User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
51 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 89 Doğan için gerekli parçalar

  1. #1
    redlinemst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    89 Doğan için gerekli parçalar

    Çok saygı değer techturkey camiası,
    yakın bir arkadaşımda 89 doğan var arkadaş performansından hiç memnun değil araba patinaj bile çekmiyor Sonunda dayanamadı napabiliriz buna dedi.Bende kısaca sağlam bi motor yapıp ufaktan turbolayabilirz dedim ama tam olarak neler lazım tam olarak nasıl uzun ömürlü bi motor yapabiliriz bilmiyorum.Hem turbolu hemde atmosferik tatmin etcek şekilde nası yapabiliriz gerekli parçalar ve maliyeti bilenlerden,yapanlardan acil yardımlarını bekliyorum..

    Aramızdan yüksek ihtimal satsın onu başka araba alsın diyen olcaktır ama satcak durumu yok yani satma gibi bi söz konusu yok malesef..Değerli yorumlarınızı bekliyorum

  2. #2
    Ae86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mustafa kardeşim 131 e turbo yaptı 3. viteste bile sarıyordu olmaz diye birşey yok ama yazdığın şekilde herkez üstüne gelicek.

  3. #3
    redlinemst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet olmaz diye birşey yok piyasada çok örnekleri var zaten biz aşırı değil tatmin etsin yeter tarzda istiyoruz.

  4. #4
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Atmosferik sınırlı ama kendi grubunda farklı öne çıkar.
    Satma imkanı yok demişsin ama uzun ömürlü tek gazlamalık turbo olmasın da istiyorsan onu satıp üste o maliyeti ekleyip farklı bir araç düşünülebilir.
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  5. #5
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı redlinemst Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok saygı değer techturkey camiası,
    yakın bir arkadaşımda 89 doğan var arkadaş performansından hiç memnun değil araba patinaj bile çekmiyor Sonunda dayanamadı napabiliriz buna dedi.Bende kısaca sağlam bi motor yapıp ufaktan turbolayabilirz dedim ama tam olarak neler lazım tam olarak nasıl uzun ömürlü bi motor yapabiliriz bilmiyorum.Hem turbolu hemde atmosferik tatmin etcek şekilde nası yapabiliriz gerekli parçalar ve maliyeti bilenlerden,yapanlardan acil yardımlarını bekliyorum..

    Aramızdan yüksek ihtimal satsın onu başka araba alsın diyen olcaktır ama satcak durumu yok yani satma gibi bi söz konusu yok malesef..Değerli yorumlarınızı bekliyorum
    ateşlemede ne varsa deişin karbıratörü sökup temızletin cıkın otobana tam gaz bsaın bi acılsın sora ban patınajda ceker yanda verir...

  6. #6
    redlinemst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ERkut 205 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Atmosferik sınırlı ama kendi grubunda farklı öne çıkar.
    Satma imkanı yok demişsin ama uzun ömürlü tek gazlamalık turbo olmasın da istiyorsan onu satıp üste o maliyeti ekleyip farklı bir araç düşünülebilir.
    Sağlam bi alt yapı yapsak motora düşük bi basınçla gündelik binebilir sanırsam Bende çok dedim sat kurtul diye ama gerçekten satamaz buna ne yapabilirz ona bakıyoruz şu anda malesef

  7. #7
    redlinemst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sulhi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ateşlemede ne varsa deişin karbıratörü sökup temızletin cıkın otobana tam gaz bsaın bi acılsın sora ban patınajda ceker yanda verir...
    Teşekkürler,dediğinizi de uygulıcaz en kısa zamanda

  8. #8
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    89 modeller 4 vites diye biliyorum, motoruda eski tip motor dimi bloktan egzantrikli tipo motoru değil, araç 1.4 mü 1.6 mı

  9. #9
    redlinemst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet eski tip bloktan egsantrikli ama 5 vites

  10. #10

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bencede en iyi turbo yapılabilir düşük basınçlarda kompresyon değerlerini de ayarlayarak günlük kullanımda keyifli bi araç olabilir ama kendi karbüratör üyle olmaz ya şuan tr deki çoğu şahin slx karbüratörle yürüo ama siz bence eskilerden bi turbo makinanın karbüratörünü kullanın r5 mesela m20 318 pistonların çap ı oluyodu sanırım ama ufak bi tadilat istiyodu ne kadr sağlıklı olur tabi orası tartışılır siz bence orjinal pistonları çukurlaştırın gayet güzel keyifli olur ama tabi kasa sağlamsa yoksa hergün biyeri kopuyo
    ER teknik ısıtma sistemleri

    Kat kaloriferi&brülör&hidrafor

    sistemleri montaj tamir bakım..

    7/24 servis hizmeti..

    ev ve işyerlerine mazot ve fuel oil servisi yapılır..
    0553 227 39 55

  11. #11
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mirafiori swap
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  12. #12

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turboluları iyi yürüyor aslında sürekli yanlayabilirsiniz Ama üzerine yapacağınız masraflar yerine satılıp farklı modeller alınabilir..

  13. #13
    redlinemst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herkeze çok teşekkürler tavsiyeleri için ama ne mirafiori swaplayabiliriz nede satabiliriz.Ufaktan ufaktan başlıcaz işe yani ilk yürüyen sağlam bi motor daha sonra bütçe el verdikçe belki turbo işine girişcez.Fakat gündelik tatmin edici bi araba olması için ne kadar para ve tam olarak nası bi liste lazım bize ? Yapan bi kuşcu yokmu yav şöyle

  14. #14
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    altten agzantirik ise ,
    site üyelerinden yanyan osmanın aracına yapıldı
    büyük subablar ve pistonlar kullandı geçen gün denizliye yanlarına gititğimde bi tur attık araba sapıtmış bi şekilde gidiyor.Ve dha coook düşük b i basınçta kullanıyor.istersen bi yanyana ulaş
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  15. #15
    makif84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    3.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hocam ben yakın zamanda slxi me sıfır motor yaptırdım.malzmeleriston segman 0.4 135 tl,ana kol yatak takımı 30 tl,kol burçları 7.5 tl,tk conta 45 tl,triger seti 20 tl,yağ filtresi 5 tl,krank 100 tl. toplam360 tuttu.rektefiye 200 tl verdim.işçilik 850 tuttu baskı balata dahil.arkadaşım yaptığı için bu fiyat diye düşünüyorum yani en fazla 1000 tl.bi slx karbüratörü veya lada niva karbüratörü takarsanız sizi tatmin eder diye düşünüyorum toplamı 1300 ü geçmez yani

  16. #16
    redlinemst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı egeturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    altten agzantirik ise ,
    site üyelerinden yanyan osmanın aracına yapıldı
    büyük subablar ve pistonlar kullandı geçen gün denizliye yanlarına gititğimde bi tur attık araba sapıtmış bi şekilde gidiyor.Ve dha coook düşük b i basınçta kullanıyor.istersen bi yanyana ulaş
    Saolun bi ulaşmayı deniyeyim

  17. #17
    redlinemst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı makif84 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam ben yakın zamanda slxi me sıfır motor yaptırdım.malzmeleriston segman 0.4 135 tl,ana kol yatak takımı 30 tl,kol burçları 7.5 tl,tk conta 45 tl,triger seti 20 tl,yağ filtresi 5 tl,krank 100 tl. toplam360 tuttu.rektefiye 200 tl verdim.işçilik 850 tuttu baskı balata dahil.arkadaşım yaptığı için bu fiyat diye düşünüyorum yani en fazla 1000 tl.bi slx karbüratörü veya lada niva karbüratörü takarsanız sizi tatmin eder diye düşünüyorum toplamı 1300 ü geçmez yani
    Teşekkürler,motora girişcez ama ne zaman bakalım

  18. #18
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı makif84 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam ben yakın zamanda slxi me sıfır motor yaptırdım.malzmeleriston segman 0.4 135 tl,ana kol yatak takımı 30 tl,kol burçları 7.5 tl,tk conta 45 tl,triger seti 20 tl,yağ filtresi 5 tl,krank 100 tl. toplam360 tuttu.rektefiye 200 tl verdim.işçilik 850 tuttu baskı balata dahil.arkadaşım yaptığı için bu fiyat diye düşünüyorum yani en fazla 1000 tl.bi slx karbüratörü veya lada niva karbüratörü takarsanız sizi tatmin eder diye düşünüyorum toplamı 1300 ü geçmez yani
    En mantiklisi bu bizde ayni şeyi planliyoruz arkadaşimin aracina ama enjeksiyonlu yapmayi düşünüyoruz

  19. #19

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aslında antalyada ve konyada turbolu cok doğan slx var canavar gibide yuruyorlar napıyolar ne ediyorlar ne malzeme kullanıyorlar kaca mal ediyorlar bunları bilmiyorum ama arastırılırsa ozellikle arkadan itis olması turbolandıgında cok keyifli olmasını sağlayacaktır

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •