User Tag List

16 sonuçtan 1 ile 16 arası

Konu: bmw 3,16 turbo için yardım

  1. #1
    dayi_selman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    karaman
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    bmw 3,16 turbo için yardım

    arkadaşlar86 316 karb. bmw turbolamak isityoruz elimizde 1,3 fiorino 1,8passat ve transit turbosu mevcut
    drag yada yarış için degil amacımız biraz şahlansın yanlasın yeter
    motor içine girmeden turbo ve parçalar basınc ve ayar konusunda ne önerirsiniz
    yavsiye ve önerilerinizi bekliyorum

  2. #2
    kadioglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    Türkiye/Konya
    Mesaj
    637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motor içine girmeden turbo zor iş.Atmosferik modifiye daha kolay olur.Dereceli egzantrik daha büyük karbüratör açık filtre vs gibi.
    Nadide şeyler değerlidir.

  3. #3

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    704
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turboda sağlıklı yürümek isterseniz enjeksiyona geçmeniz şart gibi bişey
    Alıntı fastuncle Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    ONLY MODS CAN JUDGE ME

  4. #4
    wekoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    TURKEY (20)
    Mesaj
    3.243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bencede atmosferik yukleyin turbo isi biraz sikintili allah kolaylik versin
    gariban 106 gti....

  5. #5
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Enjeksiyona çevirdiğiniz zaman istediğiniz şahlanmayı atmosferik oynamada bile alabilirsiniz.Ama enjeksiyona dönerseniz M10 bloğun turbo ile akıllara zarar bir cihaz olduğunuda keşfetmiş olursunuz Yapılmaz değil ama olmuşken şuda olsun buda olsun derseniz astarı yüzünü geçecektir. Hele ki birde işi bilmeyen ustaların eline düşerse milyarlar dökersiniz ama bi 325i kadar yürümez.

  6. #6
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Enjeksiyona geçin gerisi kolay.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  7. #7
    dayi_selman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    karaman
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar enjeksiyona geçmek gibi bi imkanımız yok zaten karaman sanayi parça ve usta bakımından vasat halde
    bizde elimizdeki parçalardan turbo döşeyip sonuçları görmek istiyoruz biraz d.ı.y proje yani
    daha önce şahine kurmuştum 2 kere piston sekman yatagı kırdı 2 bar basmışız baya tecrübe yaptık )
    yani kırmadan hafif ufleyecek yürüyecek şekilde tavsiye edersiniz

  8. #8
    LAST_ZZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Zonguldak
    Mesaj
    814
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yine kırmak istemiyorsanız , biraz sorun cıkarmadan sürmek istiyorsanız ejneksiyon şart ondan sonrası kolay, bir std ecu ile ayar yapılırsa çokta güzel olur

  9. #9
    DetailEF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Nirvana
    Mesaj
    2.661
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    M10 motor için motor içi yapmadan turbo yapmayın diyen arkadaşlar ezbere konuşmasın, burada doğru bilgiyi vermek önemli, ezbere bilgi kimsenin işine yaramaz

    Enjeksiyona geçiş ve güzel bir turbo kiti ile motor içine girmeden normal şartlarda 11.000 TL'lere falan geliyor. Tanıdığın vardır çıkma parça alırsın bunları bilemem 0 olarak herşeyini alırsan fiyatlar bu düzeylerde + - 1000 tl olarak düşün

    Aynı motor bende de var çok araştırdım Ama yaparsan gerçekten çılgın bir aracın olur, üzerindeki motoru hiç küçümseme, sağlam ve kontrolü yapılmış bir motor ise çok uzun km'ler götürür seni, stock motor olarak 240-300 hp arası olabilirsin, yataklarında sıkıntı olabilir, onu da alttan açarak ölçüne göre kızıl yatak koyabilirsin.

    Korkma ve küçümseme kullandığın motor çok güzel tam turboluk bir motor, hardcore atmosferik olarak yürütmen için turbodan daha çok harcaman gerekebilir ve yine enjeksiyona dönmek durumunda kalacaksın, m10'da bastığın basınç çok önemli bu motorların hacmi ufak olduğundan çok büyük turbolar yerine ufak ama emme palleri büyük egzos tarafı küçük turbolar istiyorlar aklında olsun

    Ben bu kadar masraf olacağını bilmiyordum dersen, Weber 32/36 karbüratör koyup, 48 düz boru koyup (Headers kesinlikle önermiyorum, pistonların sıkıştırmasını yükseltmeden headers arabayı geriye düşürüyor) güzel bir filtre kiti ve bronz balata ve sertleştirilmiş baskı ile birlikte çok keyifli bir araca dönüşebilir.

  10. #10
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bronz balata ile sertleştirilmiş baskı niye ?
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  11. #11
    DetailEF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Nirvana
    Mesaj
    2.661
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bronz balata ile sertleştirilmiş baskı niye ?
    Kendi balataları ısındığında yetersiz ve fazlaca yumuşuyor, hızlı vites atışlarda baskıda ısındığında kaydırma yapabiliyor balata, bundan dolayı

  12. #12
    LAST_ZZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Zonguldak
    Mesaj
    814
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    atmosferik olarak harcadığın para ve alacağın güç ters orantı olur,cok para harcar az hp alırsın o yüzden turbo en mantıklısı 8000-9000 tahmını bır rakamla çok keyifli araç yapılabilir

  13. #13
    dayi_selman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    karaman
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=DetailEF;5931206]M10 motor için motor içi yapmadan turbo yapmayın diyen arkadaşlar ezbere konuşmasın, burada doğru bilgiyi vermek önemli, ezbere bilgi kimsenin işine yaramaz
    yataklarında sıkıntı olabilir, onu da alttan açarak ölçüne göre kızıl yatak koyabilirsin.

    teşekkürler bilgiler için motorda yatak ve pompaya girecem turbo olarak ne tavsiye edersiniz basınc olarak 0,5 0,6 düşünüyorum sıkıntı çıkarmı bu motorda veya diger önerileriniz nelerdir

  14. #14
    alex - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul beşiktaş
    Mesaj
    1.412
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ciddi emek istemekde bence önceki aracınızı da turbolamışşsınız motor kıra kıra örendk demıssınz son yaptıgınızda motoru sağlam calısıcak vazıyette yapıla bılındımı acaba ?

  15. #15
    dayi_selman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    karaman
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet en son adam olmuştu normal şahine göre gayet zevkliydi zaten ilk kırma sebebimiz aldanıp 2 bar basmaktı

  16. #16

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    970
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya 0.4-0.5 bar basıncta size keyif verebilir diye düşünüyorum, tabi boost saati bağlayıp boost okuyun şahindeki gibi yapmayın
    yiyemeyeceğin obamanın altına yatmayacaksın

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •