User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
21 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: civic 1.4 is turbo

  1. #1
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.346
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    civic 1.4 is turbo

    13o hp lere ulaşmak için ne tür bi turbo kullanabılırız. 1.4 için gereklı olan malzemeler nedır. pıston lazımmı stock motor 13o hp yada 14o hp kaldırabılrmı..kırma durumu varmı

    konuyu ciddi anlamda açtım düşünüyroum
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

  2. #2

    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul/avp
    Mesaj
    388
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mgnpower nicli arkadasta çok uygun bi fiyata istediğin güçü alabileceğin parçalar vardı duruyoa kaçırma derim

  3. #3
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.346
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tesekkurler gorusucem..
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

  4. #4
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hondata, aem fic gibi ecuye uygun bi sekilde mudahele edildiginde benzin derdide olmadigi surece kirilma olmaz
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  5. #5
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.346
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hondata, aem fic gibi ecuye uygun bi sekilde mudahele edildiginde benzin derdide olmadigi surece kirilma olmaz
    haklısın sanırım..arastrıyorum bende suan yabancı sıtelerdede bakınıyorum butur bı uygulamalara ..benzın oktan olarak 1oo mü 97 mi kullanmalıyız
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

  6. #6
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gökan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    haklısın sanırım..arastrıyorum bende suan yabancı sıtelerdede bakınıyorum butur bı uygulamalara ..benzın oktan olarak 1oo mü 97 mi kullanmalıyız
    egt kullanmalısın ısı artınca dikkat etmelisin avansına da turbolanan 1.4 lerden kırılan hiç görmedim henüz bu arada stock motorla düşük basınç gidebilirsin küçük bi turbo tercih et yeterli
    ECUTECH İstanbul

  7. #7
    TechTurkey
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Almanya/Münih
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    piston kolları cok zayif motordaki zayıf halka o olacaktır 5 6 psi gibi iyi bir tune ile sorun olacagını sanmıyorum t25 tarzı bi turbo kullanabilirsin, motorun ne durumda kompresyonları nasil kacak vs.. testi yaptırdın mı ?
    A programmer is an organism that turns coffee and pizza into software

    www.drecu.com

  8. #8
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    egt kullanmalısın ısı artınca dikkat etmelisin avansına da turbolanan 1.4 lerden kırılan hiç görmedim henüz bu arada stock motorla düşük basınç gidebilirsin küçük bi turbo tercih et yeterli
    EGT maks kaç olmalı erkut abi ?

  9. #9
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VteC_MaNiaC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    EGT maks kaç olmalı erkut abi ?
    taktığın yere göre değişiyo genelde downpipe girişine takılıyo bu da gerçek değerden 100-150 derece arası yanıltıyo manifoldu delince de eriyip kopup ya da basıntan atıp zarar verme ihtimali var bu yüzden özellikle uzun yokda dikkat edip downpipea takılıysa (turboya çok yakın olmalı) 700den fazlasını görmemek lazım 850 dereceyi geçmemek gerekiyo zaten güzel tune edildiyse 700 ü bile görmezsin kolay kolay
    ECUTECH İstanbul

  10. #10

    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    909
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    KaanKY nick li arkadaş yapmıştı is turbo bir gece çankayada denk gelmiştik maşallahı vardı

    birde bu var http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=1178

  11. #11
    gambit49 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara cayyolu
    Mesaj
    1.489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.4 is alip turbo yapmak benmde dusuncemde varda cesaret edemıorm isin asli

  12. #12
    ALPER-VNS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    4.725
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende zamanında şöyle bi konu açmıştım bi arkadaş için faydalı olabilir buarada mgnpower daki malzemeler kaanın sattıkları yani 1.4 civic kullanıcıları için kaçırılmıycak fırsat bence fiyat olarak..

    http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=23027

  13. #13
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güroldakiler satıldı takıldı şu an hatta 0.8 de kullanılıyo gri bi 1.4 de
    ECUTECH İstanbul

  14. #14
    Diesel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hımm kaçırdık güzelim malzemeyi
    fırsat olursa bende düşünmüyor değilim turbo

    bugünkü bakımdan sonra araba çok değişti.. mutluyum..
    motul 10-40 fully senthetic yağı neden senelerdir kullanmıyormuşum ki...
    birde subab ayarlarımda hangi usta 18 e kıstıysa benim emme mi teşekkür ederim... 20 ile daha iyi yürüyor araba
    FordStore Müşteri Temsilcisi
    FordStore BİLALLER
    ANTALYA
    facebook & instagram

  15. #15
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.346
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Diesel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hımm kaçırdık güzelim malzemeyi
    fırsat olursa bende düşünmüyor değilim turbo

    bugünkü bakımdan sonra araba çok değişti.. mutluyum..
    motul 10-40 fully senthetic yağı neden senelerdir kullanmıyormuşum ki...
    birde subab ayarlarımda hangi usta 18 e kıstıysa benim emme mi teşekkür ederim... 20 ile daha iyi yürüyor araba
    subab ayarları 2o de dahamı ıyı ayar yaptrmayı dusunuyorumda
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

  16. #16
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    körler sağırlar

  17. #17
    tarantino - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gökan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    subab ayarları 2o de dahamı ıyı ayar yaptrmayı dusunuyorumda
    gökhan uğraşma geçemezsin beniii şu an benim ki 123bglerdeee şimdi bladerk yardımıyla daha yükselicez atmoyla boş ver turboyu doğru yola gel
    HONDA OEM PARTS
    MESSENGER:mehmet cetin

  18. #18
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.346
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tarantino Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gökhan uğraşma geçemezsin beniii şu an benim ki 123bglerdeee şimdi bladerk yardımıyla daha yükselicez atmoyla boş ver turboyu doğru yola gel

    hehehehe bro benım ıddaam yok ama yaparsam tam yaparım sölıyımşuaralar arastırmalardayımsenden hafifim ama

    edit:şu aracın iç resmını bı koysana merk ettım
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

  19. #19
    Diesel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gökan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    subab ayarları 2o de dahamı ıyı ayar yaptrmayı dusunuyorumda
    evet doğrudur..
    FordStore Müşteri Temsilcisi
    FordStore BİLALLER
    ANTALYA
    facebook & instagram

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •