onu iptal edince yakıtında herhangi bi artma arıza vs olmaz, hatta muayaneden bile gayet rahat geçersin egzoz emisyon değerlerindede bi sorun cıkmaz ( daha gecen ctesi muayeneye girdim dp lı halimle)

    2. katı iptal edersen yanıltıcı kullanman gerekiyor. Yakıtın bir nebze artabilir. ama bu artış araç daha rahat devir çevirdiği için gaz tepkisi hızlandığı için, yani 2. katı iptal ettin diye yakıt artmıyor. Haa arıza ışığı yakabilir, yanmasın istiyorsan yanıltıcı takman gerekebilir onuda forumdan Denon kardeşimiz yapıyor. ucu azcık acılmış tıpa gibi sensoru once ona vidalıyorsun sonra yerine takıyorsun.

    Gelelelim kaçıl boru kullanacağına; Downpipe da turbo cıkışı kaçıklsa yanılmıyorsam 70 lık olması lazım, o şekilde egzozcun onu uyduracak oraya, Orta susturucu iptal son susturucu takacaksanda 63 lukten yukarı cıkmana gerek yok. son susturucuyuda 63 luk alırsan ( tavsiyem Remustur) gayet subarumsu bi ses elde edersin. Egzoz patlamaları alev atmalarda cabası

    unutmadan egzoz yapınca ister istemez gaza daha cok basmaya başlıyorsun Ort tuketimin 1-1,5 lt artıryor Suan dp hariç orj dondum muayeneden sonra tukeım değerim 8.2 lt ye düştü sehir içi son 200 kmdir boyle
    Abi gercekten teşekkür ederim aynı motorda tecrube sahibi birinden duymak cok iyi oldu..gereken herseyi acıkca yazmıssın cok acıklayıcı oldun..
    sana sormak istedigim son bişi var ben 2. katı iptal etmesem yani ariza lambası yanıltıcı filan ugrasmasam geri kalan orta ve 1 . katı iptal etsem ses ve performans acısından verim alabilirmiyim bide tahmini su kadar tutar diebilirmisinz

  15. #15
    BlackEmperor
    Misafir
    alırsın benım dyno sonucum var forumdada konusu vardır hatta . dp+catback Remus ( orta iptal sonda Remus 63 luk HKS tipi) 190,4 bg almıştım yazılımlı RC ile 220 ye kadar kafa kafaya yürüyordum. Sonra yol bitti devam edemedik Ses cok tatlı olmuştu susturucuyu takıncada gayet sessiz oluyor. ama komple iptal yaparsan o zaman turbo back olur kat mat hepsi iptal, susturucu taksanda cok kesmez sesi her gun kullanacaksan yorarabilir ses ama alışınca zor vezgecersın.

    unutmadan 2. katı iptal etmezsen alev atmaz ama catara patara vites atarsın. youtube da arat güzel videolar var

    vxr turbo back diye aratınca bi kaç tane gaza getirici video var

    fiyat olarak soyle soyliim. bursada fiyatlar biraz daha uygundur izmirde dp için 120 helalınden verilebilir ben 90 TL ye yaptrmıştım

    orta iptal kıvrımsız dirsekli yaptırdım pat olmasın diye işçilik dahil 150 ye hallolmuştu. toplamda olsun olsun 300 TL ye halledersin. Ha egzoz modali sana kalmış ister varex al ki bence yakışır, ister 2. el sevdiğin bi model al. ama tavsiyem oval varex al hks tipi biraz sırıtabilir goruntude. gerçi zevk meselesi.

    oval varex al dememdeki sebepte ovallerde susturucu olmuyor. HKS tipi olanlar hoşuna gidiyorsa gerek yok o kadar para vermeye 250-350 arasına 2. el gayet guzel bi marka alırsın.

  16. #16
    Z20LET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet yazılanlar yeterli gerçekten bir çok konuda bilgi vermişler. extra olarak gerçekten çok zayıf kollara sahip 1.6 turbolar. Ileride remap düşünürsen mutlaka yuksek torklu yazılımlardan kaçın derim. 1.6turbo kapaklari z18xer kapağıdır. Dolasiyla mekanik iticiye sahipsiniz. Motorunuzdaki belli parçalari değiştirirseniz, kapağınız yüksek güçler için elverişli bir kapaktır.
    Vmax Performance
    Ümit H. Doğan

  17. #17
    BlackEmperor
    Misafir
    kolları motoru açmadan değiştirebiliriz dimi? ayrıca k03s mi k04 mü ilerisi için mantıklı olur?

    sadece kolları forged alsak pistonlar orj kalsa olur mu ?

    birde cosworth kollar için ne diyorsunuz

    birde bunlar var

    http://www.courtenaysport.co.uk/buy-.../prod_556.html

    Son olarak 230-240 bg bandında sonsuz yürüyen 10 larca corsa opc var ingilterede olsun almanyada olsun ama dediğiniz doğru 1950-2000 civarı torq peak yapıyor 350 +NM lere, o şekilde full boost kullanırken dikkatli olmak lazım. yada dediğiniz gibi yazılımdaki peak basınc değerini çok zorlamamk lazım.

  18. #18
    Z20LET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kollari motoru acmadan degistiremezsiniz. Standart pistonunuz 280lere kadar problem yok. Ama mutlaka segmanlarinizi degistirin. Fakat ben olsam standart pistonuda degistirirdim. Linkini yolladigin kollar çin mali kollar. Ben olsam markasiz çin mali kullanmam. Markali bir sekilde çinde uretim yaptiran firmalar var. Fiyat/dayaniklilik olarak kesinlikle daha iyiler linkdeki kollardan.


    Edit: kesinlikle k04e gecmelisin. Dogru ve iyi bir setupla 290hp cok rahat alabilirsin.
    Vmax Performance
    Ümit H. Doğan

  19. #19
    Erden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Moskova
    Mesaj
    931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mert_nezir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar hepinize teşekkür ederim.. Dediginiz gibi yazılımla 210 hp civari bi güc alınabiliniyormus yazılım işini böylece kafamdan sildim..Fakat dumppipe işini tam cözemiyorum komple kaclık boru cekmem lazım katalizörü iptal ettigimde yakıttı asırı yükselmeler olur diyorlar beni korkutan seyler bunlar...şimdilik aem acık flitremizi taktık eksoz ile ilgili önerilerinizi bekliyorum
    Bence yazilim isini aklinizdan silmeyin.
    Benim aracimda yazilim vardi ve pistonlari degistirdikten sonra sildik yenisi yapmak icin.

    Uzun zamandir yazilimsiz kullaniyorum ve alt devirler cok olu.
    Yazilimli halini cok ariyorum.
    227 hp chipsiz hali ve cipli halide 235-240 gibi idi ama ozellikle alt devirlerde inanilmaz fark vardi.
    Sadece hp bakarak karar vermeyin.
    Audi RS3 ST3..Yakinda ST4
    Porsche Cayenne 4.2 Diesel S

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •